• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (Thorn)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Snivy)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Snivy)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Unimaginable)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    -
    - Rose Knive Sapphire (Lake)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (Thorn)
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Lake)
    - Felicité Madison Gardner (Snivy)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Lake)

    Tributen:
    -
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    -
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Unimaginable)
    Stylist:

    Tributen:
    - Gereseveerd (Thorn)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Unimaginable)
    - Hope Dawn Moon (Lake)


    We beginnen bij de privésessies, het liefst op districtvolgorde, maar het hoeft niet.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:30 ]


    Reality's overrated.

    || Felicité Madison Gardner ||

    Ik frunnik aan mijn jurk en luister naar het luidruchtige publiek, terwijl Caesar het publiek nog eens extra ophitst door mijn naam door de zaal te roepen. Dat is het teken, ik moet op. Ik kijk schichtig om me heen het publiek in, misschien om één bekend gezicht te spotten. Één kleine houvast die me zekerheid en vertrouwen geeft. Maar nee, het enige wat ik zie zijn felgekleurde, zwaar opgemaakte gezichten die op zich al moeilijk te zien zijn door het felle licht dat in mijn ogen schijnt. Ik bedenk me dat als ik nu niet vooruit kijk, ik waarschijnlijk verblind zal zijn voor de rest van de avond, en ik richt me tot Caesar. Zijn donkerblauwe haar lijkt in het echt nog raarder dan normaal, denk ik bij mezelf. Ik zal het maar niet hardop zeggen.
    "Dames en heren, Felicité Madison Gardner!"
    Ik krijg het voor elkaar een glimlach op mijn gezicht te toveren, en zelfs even te wuiven naar het klappende en joelende publiek. Ik ga zitten op de grote rode stoel tegenover Caesar, en zak meteen bijna helemaal weg. Galant reikt Caesar me zijn hand toe, die ik dankbaar aanneem en even verontschuldigend glimlach naar het grinnikende publiek. Zo, de toon is gezet.
    "Nou, Felicité, daar zit je dan. Over een paar dagen is het zover. Hoe gaat het met je?"
    Ik zet mijn verstand op nul en antwoord met een heldere stem zijn vraag.
    "Verbazingwekkend goed!" Gooi ik er uit. Nooit geweten dat ik zo spontaan kan zijn. "De trainingssessies gingen goed, voor mijn gevoel natuurlijk."
    "Heb je al een bondgenootschap gesloten? Of hou je dat liever geheim?" Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen wat me nerveus doet giechelen. Jeetje, Fay, keep yourself together.
    "Ik heb er eerlijk gezegd nog niet aan gedacht. Ik doe gewoon waar ik goed in ben." Zeg ik zo nonchalant nodig, maar ik kan de stem van Eden bijna hóren. Ik kan het nog steeds niet geloven.
    "Hallo, Felicité? Ben je er nog?"
    Snel scheur ik mijn blik los van een plooi van mijn jurk, en ik kleur als ik merk dat ik zat te staren. Shit.
    "Zit je iets dwars? Of misschien, iemand?"
    Hij heeft je ook meteen door. Ga ik clean cut spelen of moet ik een leugen ophangen. Such a big desicion, so little time.
    "Eerlijk? Ja. Mijn beste vriendin is ook tribute dit jaar."
    Je hoort het publiek massaal zijn adem inhouden. Hoe zal Caesar híer op reageren?
    "Jeetje, Felicité, dat is me nogal wat. Heb je al een plan? Kunnen jullie geen bondgenootschap sluiten?"
    Dat is toch maar tijdelijk/ denk ik bij mezelf.
    "Hm-m, daar heb je een punt. Maar je hebt nog een paar dagen om hier een oplossing op te zoeken."
    Wacht, ik zei toch niks hardop?
    Caesar grinnikt. "Dat deed je wel schat."
    Mijn wangen kleuren en ik kijk snel weer naar beneden. Ik hoor 'ahw'-geluiden van diverse kanten uit het publiek komen en ik mezelf doe ik een vreugdedansje. Mijn cover van onschuldig, onhandig meisje die haar beste vriendin moet vermoorden en geen idee heeft hoe, is voltooid. Want ik weet wel degelijk wat ik moet doen, hoe en wanneer ik het doe hang helemaal van de arena af, maar dat ik het doe, is een onontkoombaar feit. Alsof de ongemakkelijkheid te voelen is, gaat, precies als ik het bijna in mijn broek doe van zenuwen, de buzzer.
    "Dat was het voor de vrouwelijke tribute van district. Wens haar veel succes, Felicité Madison Gardner!"
    Met hulp van Caesar -altijd galant- kom ik omhoog uit mijn stoel, en loop ik zo zelfverzekerd mogelijk van het podium, vrolijk zwaaiend, glimlachend en kushandjes werpend naar het uitzinnige publiek. Zodra ik uit beeld ben en ik Caesar al over éne Physera begint, glimlach ik in mezelf. That. Was. Awesome.


    What’s tasty in Busan?

    Thomas Watt:

    'Ah Thomas!' roept Caesar voor de hele menigte mensen die hier zit. Ik had veel liever gehad dat ik hier alleen met Caesar zat, zonder al dat publiek, maar vooral zonder al die stress. Het me gewoon te veel om even te doen alsof ik opgewekt ben, terwijl ik zot kom van de zenuwen en van de angst. 'Hoe is het met je?'
    'G..goed.' Caesar lacht.
    'Niet zo bang zijn, Thomas! Ik bijt niet hoor!' gelach, maar ik heb al een gevatte opmerking voor Caesar klaar.
    'Jij niet, nee. Maar de andere tributen in de arena straks wel.' gelach. Ik snap niet waarom die mensen lachen, dit is toch helemaal niet grappig? Dit is doodserieus.
    'Ach, Thomas, maak je daar maar geen zorgen over. Iedereen maakt evenveel kans in de spelen als jij.' dat is niet waar, Caesar, denk ik in mezelf, maar ik druk het net iets zachter uit.
    'Dat weet in zo nog niet. Ik ben klein en smal, wat als voordeel heeft dat ik snel kan lopen en goed kan klimmen, maar weegt dat op tegen de tributen die 90 kilo zwaarder zijn dan mij en met de dodelijkste wapens kunnen opgaan?'
    'Ach, Thomas, je moet de moet nog niet verliezen.' zegt hij.
    'Dat doe ik ook niet, ik zeg gewoon wat ik ervan denk.' zeg ik. Op dat moment gaat de zoemer.
    'Oké, dat ik goed Thomas, nooit opgeven! Dames en heren, dit was Thomas Watt uit District 3!'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Ik ga proberen dit topic weer leven in te blazen *reanimeert topic*

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 11:13 ]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [Ik ga proberen dit topic weer leven in te blazen *reanimeert topic*


    HAHA!!! Kan ik je helpen dokter?? :P


    live your life, it is beautiful as it is!

    (In dat geval seaver went Unimaginable)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Charitable - Thorn]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Caleo --> Lake]


    Reality's overrated.

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    HAHA!!! Kan ik je helpen dokter?? :P


    [Graag!]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    [Graag!]


    haha!
    Nou dokter wat wil je hebben?


    live your life, it is beautiful as it is!

    mag ik reclame maken over mijn Hunger games topic?


    live your life, it is beautiful as it is!

    (sorry ,maar ik denk dat ik me uitschrijf)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (sorry ,maar ik denk dat ik me uitschrijf)


    [Is goed, euhm, wat is je oude username?]


    Reality's overrated.

    (Nyan )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oké. WOOO dit is mijn 1000e post.]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 14:54 ]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    [Oké. WOOO dit is mijn 1000e post.]


    gefeliciteerd!!! Maar mag ik reclame maken voor mijn Hunger games topic?


    live your life, it is beautiful as it is!