• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (Thorn)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Snivy)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Snivy)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Unimaginable)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    -
    - Rose Knive Sapphire (Lake)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (Thorn)
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Lake)
    - Felicité Madison Gardner (Snivy)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Lake)

    Tributen:
    -
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    -
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Unimaginable)
    Stylist:

    Tributen:
    - Gereseveerd (Thorn)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Unimaginable)
    - Hope Dawn Moon (Lake)


    We beginnen bij de privésessies, het liefst op districtvolgorde, maar het hoeft niet.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:30 ]


    Reality's overrated.

    xAquamaris schreef:
    [Naja, ik dacht: District 3 is met elektronica, dus neem ik maar een lichtgevende jurk :)]


    [Haha, je hebt groot gelijk, hij is echt leuk :)]


    Reality's overrated.

    (wanneer en met wat gaan we verder?)


    Don´t be shy, be happy!

    [@PrettyAngel Ik dacht dat we gewoon verder zouden gaan met de privésessies, maar ik heb die van Eden al ingestuurd dus is het nu de beurt van Aiden geloof ik?]

    Caleo schreef:
    [@Flirt: Tuurlijk kun je de privésessie uploaden.
    Maar iets anders; We gaan beginnen aan de intervieuws denk ik. We proberen op volgorde van district te werken. Flirt begint dus met Eden, en daarna is HurtedHearted aan de beurt. Als het te lang duurt wijken we wel weer van de volgorde af.]


    ....

    [Maar als ik dit lees.. Van 24 februari....]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 11:11 ]


    What’s tasty in Busan?

    LarryIsReal schreef:
    [@PrettyAngel Ik dacht dat we gewoon verder zouden gaan met de privésessies, maar ik heb die van Eden al ingestuurd dus is het nu de beurt van Aiden geloof ik?]
    (...)

    ....

    [Maar als ik dit lees.. Van 24 februari....]


    [Nee, de meesten hebben gereageerd, dus daarom gaan we nu bezig met de intervieuws jou beurt dus weer.]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Nee, de meesten hebben gereageerd, dus daarom gaan we nu bezig met de intervieuws jou beurt dus weer.]


    [Volgens mij loop ik dan een beetje achter haha ;O Maar mag ik zelf bepalen hoe die interviews verlopen dan? Hehe dan ga ik er namelijk mijn onbegrensde fantasie erop loslaaten, muhahah. ^^]


    What’s tasty in Busan?

    LarryIsReal schreef:
    (...)

    [Volgens mij loop ik dan een beetje achter haha ;O Maar mag ik zelf bepalen hoe die interviews verlopen dan? Hehe dan ga ik er namelijk mijn onbegrensde fantasie erop loslaaten, muhahah. ^^]


    [Tuurlijk mag dat! Dat ga ik namenlijk denk ik ook doen :$]


    Reality's overrated.

    REAGEERATIE. En dat is niet eens een woord but I don't caaaare. Ik zit nu btw op school, en eigenlijk is Q nu zo hoe als off-limits voor mij omdat ik zo fantastisch sta voor school (not).
    Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik werkelijk zero inspiratie heb om nu een interview te gaan schrijven :0


    What’s tasty in Busan?

    Oh en ps. Flirt werd LarryisReal en is nu Copacabana :3


    What’s tasty in Busan?

    [@COPACABANA: Tja, geeft niet. Er is verder ook niemand die reageert dus tjaaa.
    Ennuh, leuke username!]


    Reality's overrated.

    Kan ik nog stylist van District 12 zijn?? :$


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Wil iemand mij vragen voor het interview sturen? Ben inspi-loos :X)


    Don´t be shy, be happy!

    [@xMerlex: Tuurlijk kan dat, je kan de rol invullen op het rollentopic ;)
    @PrettyAngel: Is goed, ik zal kijken of ik wat kan verzinnen, maar je kan zelf ook gewoon orgineel zijn!]


    Reality's overrated.

    Done. (Op de andere)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Oh, ik wist niet dat het niet op volgorde hoefde >.<]

    Relian Wingfeather

    Ik sta zenuwachtig te wachten en ben bang voor de vragen die me gesteld zullen worden. Ik wordt aangekondigd en ik loop het podium op. 'Altijd blijven glimlachen'. Ik kijk glimlachend de zaal rond, maar ik zie eigenlijk bijna geen gezichten door de felle lichten. Caesar Flickerman ziet er kleurig uit en geeft me een hand. We gaan zitten en hij begint gelijk. "Dus, Relian, hoe gaat het?" Zo'n simpele vraag had ik niet echt verwacht. 'Niet stamelen'. "Voor zover dat lukt als je meedoet aan de Hunger Games wel goed ja," antwoordt ik. "Dat klinkt nogal negatief, hoe kijk je tegen de Hunger Games aan?" Dit gaat best goed komen geloof ik, gewoon mijn mening en gevoel uiten. "Het is natuurlijk vreselijk, ook dat mensen ieder jaar hun familie erdoor verliezen, en om hier zelf nu zo te zijn, dat is best wel heftig en eng." Ik hoor wat geroezemoes. Is het erg als ik negatief doe? Zullen ze me dit betaald zetten? Of maakt het niks uit, zien ze al dat ik het toch niet overleef? Caesar knikt. "Maar je gaat het vast heel goed doen, ik hoorde dat je goed bent met bijlen?" Dat had ik niet verwacht. "Nou, ik..." Ik kijk naar het publiek en naar de camera's. Wat moet ik zeggen? Ik wil hier helemaal niet over praten. "Nou, dat zien we wel in de arena, maar laten we het eens over iets anders hebben. Hoe was jouw situatie thuis? Ging het goed op school?" Caesar pakt het goed op en hij houdt het interessant. "Nou, tja." Ik merk dat ik toch aan het stamelen ben. "Kijk onze knul nou bescheiden doen," glimlacht Caesar naar het publiek, en ik hoor meisjes lachen. "Hoor je die meisjes lachen? Volgens mij val je wel bij ze in de smaak." Hij glimlacht naar mij en ik word rood. "Of heb je al een vriendinnetje?" Ik dacht dat ik niet roder kon worden, en ik vraag me af of het romantisch is om zo mijn liefde te verklaren of juist niet. Als ik toch dood ga kan ze het misschien beter weten. Of juist niet, anders heeft ze misschien altijd een schuldgevoel... "Nee, maar..." Het laatste kwam er zachtjes uit. "Maar?" zegt Caesar met een grote glimlach, hij vindt het leuk dat ik zo verlegen doe, en ik merk dat ik hem gezellig vind. Ik kijk naar het publiek en dan naar de camera. "Er is een meisje met lange bruine haren dat heel mooi en lief is, maar dit heb ik haar nooit durven zeggen." Iedereen doet "ooooh", en Caesar lacht naar het publiek. "Is hij niet schattig?" Ik voel me als een klein hoopje van verlegenheid. "Mogen we haar naam weten?" Oh nee, ik hoopte dat hij het niet zou vragen, maar ik kan niet terugkrabbelen. "Sherina..." Het is even stil. "Wat een prachtige naam. De meisjes hier zullen wel jaloers zijn. Dames en heren, dit was Relian!" Ik hoor geklap en ik loop glimlachend weg. Ik adem diep in en uit en bedenk me dat ik binnenkort toch niet meer zal leven. Het maakt allemaal niks meer uit.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.