• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug
    Jette - LadyCeliac

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 20:45 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Uh , de YouNows kunnen niet ge-edit zijn.
    En er waren baby pics van hun.


    Danmarks Dynamite.

    Het zou best waar kunnen zijn
    1. Alles gaat via Jack's account
    2. Jack doet meer losse filmpjes
    3. Finn praat niet super veel...

    Maar hoe kunnen al die foto's dan?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    just saying die man die aan het uitleggen was bijna aan het eind is een proffesioneel editor hij heeft ook zijn eigen tv programma :P


    Dat zegt een vriend van me o_O


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jaa, maar ook omdat Jack eigenlijk begon. En waarom zou die ze nicht faken, en z'n room. + hoe kunnen die uni foto's van Finn er dan zijn als Jack ergens anders was. + zijn stem ?

    Anyway, ik ga Jack HATEN als het waar is.


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    Jaa, maar ook omdat Jack eigenlijk begon. En waarom zou die ze nicht faken, en z'n room. + hoe kunnen die uni foto's van Finn er dan zijn als Jack ergens anders was. + zijn stem ?

    Anyway, ik ga Jack HATEN als het waar is.


    Het kan altijd Jack's stem zijn... Gewoon een beetje romelen en klaar. Zijn foto's shoppen en die nicht is een vriendin ofzo?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Maar WAAROM zou die ze nicht faken ? Dan zou hij echt totaal fake zijn.. just sayin'

    + YouNow ? Dat kan, nogmaals, niet anders zijn lijkt mij..


    Danmarks Dynamite.

    Het mag niet waar zijn, I like Finn =(


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Valt het jullie dan niet op? Ze zijn 99.9% the same... Het is nu je er overna denkt best weird....


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nou, ik vind Finn veeeeel anders dan Jack hoor. :')
    Maarja, nogmaals. Ik zou het allemaal fucked up vinden.


    Danmarks Dynamite.

    Het is toch een twee-eiige tweeling? Die lijken altijd heel veel op elkaar alleen is hun vinger afdruk is anders.


    Physics is awesome

    Nu is Malfie ook ineens true ! Dan denk ik dat dit ook een grap is hoor. :')


    Danmarks Dynamite.

    http://www.youtube.com/watch?v=zrQ3nM12pac als het fake is hoe kan Jack dan een tattoo op Finn plakken ? (1:50)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    We gaan gewoon met zijn allen naar Kack en binden hem vast. Zoeken naar Finn en als we hem niet kunnen vinden vragen we Jack waar hij is. Als hij niet bestaat, maken we een filmpje en zeggen we dat tegen de fans. Daarna slaan we Jack om de beurt tot hij er voor zorgt dat Finn tot leven komt.:Y)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    MirLiam schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=zrQ3nM12pac als het fake is hoe kan Jack dan een tattoo op Finn plakken ? (1:50)


    Dat bedoel ik. Er is niets fake. Finny is gewoon real. En Malfie niet
    Alfie 'I loving joking around with you guys'


    Danmarks Dynamite.

    OFCOURSE !
    Mensen hebben hun toch ontmoet. :')


    Danmarks Dynamite.