• Gegroet, ik ben op zoek naar een Engels boek.
    -wat makkelijk te lezen is.
    -wat voldoet aan de V5 normen.
    -wat niet een of ander populair boek is wat iedereen leest.

Dus als jullie alle suggesties hier neer kunnen zetten zou dat fijn zijn.
    Dank u.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Never Let Me Go van Kazuo Ishiguro. Een literatuur boek, dus zeker op niveau en hij is heel mooi en ook best makkelijk te lezen.
    Samenvatting: In one of the most acclaimed and strange novels of recent years, Kazuo Ishiguro imagines the lives of a group of students growing up in a darkly skewered version of contemporary England. Narrated by Kathy, now 31, Never Let Me Go hauntingly dramatises her attempts to come to terms with her childhood at the seemingly idyllic Hailsham School, and with the fate that has always awaited her and her closest friends in the wider world. A story of love, friendship and memory, Never Let Me Go is charged throughout with a sense of the fragility of life.

[ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 22:23 ]

As travars

1984 van George Orwell. Briljant boek.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Extremely loud and incredibly close.

Bad decisions make good stories.

Life of Pi? Erg leuk boek. (: Leest vlot, is niet heel dik en is fijn geschreven.
    Mmm. Pride and Prejudice is ook mooi, maar wel wat lastiger en wat hoger qua niveau.

"Well, well. Look who we've got here!"

Het testament van john Grisham.

The odds are néver in our favor.

Ik ben dol op de boeken van Jane Austen, en de zusjes Brontë zijn ook geweldig. Je kan ook nog Charles Dickens, George Eliot of William Thackery proberen, zij komen uit dezelfde tijd als Brontë. Tolkien en Dan Brown zijn ook echte aanraders, of Stephen King. Rowling heeft nu ook net een nieuw boek uit, wat meer voor volwassenen is geschreven.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

One Day van David Nicholls. Een nieuw boek, dus makkelijker doorheen te lezen dan de boeken van Charles Dickens en Jane Austin. Je leest er ook pittig snel doorheen.

#WWED - What Would Emma Do?