• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2013 - 15:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hetalia x Pocahontas :3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"


    Black Star met een Black Star dango.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 21:58 ]

    Lolz de mensen voor me met fatsoenlijk gekleurde art, kom ik an met m'n schets :']. Ach, wie mut ergens mee beginnen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe hebben jullie digitaal leren tekenen? Vind het er altijd stoer uitzien, maar ik ben totaal niet handig met dat soort dingen en zou ik niet weten wat je ervoor nodig hebt x'D.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Hoe hebben jullie digitaal leren tekenen? Vind het er altijd stoer uitzien, maar ik ben totaal niet handig met dat soort dingen en zou ik niet weten wat je ervoor nodig hebt x'D.

    Een tekentablet kopen, zonder te weten hoe het werkt, tekenprogramma geïnstalleerd en tekenen maar! Ik heb alles zelf uitgevogeld, met af en toe een tutorial. 8D.
    Hoe meer je tekent, hoe beter je wordt.
    Kijk maar, ik teken ook al een aantal jaar digitaal:
    2011:
    Ik schaam me hier bijna voor... :'D


    2012:


    En een recente tekening:


    Even showen. :'D.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 17:09 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat is zooo gaaf ^^. Hoe duur is zo'n tekentablet? En is het heel anders dan gewoon op papier?


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Dat is zooo gaaf ^^. Hoe duur is zo'n tekentablet? En is het heel anders dan gewoon op papier?

    Je hebt ze van verschillende prijsklasses. Ik heb een Bamboo Create Small, die is 90/100 euro. Je hebt ze ook in medium en large, geen idee hoe duur, maar wel duur. Je hebt ook veel duurdere en goedkopere. Maar daar kan ik niks over zeggen, want ik heb alleen met Bamboo gewerkt. :3
    En het is wel wennen, aangezien je naar je beeldscherm moet kijken terwijl je tekent, maar als je dat gewend bent dan is het niet zo heel anders, alleen heb meer brushes met maar één pen. ^^

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 17:24 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Je hebt ze van verschillende prijsklasses. Ik heb een Bamboo Create Small, die is 90/100 euro. Je hebt ze ook in medium en large, geen idee hoe duur, maar wel duur. Je hebt ook veel duurdere en goedkopere. Maar daar kan ik niks over zeggen, want ik heb alleen met Bamboo gewerkt. :3
    En het is wel wennen, aangezien je naar je beeldscherm moet kijken terwijl je tekent, maar als je dat gewend bent dan is het niet zo heel anders, alleen heb meer brushes met maar één pen. ^^

    Ik krijg een Bamboo ^^
    Zo'n Bamboo Manga, krijg je gelijk 2 programma's on te editen en animeren bij.
    Nu heb ik nog een hele ouwe, van Trust.

    Okay first world problems here. I've got two choices. Welke spreekt jullie meer aan op 't oog?
    First.


    2. Yeah die is lichtelijk aangepast.


    Nou moet ik zeggen dat 2 me meer doet dan 1, maar goed das mijn view :].
    En ik vind 't haar beter bij 1. Ugh. *Scratches head* Middagdip. Anyway I'll shut up now.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 14:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    @ Harashima De tweede, meer details, ik hou van details ;3.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    De tweede, ik vind close ups mooier (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Degene die Sword Art Online kennen, weten waarom ik dit zo getekend heb (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zou ook wel digitaal willen tekenen, maar ik weet nu al dat mijn interesse maar tijdelijk is en zon tekentablet 99% van de tijd in mijn kast zal liggen. En dan ben ik nog niet eens begonnen over het feit dat ik niet kan tekenen / met digitaal teken 0,0 ervaring heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kirito schreef:
    Degene die Sword Art Online kennen, weten waarom ik dit zo getekend heb (:


    Ik ken het alleen van de hentai doujins, geen idee of het awesome is XD. But the art work is awesum :Y).
    ON: tuulk. Gaat de lineart goed, gaan de basiskleuren goed, werk ik mezelf de put in met die verdomde schaduwen. Gofferdomme, life y u so hard on me?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 14:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ik ken het alleen van de hentai doujins, geen idee of het awesome is XD. But the art work is awesum :Y).
    ON: tuulk. Gaat de lineart goed, gaan de basiskleuren goed, werk ik mezelf de put in met die verdomde schaduwen. Gofferdomme, life y u so hard on me?

    Ja, Sword Art Online is awesome :Y) Om het zo maar even te zeggen. Ik raad het je aan. En thanks (:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 0:06 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"