• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2013 - 15:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit is een doodle die ik een paar dagen geleden maakte omdat ik school even schijt ziek was (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sorry ik weet dat het hier niet de plek voor is maar
    Welke wat voor tekentablet hebben jullie?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb een Bamboo, die is gewoon prima (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Licet schreef:
    Sorry ik weet dat het hier niet de plek voor is maar
    Welke wat voor tekentablet hebben jullie?

    Wacom Bamboo Manga Limited Edition. :Y) Kreeg er gelijk Anime en Manga studio bij om je manga's te maken en tekeningen te kunnen animeren (animating's a bitch, though).
    Hiervoor had ik een oude Trust, die was niet eens drukgevoelig. :c

    Deze had ik met een art trade met Daikazuko hier gemaakt.

    @ Kirito, die vind ik echt gaaf! Mooi hoor. ^^
    @Dragneel, I still like it. :3


    And this is my part of the art trade with Dragneel. NEJHEHE. 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    @ Kirito, die vind ik echt gaaf! Mooi hoor. ^^
    @Dragneel, I still like it. :3


    And this is my part of the art trade with Dragneel. NEJHEHE. 8D

    IT'S STILL SO CUTE I CAN'T EVEN-

    Even een berichtje zodat ik dit topic kan stalken, want dit ziet er allemaal heel erg gaaf uit. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MOAR OC'S.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Wacom Bamboo Manga Limited Edition. :Y) Kreeg er gelijk Anime en Manga studio bij om je manga's te maken en tekeningen te kunnen animeren (animating's a bitch, though).
    Hiervoor had ik een oude Trust, die was niet eens drukgevoelig. :c


    Ik zat te denken aan een tablet van rond de honderd euro of heb je daar alleen prullen voor?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zat te denken aan een tablet van rond de honderd euro of heb je daar alleen prullen voor?

    Neuh. Die van mij was 100 euro, sterker nog.

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zat te denken aan een tablet van rond de honderd euro of heb je daar alleen prullen voor?

    Ik heb een wacom pen & touch voor destijds 80 euro voor m'n verjaardag en dat was twee jaar terug. Misschien zijn ze nu wel goedkoper. Ik raad 'm aan. Het is een prima tablet en hij reageert heel accuraat :]. Maar ik raad wel het merk wacom aan, da's zo'n beetje de Mercedes of Sennheiser onder de tablets.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ik heb een wacom pen & touch voor destijds 80 euro voor m'n verjaardag en dat was twee jaar terug. Misschien zijn ze nu wel goedkoper. Ik raad 'm aan. Het is een prima tablet en hij reageert heel accuraat :]. Maar ik raad wel het merk wacom aan, da's zo'n beetje de Mercedes of Sennheiser onder de tablets.


    Oké ik zat te kijken naar de Bamboo Splash, maar ik kan de Pen & Touch niet vinden helaas. Sorry dat ik zoveel vragen stel maar; went het een beetje snel?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    @Licet, beter teveel vragen dan te weinig. Als ik aan zoiets zou beginnen zou ik ook zoveel mogelijk willen weten, want hoe meer je weet, hoe beter je kunt bepalen wat je wilt. :Y)

    -Mitchell's wijze woorden van de dag-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    @Licet, beter teveel vragen dan te weinig. Als ik aan zoiets zou beginnen zou ik ook zoveel mogelijk willen weten, want hoe meer je weet, hoe beter je kunt bepalen wat je wilt. :Y)

    -Mitchell's wijze woorden van de dag-


    Hahaha ik heb Mitchells zegen, ik ben vooral bang dat zo'n tablet in de kast beland als ik hem niet fijn vind..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'