• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2013 - 15:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Naisch :D. Volgens mij was het die serie over een spel waarin mensen gegooid werden en moeten zien te overleven :'D. Das best gruwelijk, lol.
    Pff... Heb toch maar voor de marker gekozen voor de colors :/. Die tutorials frustreren me. Maar er is een sprankje hoop aan de horizon :D.


    Okay lol, huge filesize much >.>
    LOL

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 19:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Naisch :D. Volgens mij was het die serie over een spel waarin mensen gegooid werden en moeten zien te overleven :'D. Das best gruwelijk, lol.
    Pff... Heb toch maar voor de marker gekozen voor de colors :/. Die tutorials frustreren me. Maar er is een sprankje hoop aan de horizon :D.


    Okay lol, huge filesize much >.>
    LOL

    Ja, daar komt het zo'n beetje wel op neer :')
    En ik vind dat je de schaduwen wel goed gedaan hebt. Maar ik heb een vraagje, teken jij van te voren op papier, of teken jij direct op de pc?

    OT:



    Heb net 'How to train your Dragon gezien.' Ish leuke film n,n url=http://kiyouya.deviantart.com/art/Hiccup-and-Toothless-358203443]Groter.[/url

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 23:18 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn Bamboo tablet doet het niet meer.. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    Mijn Bamboo tablet doet het niet meer.. D:

    Wat doet ie niet meer? Reageren op de pc?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kirito schreef:
    (...)
    Wat doet ie niet meer? Reageren op de pc?


    Ja! Dat ja. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Ja! Dat ja. :'D

    Heb je m niet in de verkeerde USB opening gedaan? (dat is bij mij soms het geval)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kirito schreef:
    (...)
    Heb je m niet in de verkeerde USB opening gedaan? (dat is bij mij soms het geval)


    Nope, heb in beide openingen geprobeerd.
    Ik heb mijn computer een maand geleden of zo geformatteerd en sindsdien weigert mijn tablet naar mij te luisteren. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Nope, heb in beide openingen geprobeerd.
    Ik heb mijn computer een maand geleden of zo geformatteerd en sindsdien weigert mijn tablet naar mij te luisteren. D:

    Misschien moet je m opnieuw calibreren?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Deze is wel van een aantal jaar geleden, maar ik draw meer dit soort geshit. Lolol. Ik heb geen tablet o.i.d. Op zich wil ik het wel, maar tot nu toe vind ik papier toch nicer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Drivers herinstalleren? Tenminste dat zou ik proberen. Ik had net ook een probleem met de penfunctie. Doe ik windows aan (werk normaal op Mac osx dan werkte hij wel, wissel ik weer deed ie 't ook. Ding had kuren ofzo.

    @ Kirito: In dit geval is het eerst een papierschets geweest. Vind ik zelf beter werken. Ik heb wel eens meteen op de pc getekend en dat lukt ook wel, maar als start vind ik papier beter.


    No growth of the heart is ever a waste

    @ Hashirama: Ja, dat doe ik zelf ook. Want meteen op de computer beginnen geeft mij altijd van die vern*kte tekeningen :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kirito schreef:
    (...)
    Ja, daar komt het zo'n beetje wel op neer :')
    En ik vind dat je de schaduwen wel goed gedaan hebt. Maar ik heb een vraagje, teken jij van te voren op papier, of teken jij direct op de pc?

    OT:



    Heb net 'How to train your Dragon gezien.' Ish leuke film n,n url=http://kiyouya.deviantart.com/art/Hiccup-and-Toothless-358203443]Groter.[/url

    Awesome! Love that movie!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oke een werkje tussendoor lol. Moet die andere nog steeds afmaken tho.
    Texture belongs to Snowys-stock on DA.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jongens please help me om te improven ^^


    I'm not short D: I just live in a big world

    Het is geen waterverf, hier heb ik van die speciale waterpotloden voor gebruikt die op waterverf lijken als ik er met een nat kwastje overheen ga.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:37 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"