• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2013 - 15:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha ik heb Mitchells zegen, ik ben vooral bang dat zo'n tablet in de kast beland als ik hem niet fijn vind..

    Dan mag je hem wel aan mij geven :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan mag je hem wel aan mij geven :Y)


    Voor een schappelijk prijsje..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ik heb een wacom pen & touch voor destijds 80 euro voor m'n verjaardag en dat was twee jaar terug. Misschien zijn ze nu wel goedkoper. Ik raad 'm aan. Het is een prima tablet en hij reageert heel accuraat :]. Maar ik raad wel het merk wacom aan, da's zo'n beetje de Mercedes of Sennheiser onder de tablets.


    Ben ik weer
    De Splash is helaas nog niet in Europa verkrijgbaar, maar de Pen & Touch is in de aanbieden bij bol.com. Maar het is dus wel echt een aanrader?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ben ik weer
    De Splash is helaas nog niet in Europa verkrijgbaar, maar de Pen & Touch is in de aanbieden bij bol.com. Maar het is dus wel echt een aanrader?

    Zeker. Werkt heerlijk soepel, je hebt drukgevoeligheid en basically een makkelijk instaptablet :'D. Natuurlijk heb je ook die Intuos tablets met alle fancy stuff die bijna 1000 euro kosten, maar persoonlijk zie ik er het nut niet van in als je met een tablet als deze al goed uit de voeten kan. Naar mijn mening dan. Je kan van tevoren (beeld) reviews opzoeken van het tablet of vragen of iemand in de buurt er eentje heeft waarbij je 'm kan uitproberen, but I'd recommend this one.
    Als je denkt: ik gebruik de 'touch' functie toch nooit, kun je de wacom bamboo 'pen' nemen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 13:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Zeker. Werkt heerlijk soepel, je hebt drukgevoeligheid en basically een makkelijk instaptablet :'D. Natuurlijk heb je ook die Intuos tablets met alle fancy stuff die bijna 1000 euro kosten, maar persoonlijk zie ik er het nut niet van in als je met een tablet als deze al goed uit de voeten kan. Naar mijn mening dan. Je kan van tevoren (beeld) reviews opzoeken van het tablet of vragen of iemand in de buurt er eentje heeft waarbij je 'm kan uitproberen, but I'd recommend this one.
    Als je denkt: ik gebruik de 'touch' functie toch nooit, kun je de wacom bamboo 'pen' nemen.


    Gebruik jij de touch functie wel eens? De reviews zijn heel positief namelijk, volgensmij heb ik mijn tablet gevonden :Y)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 13:30 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Gebruik jij de touch functie wel eens? De reviews zijn heel positief namelijk, volgensmij heb ik mijn tablet gevonden :Y)

    To be honest: nee. Ik had er een met touch functie besteld mocht ik de pen kwijt raken, maar ik doe dat bijna nooit. De touch functie is eigenlijk alleen van belang voor mensen die het tablet als vervanging voor de muis gebruiken in plaats van tekenmiddel. En ik gebruik het voornamelijk voor het tweede :Y).
    And of course you can use it to make awesome stuff like this:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 14:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    To be honest: nee. Ik had er een met touch functie besteld mocht ik de pen kwijt raken, maar ik doe dat bijna nooit. De touch functie is eigenlijk alleen van belang voor mensen die het tablet als vervanging voor de muis gebruiken in plaats van tekenmiddel. En ik gebruik het voornamelijk voor het tweede :Y).
    And of course you can use it to make awesome stuff like this:



    - Not a guitar - maakt het helemaal af :Y)
    Ik weet niet, het scheelt 15 euro..

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 14:13 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    IKR it's not his guitar it's his weapon and stuff XD.
    Well I can't make the choice ;o. Maar achteraf had ik er eentje met alleen pen besteld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Licet schreef:
    (...)

    Oké ik zat te kijken naar de Bamboo Splash, maar ik kan de Pen & Touch niet vinden helaas. Sorry dat ik zoveel vragen stel maar; went het een beetje snel?

    Kijk maar naar mijn DeviantArt account, van toen naar nu, vanaf augustus of zo. Ik ben best wat gevorderd. Ik ben begonnen met tekeningen gewoon zo maken, scannen en overtrekken met buig tool of hoe the hell je dat ook noemt. Als je dat een tijdje gedaan hebt, en je gaat over naar uit de losse hand, is het een stuk makkelijker. Lijntjes blijven wat squiggly eerst, maar ach.
    Ik had het binnen een krap halfjaar wel onder de knie, en ik gebruik pas sinds kort stabilizers, dat je lijntjes wat strakker worden.

    Natuurlijk verschilt dat per persoon.

    Met welk programma kleuren jullie in/ tekenen?
    Ik had namelijk eerst zo'n programma op mijn bamboo, maar omdat die het niet meer doet ben ik overgestapt op Paint Tool Sai. Eeeeeeen die doet het nu ook niet meer =_=
    Dus.. iemand een programma die ik gratis kan downloaden?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Met welk programma kleuren jullie in/ tekenen?
    Ik had namelijk eerst zo'n programma op mijn bamboo, maar omdat die het niet meer doet ben ik overgestapt op Paint Tool Sai. Eeeeeeen die doet het nu ook niet meer =_=
    Dus.. iemand een programma die ik gratis kan downloaden?

    Ik gebruik Sai. Heb ik gratis gedownload.
    Daarvoor moet je gewoon goed zoeken. Ik heb 'm via een guide van YouTube. Ik weet het, dé manier om virussen te krijgen, maar ik heb geluk gehad, blijkbaar, want hij doet het prima.

    Ichiya schreef:
    Met welk programma kleuren jullie in/ tekenen?
    Ik had namelijk eerst zo'n programma op mijn bamboo, maar omdat die het niet meer doet ben ik overgestapt op Paint Tool Sai. Eeeeeeen die doet het nu ook niet meer =_=
    Dus.. iemand een programma die ik gratis kan downloaden?

    Mag je linkjes naar torrents plaatsen? Want ik heb een goede torrent voor SAI ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    -mijn topics-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wat verveling om 2 uur 's nachts wel niet kan doen


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"


    No growth of the heart is ever a waste