• The Performing Arts Academy gelegen in het grote New York is een kunstacademie voor mensen die het willen maken in - bijvoorbeeld - de modewereld, maar ook als schrijver, acteur of actrice en danser. De academie is een school vol kansen, in een bruisende stad die barst van de kansen. De plek waar dromen beginnen - de plek waar de toekomstige Hollywood acteurs, de oscar winnende regisseurs, beroemde fotografen, succesvolle dansers en modellen hun carrière beginnen. Talent alleen is niet genoeg op deze school, je moet sterk zijn met de heftige competitie die hier te vinden is. Vertrouw niemand, iedereen aast op jouw carrière in deze stad. Roddels, leugens en verhalen zullen hier de ronde doen - sommigen gebaseerd op leugens, anderen op waarheid. Kijk goed uit wie je gelooft in deze harde wereld.

    Regels van de school:
    - Na 11 uur is iedereen in zijn kamer.
    - Meisjes komen niet in de jongenskamers, ook niet andersom.
    - Iedereen volgt zijn/haar lessen. Wanneer dit niet gebeurd moet hier een hele goede reden voor zijn, anders kan je namelijk gelijk vertrekken.
    - Iedereen eet gezamelijk in de daarvoor bestemde ruimtes op de daarvoor bestemde tijden (8 uur voor het ochetendeten, 12 uur middageten en 6 uur avondeten).
    - Wanneer je een aantal dagen niet op het schoolgebouw aanwezig kunt zijn meld je dit en is hier een hele goede regel voor.
    - Er wordt hier niemand gepest.
    - Er wordt hier niet gevochten.
    - De rest van de regels zijn te lezen in het schoolregelement.
    - Wie deze regels niet naleeft kan op staande voet verwijderd worden.

    Regels:
    - Ik wil geen Mary Sue personages (personage's die overal de beste, het leukste, knapste, enz. in zijn)
    - Minimaal 4 regels per post.
    - Als je in het RPG zelf drie keer een regel hebt overtreden wordt je eruit gezet.
    - Ik bepaal wanneer een les begint/eindigt aangezien anders niet alles gelijk loopt
    - Nieuwe topics worden door mij geopend
    .- Verdere regels zijn over het algemeen wel bekend: niemand buitensluiten, geen ééndags rpg.

    Schoolhoofd:
    - Jordy Clark - 35 - Schoolhoofd - docent dans - TheseWords


    Leraren: VOL
    - Mike Bradley - 29 - docent acteren - mentor - Huaso
    - Jordy Clark - 35 - deocent dans - Schoolhoofd - TheseWords
    - Elisa Aqua Rivera - 25 - docent desgin - Lifeisajoke
    - Anna Jaci Port - 25 - docent model - mentor - xLastKiss
    - Rachelle Anderson - 30 - docent fotografie - docent schrijven - jaimyhoi
    - Chloe-Ann Sparks - 26 - docent regisseren - Curlies
    - Rosalie Aria Jones - 29 - docente zang - mentrix - Coockies

    Leerlingen:
    Meiden:
    - Julia Alicia Miller - 18 - Dans en zang - TheseWords
    - Anna Svetlana Gorbatsjov - 19 - dansen - Lifeisajoke
    - Ruby Brooke Harris - 18 - Fotograferen en acteren - Adores
    - Sarah Lauren Angels - 19 - Acteren en model - Coockies
    - Chasty Rose McFly - 18 - Design & muziek - Besar
    - Alis Eira Jones - 18 - Dans en Regie - Sylvesti
    - Isabelle Maria Adams - 18 - Schrijven en acteren - SaskiaHoran
    - Rosemary Kingston - 18 - acteren en regisseren - BigFatLiar

    Jongens:
    - Alex James Adams - 19 - Zang & fotografie - xLastKiss
    - Nick Bo Smith - 20 - Acteren en regiseren - TheseWords
    - Zac Edward Stewart - 20 - Acteren en Zang - Coockies
    - Matheus Pedro Moreira - 20 - Muziek - Lifeisajoke
    - Chase Brandon Jackson - 19 - Schrijven & Zang - Huaso
    - Jayy Kilian von Monroe - 20 - Acteren en model - Sikowitz
    - Anthony Brandon von Monroe - 20 - acteren en model - Sikowitz
    - James Julian Mathers - 21 - schrijven en fotografie - BigFatLiar



    Kamerlijst
    Kamer 1:
    Alis Eira Jones
    Anna Svetlana Gorbatsjov

    Kamer 2:
    Chasty Rose McFly
    Julia Alicia Miller

    Kamer 3:
    Ruby Brooke Harris
    Sarah Lauren Angels

    Kamer 4:
    Isabelle Maria Adams
    Rosemary Kingstone

    Kamer 5:
    Alex James Adams
    James Juliun Mathers

    Kamer 6:
    Nick Bo Smith
    Zac Edward Stewart

    Kamer 7:
    Matheus Pedro Moreira
    Chase Brandon Jackson

    Kamer 8:
    Jayy Kilian von Monroe
    Anthony Brandon von Monroe


    Dagrooster
    10.00 - 11.00: Naar de kamers en uitpakken van de koffers
    11.00 - 12.00: Les Acteren & Les Dans
    12.00 - 13.00: Middagpauze
    13.00 - 14.00: Les Muziek, Les Zang & Les Model
    14.00 - 15.00: Les Design & Les Schrijven
    15.00 - 16.00: Les fotografie & Les Regisseren
    16.00 - 18.00: Vrije tijd
    18.00 - 19.00: Avondeten
    19.00 - 23.00: Vrije tijd
    23.00: Naar de kamers




    Mentor/leerlinglijst
    Rosalie Aria Jones
    Julia Alicia Miller
    Chasty Rose McFly
    Matheus Pedro Moreira
    Alex James Adams

    Rachelle Anderson
    Ruby Brooke Harris
    Chase Brandon Jackson
    Isabelle Maria Adams

    Anna Jaci Port
    Sarah Lauren Angels
    Anna Svetlana Gorbatsjov
    Anthony Brandon von Monroe

    Mike Bradley
    Nick Bo Smith
    Alis Eira Jones
    Zac Edward Stewart
    Jayy Kilian von Monroe

    Dit is niet van mij, ik maak alleen het topic! De rechten gaan naar Thesewords


    Dont say why me, say try me

    Isabelle Maria Adams
    Een lach vormde zich op mijn gezicht toen ik het sms'je van Jayy las, ik had echt zin om even met hem koffie te gaan halen aangezien ons gesprek daarstraks zo onderbroken werd door de bel. Hopelijk was deze les snel afgelopen. Dan zou ik het gesprek met die jongen achterin de klas maar wat moeten inkorten of zal ik het uitstellen? Uitstellen word het, ik kan Jayy toch niet weet ik hoe lang laten wachten of deze jongen afblazen midden in het gesprek. Wat was ik toch weer handig bezig. Ik zou in elk geval later met hem praten. Ik verveelde me echt heel erg en was letterlijk de minuten af aan het tellen tot de bel ging.

    Anthony Brandon von monroe
    Ik kon er neits aan doen, maars choot in de lag toen er een jongen vol op zijn gezicht ging, omdat Anna heer benen uitstrekten. Ik wist dat er karma bestond, maar toch hield ik meteen op met lagen toen mijn bolletjes van mijn horentje afvielen. ik trok een pruillip en keek zielig naar Anna die was opgestaan voor de jongen. Ik liet het andere deel ook maar uit mijn handen vallen en trok Anna haar ijsje uit haar handen om en likje van te nemen. de jongen die nog steeds op de grond lag negeerde ik en nam nog een likje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alis Eira Jones
    Ik keek op toen ik een schaduw over mijn boek zag vallen. Ik keek naar haar lippen. Ze zei iets, maar ze sprak zo onduidelijk dat ik er niks uit kon volgen. Ik schudde mijn vinger en wees naar mijn oor om te proberen duidelijk te maken dat ik doof was. Mijn ouders hadden me altijd geleerd niet onzeker te worden van het doof zijn en dat ik me er zeker niet voor hoefde te schamen. Ik miste mijn gehoor wel, maar omdat ik niet beter wist had ik al een heel aantal oplossingen gevonden om toch alles mee te krijgen en over te brengen. het grootste probleem was nog dat ik niet kon praten. Ik had natuurlijk geen idee hoe het moest klinken en hoe je dan die tonen moest maken. Ik kende wel wat doven die konden praten, in ieder geval volgens mij, maar mij lukte het niet. Ik haalde een papiertje tevoorschijn en begon er snel en in een mooi sierlijk handschrift op te schrijven: Ik ben Alis. Ik ben doof. Kan je duidelijk articuleren? Ik liet het aan haar zien, hopend dat ze niet weg zou lopen ofzo.


    Bowties were never Cooler


    Anna Svetlana Gorbatsjov.
    Outfit.

    Probeer je eens iemand te helpen, pakt een ander je ijsje af ! Ik draaide me om, "Hey, give it back !" riep ik. De jongen achter mij was opgestaan en had zijn kleren afgeklopt. Ik luisterde niet meer naar wat hij zei maar duwde het ijsje tegen Antz zijn neus zodra hij nog een likje nam.
    "Karma has no deadline Antz, watch out" zei ik serieus waarna ik naast hem ging zitten, wel aan de andere kant van het bankje. Hij had mijn ijsje gestolen ! Niemand stal zomaar voedsel van mij dat hij ook nog eens zelf betaald had ! Dat was niet echt de definitie van iets geven.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik slaakte een gil toen Anna het ijsje tegen mijn neus drukten. Ik wilde hem net terug geven, maar nu wist ik iets veel beters. ik schoof vliegensvlug naar de andere kant van het bankje op nu ook het ijsje tegen Anna haar neus te duwen. ''Hier, heb je hem terug.'' glimlachte ik lief terwijl ik met mijn mauw mijn neus schoon begon te vegen. volgens mij vergat ik de helft. maar het zien van Anna met een ijsneus, maakte het goed en ik lachte. Ze moest niet zo serieus doen. dat was nergens goed voor. daarbij zou ik zo een nieuw ijsje voor haar halen als het moest.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 20:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Anna Svetlana Gorbatsjov.
    Outfit.

    Ik hoorde hem verschuiven en voor ik het wist had ik het ijsje tegen mijn neus. Of nu ja, wat er van over bleef, of zoiets. Ik keek hem met open mond aan. Goed dan, als hij het zo wou spelen. ik schoof naar hem toe en nam zijn gezicht tussen mijn handen zodat hij nergens naartoe kon. Ik wreef mijn neus tegen de zijne waardoor al het ijs zo ongeveer naar zijn neus ging. Ik ging weer terug normaal zitten en alsof er niets gebeurd was veegde ik mijn neus af een de zakdoek die ik uit mijn tas had gehaald. Ik tuitte mijn lippen eventjes nadat ik erover gelikt had en keek voor me uit. Niets gebeurd, helemaal niets.

    Anthony Brandon von Monroe
    even schok ik toen Anna mijn gezicht vastpakten en ze wel heel dichtbij kwam. even dacht ik toch en dat ze me ging zoenen, maar toen ze met haar neus tegen die van mij wreef slaakte ik en piep en liet ik het ijsje uit mijn hand vallen. Neem ik had toch liever gehad dat ze me had gezoend. Natuurlijk deed ze al snel of ze niet s had gedaan en ging ze weer normaal zitten. ik ging met mijn wijsvinger over mijn neus heen en nam zo ijs mee. ''Je bent wat vergeten.'' grijnsde ik en ging daarna met mijn vinger over haar wang. snel veegde ik mijn neus schoon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Anna Svetlana Gorbatsjov.
    Outfit.

    "Je bent wat vergeten" hoorde ik hem grijnzend zeggen. Toen ik opzij keek zag ik dat hij zijn neus aan het schoonvegen was. Ik gebaarde alsof ik niets doorhad en doorzocht mijn tas.
    "Nee hoor, ik heb mijn portefeuille, mijn iPhone, sleutels, zakdoekjes, muntjes, ik heb het allemaal" antwoordde ik waarna ik mijn tas wegzette en hem onschuldig aankeek. Dat serieuze gezicht kon ik vasthouden voor letterlijk 15 seconden daarna krulden mijn mondhoeken geniepig omhoog tot een speels, onschuldig lachje, waardoor mijn ogen al snel dezelfde uitdrukking aannamen.

    Isabelle Maria Adams
    De lerares was de verhalen aan het lezen geloof ik en lette niet echt op ons, dus besloot ik een verhaal met Chase aan te knopen aangezien het wel erg doods is hier als we niks hoeven te doen. "Denk je dat jouw verhaal goed is?" besluit ik hem dus te vragen. Ik wist in elk geval dat het mijne waarschijnlijk niet zo goed was, maar ik was benieuwd naar hoe hij het had gedaan. Ik was erg onzeker aangelegd, vooral als het op mijn schrijven aankwam, dus wilde ik graag een mening van hem om er dan hopelijk achter te komen dat ik niet de enige ben die deze eerste opdracht al niet zo heel goed heeft gemaakt.

    SaskiaHoran schreef:
    Isabelle Maria Adams
    De lerares was de verhalen aan het lezen geloof ik en lette niet echt op ons, dus besloot ik een gesprek met Chase aan te knopen aangezien het wel erg doods is hier als we niks hoeven te doen. "Denk je dat jouw verhaal goed is?" besluit ik hem dus te vragen. Ik wist in elk geval dat het mijne waarschijnlijk niet zo goed was, maar ik was benieuwd naar hoe hij het had gedaan. Ik was erg onzeker aangelegd, vooral als het op mijn schrijven aankwam, dus wilde ik graag een mening van hem om er dan hopelijk achter te komen dat ik niet de enige ben die deze eerste opdracht al niet zo heel goed heeft gemaakt.

    [godverdomme, foute knopje. Ik wilde even iets een beetje veranderen en toen heb ik per ongeluk een nieuwe reactie geplaatst. Sorry mensen.]