• Omdat het altijd gezellig is om te kletsen met de rest van de deelnemers, heb ik dit topic gemaakt!
    Veel plezier<3


    Never forget who you are

    de leukste denk ik toch wel dat als de zomervakntie begint. of als je voor het eerst zonder jas naar buiten mag, dat geeft ook altijd zo'n heerlijk gevoel.
    en de kutste dag? ik denk toch wel Halloween, omdat ik heel snel bang word

    déjàvu


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    @ Moams: Omg, I seriously think that we're gonna be fine. Heheh, I hate valentines day too! :'D
    Goed. Mijn favoriete dag van het jaar.. Ehh, ik denk dat dat Halloween is. Echt, I just love Halloween. Jammer, dat ze er hier niet zo actief aan meedoen anders had ik zeker mee gedaan. <'3 En eerlijk gezegd, haat ik mijn eigen verjaardag, dus die zou ik zoiezo niet gekozen hebben. :']


    † Love? I want to sleep.

    het is echt heel raar, ik heb een relatie, maar het voelt niet zo.... en daarom voel ik me ook zo forever alone nu.

    het is echt raar


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    het is echt heel raar, ik heb een relatie, maar het voelt niet zo.... en daarom voel ik me ook zo forever alone nu.

    het is echt raar


    Whuut? Dat is echt raar!


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)

    Whuut? Dat is echt raar!


    Missch omdat we weinig praaten enzo,.én.ze is van.interet xd


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    (...)

    Missch omdat we weinig praaten enzo,.én.ze is van.interet xd

    Hmm, ken je je eigen relatie niet in het echt? (':


    † Love? I want to sleep.

    Ik haat Valentijn ook :'p, maar mijn favoriete dag is Kerst! Gotta love Christmasss!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 12:04 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Hmm, ken je je eigen relatie niet in het echt? (':


    Ja, het is vaag, I know.
    Ik ga het waarschijnlijk ook uitmaken.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    (...)

    Ja, het is vaag, I know.
    Ik ga het waarschijnlijk ook uitmaken.....

    Hmm, ik ken wel meerdere mensen die dat doen hoor. Maar het zou toch leuker zijn als je met iemand had die je in 't echt kon zien? Dan voelde je, je waarschijnlijk ook niet zo alleen op Valentijnsdag. Of misschien is het een idee om diegene op te zoeken? Ach, nou ja, ik zal me er verder niet mee bemoeien. Ik snap als je het er niet over wilt hebben.
    Dit is trouwens mijn andere account, ik heb er twee: Smokeless & deze, Nythau. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau schreef:
    (...)
    Hmm, ik ken wel meerdere mensen die dat doen hoor. Maar het zou toch leuker zijn als je met iemand had die je in 't echt kon zien? Dan voelde je, je waarschijnlijk ook niet zo alleen op Valentijnsdag. Of misschien is het een idee om diegene op te zoeken? Ach, nou ja, ik zal me er verder niet mee bemoeien. Ik snap als je het er niet over wilt hebben.
    Dit is trouwens mijn andere account, ik heb er twee: Smokeless & deze, Nythau. :]


    Oh, geeft niet hoor xd
    Ik had ook een vriendin hiet van Q, maar het ging uit, en nu zijn we beste vriendinnen:Y)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nythau schreef:
    (...)
    Hmm, ik ken wel meerdere mensen die dat doen hoor. Maar het zou toch leuker zijn als je met iemand had die je in 't echt kon zien? Dan voelde je, je waarschijnlijk ook niet zo alleen op Valentijnsdag. Of misschien is het een idee om diegene op te zoeken? Ach, nou ja, ik zal me er verder niet mee bemoeien. Ik snap als je het er niet over wilt hebben.

    Dit is trouwens mijn andere account, ik heb er twee: Smokeless & deze, Nythau. :]


    Lolol, ik dacht al. Dafuq is dit nou weer?? :'D


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)[/b]

    Lolol, ik dacht al. Dafuq is dit nou weer?? :'D

    Hahaha, let een beetje op je woorden, jongedame. Lolol.
    Nee, ik dacht dat ik al zoiets eerder had vermeld? Volgens mij ben jij best wel vergeetachtig of niet? :']


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Hahaha, let een beetje op je woorden, jongedame. Lolol.
    Nee, ik dacht dat ik al zoiets eerder had vermeld? Volgens mij ben jij best wel vergeetachtig of niet? :']


    Hahahahha xd Maar volgensmij heette je toen anders? Ik heb trouwens een berichtje terug gestuurd :')


    Never forget who you are

    Nieuwe vraag voor vandaag!
    Wat vind jij nou echt een leuke tv-serie?


    Ik vind, sinds kort, The vampire diaries heel erg leuk. Verder vind ik Lie to me ook helemaal geweldig. En lach me maar uit of wat, maar stiekem vind ik herken de homo toch wel heel leuk :3


    Never forget who you are

    Glee! Hahah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.