• Omdat het altijd gezellig is om te kletsen met de rest van de deelnemers, heb ik dit topic gemaakt!
    Veel plezier<3


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)

    Hahahahha xd Maar volgensmij heette je toen anders? Ik heb trouwens een berichtje terug gestuurd :')

    Oh ja, dat klopt. Exasperated heette ik toen, maar heb het al een tijdje geleden veranderd hoor. :Y)


    † Love? I want to sleep.

    Moams schreef:
    (...)

    Noooo. Herken de homo? Gosh. That's.. (huil) Ik moet er zelfs van huilen, mijngod.
    Ehh, nou, ik vind Friends echt genius, maar dat is allang afgelopen. Pity. En voor de rest heb ik niet echt een favoriete serie of zo. Al vind ik Grimm ook wel leuk om te kijken.


    † Love? I want to sleep.

    Family Guy, en South Park, en Phineas en Ferb en Victorious.... xD en nog zo'n programma op Comedy Central die er nu bijna nooit meer is, en waarvan ik de naam ben vergeten xD


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Noooo. Herken de homo? Gosh. That's.. (huil) Ik moet er zelfs van huilen, mijngod.
    Ehh, nou, ik vind Friends echt genius, maar dat is allang afgelopen. Pity. En voor de rest heb ik niet echt een favoriete serie of zo. Al vind ik Grimm ook wel leuk om te kijken.


    Trololol. Told you sooo ;p Maar eer zitten heel veel leuke jongens in met sixpack :')


    Never forget who you are

    Ik ben er eigenlijk heel veel vergeten nu ik alles heb gelezen de. Glee, According to Jim, Scrubs, Neds survivalgids, South Park, Phineas and Ferb en waarschijnlijk nog meer. Maaaar goed. Ik ga weer slapen want ik ben ziek maar ik moet morgen naar oma's verjaardag. Mehhh.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 15:25 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    oja, Scrubs ook nog


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    en toen werd het hier dood....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    En toen kwam ik en maakte het levend :Y)


    Do what people say you can't.

    Inderdaad


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Van welke muziek houden jullie?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hmm, heel veel. Ik luister nu bijvoorbeeld T-pain met Bang bang pow pow. Maar ook houd ik erg van rock/punk, zoals All time Low en The Maine. Maar zo vind ik pop en top 40 ook weer heel erg leuk. (ONE DIRECTIOOOOON<3 :') )


    Never forget who you are

    Zit er een gedachte achter je username? Of heb je hem gewoon random gekozen?


    Never forget who you are

    Mijn ushername betekend 'Groot' in het Indonesisch :Y)


    Do what people say you can't.

    Omdat ik dun ben :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    O mijn topics trouwens (: Ik heet coockies, omdat ik van Koekjes houd (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne