• Omdat het altijd gezellig is om te kletsen met de rest van de deelnemers, heb ik dit topic gemaakt!
    Veel plezier<3


    Never forget who you are

    Okay, sorry dat ik zoooo lang niet gereageerd heb. Ik ga proberen om de opdracht snel te maken, morgen, want ik ben moe.
    Ow, Flanagan is de achternaam van Rory Flanagan in Glee (de Ier) en ik heb er -ish van gemaakt (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)

    Als je ouder bent, ik ben 13

    Ehm, sorry hoor, maar wie verteld je zulk onzin? De leeftijd doet er helemaal niet toe. Je hebt echt ondergewicht als je zo lang bent en maar 50 weegt ofzo.


    † Love? I want to sleep.

    Ik moet de opdracht ook nog schrijven


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Ehm, sorry hoor, maar wie verteld je zulk onzin? De leeftijd doet er helemaal niet toe. Je hebt echt ondergewicht als je zo lang bent en maar 50 weegt ofzo.


    Het maakt echt wel uit of je 10 of 16 bent hoor


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)

    Het maakt echt wel uit of je 10 of 16 bent hoor

    Leg dat 's uit dan.


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Leg dat 's uit dan.


    Ö
    Nouja, als je 16 bent, dan heb je gewicht op je borst hangen (je,snapt wel wat ik bedoel) en ben je meestal niet zo graatmager meer, worden je heupen en benen dikker enzo, de pubertijd dus.
    Als je 10 bent ben je ook veel sneller te dik, omdat je niet perse dik hoeft te zijn


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)

    Ö
    Nouja, als je 16 bent, dan heb je gewicht op je borst hangen (je,snapt wel wat ik bedoel) en ben je meestal niet zo graatmager meer, worden je heupen en benen dikker enzo, de pubertijd dus.
    Als je 10 bent ben je ook veel sneller te dik, omdat je niet perse dik hoeft te zijn


    Dat verschilt per persoon. Bij sommige ook al op hun 14de.
    Maar 70 kilo op 14 jarige leeftijd dan ben je te zwaar hoor. Dat is meer de richting van moeders.... Ik weeg nu 56 kilo en ik ben liever nog slanker en ik ben allang in mijn puberteit zeg maar. Heupen en al die shit.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 9:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    Dat verschilt per persoon. Bij sommige ook al op hun 14de.
    Maar 70 kilo op 14 jarige leeftijd dan ben je te zwaar hoor. Dat is meer de richting van moeders.... Ik weeg nu 56 kilo en ik ben liever nog slanker en ik ben allang in mijn puberteit zeg maar. Heupen en al die shit.


    Maar even als voorbeeld :)
    Iedereen is anders ja, tmaakt ook uit hor je gebouwd bent


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Moams schreef:
    (...)

    En bedoel je het dan dat je echt groot bent, of juist ironisch?


    Ironisch x'D Ik ben 1.60, de kleinste van m'n klas


    Do what people say you can't.

    Besar schreef:
    (...)

    Ironisch x'D Ik ben 1.60, de kleinste van m'n klas


    Ahahaha okee :') Ik ben juist heel lang..... Ik ben 1.84 xd


    Never forget who you are

    Ik ben 1.77 en ziek.
    En verliefd.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)

    Ö
    Nouja, als je 16 bent, dan heb je gewicht op je borst hangen (je,snapt wel wat ik bedoel) en ben je meestal niet zo graatmager meer, worden je heupen en benen dikker enzo, de pubertijd dus.
    Als je 10 bent ben je ook veel sneller te dik, omdat je niet perse dik hoeft te zijn

    Hoezeer ik het hier ook niet mee eens bent, en het nogal tegenspreekt met sommige dingen die je verteld, laat ik het wel hierbij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moams schreef:
    (...)

    Ahahaha okee :') Ik ben juist heel lang..... Ik ben 1.84 xd

    Maaártje! ö Je bent nog langer dan mij en dan moet je nagaan; ik haat mijn lengte. o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    (...)
    Maaártje! ö Je bent nog langer dan mij en dan moet je nagaan; ik haat mijn lengte. o.o


    Looool :') Ik vind het ook verschrikkelijk. Een jongen vroeg een keer aan mij; 'Is het koud daarboven?' Lol xd. Maar ik ben er wel aan gewend en iedereen in mijn familie is lang dus ja :p


    Never forget who you are

    Sweetiepie schreef:
    (...)
    Maaártje! ö Je bent nog langer dan mij en dan moet je nagaan; ik haat mijn lengte. o.o


    Dan ik*

    Sorry voor mijn betweterigheid xc


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.