• Omdat het altijd gezellig is om te kletsen met de rest van de deelnemers, heb ik dit topic gemaakt!
    Veel plezier<3


    Never forget who you are

    Besar schreef:
    Mijn ushername betekend 'Groot' in het Indonesisch :Y)


    En bedoel je het dan dat je echt groot bent, of juist ironisch?


    Never forget who you are

    Coockies schreef:
    O mijn topics trouwens (: Ik heet coockies, omdat ik van Koekjes houd (:


    Koekjeeeeeeeeeeees<3 Je hebt trouwens weer een mailtje van mij :')


    Never forget who you are

    xSkinnyGirl schreef:
    Omdat ik dun ben :3


    Niet om lullig te zijn, maar vind je dat dan niet een beetje opschepperig? (Ik vraag dit alleen maar zodat er een gesprek komt, Je moet je niet beledigt voelen of iets.)


    Never forget who you are

    Ohja, mijn username komt van jack en finn. Zij eten namelijk errug veel moams, dus vandaar. :')


    Never forget who you are

    Hahah jaa heb mailtje gezien (: thanks <3

    JACK EN FINN (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Moams schreef:
    (...)

    Niet om lullig te zijn, maar vind je dat dan niet een beetje opschepperig? (Ik vraag dit alleen maar zodat er een gesprek komt, Je moet je niet beledigt voelen of iets.)


    Misschien is het wel zo bedoelt, ik weet niet. Natuurlijk ben ik blij dat ik dun ben, maar het heeft ook nadelen hoor. Eigenlijk ben ik mager. Dat klinkt al slechter toch?
    En het is ook een soort streven.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)

    Misschien is het wel zo bedoelt, ik weet niet. Natuurlijk ben ik blij dat ik dun ben, maar het heeft ook nadelen hoor. Eigenlijk ben ik mager. Dat klinkt al slechter toch?
    En het is ook een soort streven.


    Bedoel je daarmee dat je aandacht wilt? Of heb je last van een eetstoornis? Of geen van beide?


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)

    Bedoel je daarmee dat je aandacht wilt? Of heb je last van een eetstoornis? Of geen van beide?


    Ik heb eigenlijk geen idee:$
    Volgens mijn ouders wil ik graag aandacht, dus misschien wel ja.

    Nouja, ik wil op sommige plaatsen wat dunner worden ja, maar ik hang nou niet na elke maaltijd kotsend over de wc ofzo. Ik hou mezelf in de hand.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik wil dunner zijn ): Ik ga streven naar de 50 kilo (: 5 kilo afvallen dus (: wHAHAHA, Maar op gezonde manier hoor.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 19:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ik wil dunner zijn ): Ik ga streven naar de 50 kilo (: 5 kilo afvallen dus (: wHAHAHA, Maar op gezonde manier hoor.


    Ik ook, maar ik hou van eten (H)-(H)
    Hoe lang ben je?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    1.74


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    1.74


    Als je naar de 50 kg gaat, ben je te licht voor je leeftijd + lengte :3


    Never forget who you are

    Coockies schreef:
    1.74


    Dan ben je gewoon oke hoor, ik ben 1.76 en 50 kg, en dat is te licht, maarja.


    Ohmijngod ik lees The HungerGames in het Engels, en de Spelen zijn net begonnen:9~


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nou, ik denk dat mijn naam, Smokeless, al genoeg zegt. :'D

    En lezend over 't gesprek van hierboven: Je bent inderdaad te licht als je 50 weegt en zo'n lange lengte hebt. Je moet zeker 60 of 70 wegen. Zelf heb ik gehoord dat je 70 moet wegen als je in de 1.70 bent. Tadaaám.


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    Nou, ik denk dat mijn naam, Smokeless, al genoeg zegt. :'D

    En lezend over 't gesprek van hierboven: Je bent inderdaad te licht als je 50 weegt en zo'n lange lengte hebt. Je moet zeker 60 of 70 wegen. Zelf heb ik gehoord dat je 70 moet wegen als je in de 1.70 bent. Tadaaám.


    Als je ouder bent, ik ben 13


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.