• Ik weet het, het is nog wat vroeg maar Mitchell en ik vieren Valentijnsdag dit weekend al. Nu heb ik echt superleuke dingen gehad, hehe. :9~ Ik kreeg een kaart met: Will you be my player 2?, een vet mooie roos en een enorme, huge poster met het volgende plaatje. I just fucking love it! Ik heb het beste vriendje ooit, want hij houd totaal niet van The Walking Dead.



    En dit is de kaart:

    =/$T2eC16NHJGQE9noMZGVnBQ6)bZhnw!~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />


    Your make-up is terrible

    Lief! Ik vier valentijnsdag niet, ik ben heerlijk, trots alleen!


    Bad decisions make good stories.

    Op die dag ga ik Johnny Depp films kijken. :Y)
    Dat is de enige man waarvan ik hou.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    That's sweet. :3


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind dit toch een stuk origineler dan een afgezaagd doosje chocola en een knuffelbeertje.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dat is echt superlief, maar persoonlijk haat ik die dag door al dat kleffe gedoe (:
    En die kaart is trouwens echt geweldig.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Crudelis schreef:
    Ik vind dit toch een stuk origineler dan een afgezaagd doosje chocola en een knuffelbeertje.

    Hahaha, dankjewel. Ik deed mijn best om iets leuks te halen en niet iets afgezaagds. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wou dat ik nog eens een roos kreeg van mijn vriend. Het is ondertussen ook al meer dan drie jaar geleden. Originele kaart die je kreeg, maar ik ga denk ik geen Valentijn vieren dit jaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een hartvormige fotolijst gekocht en daar ga ik allemaal foto's in doen van mensen die hem veel betekenen...
    ik weet niet of hij nog iets voor mij heeft, maar voor mij hoeft dat ook niet ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gaaf :)


    Follow the dream, work hard, inspire and be inspired.

    Passerby schreef:
    Ik wou dat ik nog eens een roos kreeg van mijn vriend. Het is ondertussen ook al meer dan drie jaar geleden. Originele kaart die je kreeg, maar ik ga denk ik geen Valentijn vieren dit jaar.

    Aaawh, dat is stom zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Aaawh, dat is stom zeg.
    Toen we twee jaar samen waren, hadden ze geen rozen in de winkel en vorig jaar gaf ik hem er drie omdat we drie jaar samen waren, maar zelf kreeg ik niks. Ik had gehoopt dat ik er voor mijn verjaardag eentje ging krijgen, maar omdat we op reis waren, ging dat wat moeilijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Toen we twee jaar samen waren, hadden ze geen rozen in de winkel en vorig jaar gaf ik hem er drie omdat we drie jaar samen waren, maar zelf kreeg ik niks. Ik had gehoopt dat ik er voor mijn verjaardag eentje ging krijgen, maar omdat we op reis waren, ging dat wat moeilijk.

    Naawh, dat is wel heel stom zeg ;c Ik neem af en toe eens een roos meer, niet te vaak, want anders is het niet meer speciaal.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I don't have a valentine :Y)
    Maar dat klinkt erg leuk :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Naawh, dat is wel heel stom zeg ;c Ik neem af en toe eens een roos meer, niet te vaak, want anders is het niet meer speciaal.
    Te veel is inderdaad niet speciaal, maar af en toe vind ik wel leuk. Das pas eens een klein cadeautje met veel woorden vind ik. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe kan iemand niet van The Walking Dead houden?

    Maar goed, geweldige cadeaus, echt heel lief van hem!


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."