• Ik weet het, het is nog wat vroeg maar Mitchell en ik vieren Valentijnsdag dit weekend al. Nu heb ik echt superleuke dingen gehad, hehe. :9~ Ik kreeg een kaart met: Will you be my player 2?, een vet mooie roos en een enorme, huge poster met het volgende plaatje. I just fucking love it! Ik heb het beste vriendje ooit, want hij houd totaal niet van The Walking Dead.



    En dit is de kaart:

    =/$T2eC16NHJGQE9noMZGVnBQ6)bZhnw!~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />


    Your make-up is terrible

    Savoureur schreef:
    Hoe kan iemand niet van The Walking Dead houden?

    Maar goed, geweldige cadeaus, echt heel lief van hem!

    Omdat ik er niet van hou? Kan toch? Niet iedereen kan van iets houden. Er zullen genoeg mensen zijn die bijvoorbeeld NCIS niet leuk vinden, terwijl ik dat geweldig vind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Omdat ik er niet van hou? Kan toch? Niet iedereen kan van iets houden. Er zullen genoeg mensen zijn die bijvoorbeeld NCIS niet leuk vinden, terwijl ik dat geweldig vind.


    Haha, dat zei ik alleen om duidelijk te maken dat ik het zèlf heel erg geweldig vind.
    Ik vind The Hungergames bijvoorbeeld weer niets, en dan krijg je ook wel eens een reactie van: 'Hoe kan dat?!'


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Savoureur schreef:
    (...)

    Haha, dat zei ik alleen om duidelijk te maken dat ik het zèlf heel erg geweldig vind.
    Ik vind The Hungergames bijvoorbeeld weer niets, en dan krijg je ook wel eens een reactie van: 'Hoe kan dat?!'
    Die boeken waren leuk, maar die film was zo'n bummer. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    N'aww, Mitchell is lief voor je! Hahaha. :Y)
    /late reactie, I know.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    N'aww, Mitchell is lief voor je! Hahaha. :Y)
    /late reactie, I know.

    Ik doe mijn best ;c
    En beter laat dan nooit


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik doe mijn best ;c
    En beter laat dan nooit

    Of course you are doing that, Mitchell. Hahaha.
    Wel lief dat je haar die poster van TWD hebt gegeven, terwijl je - je er eigenlijk dood aan ergert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Of course you are doing that, Mitchell. Hahaha.
    Wel lief dat je haar die poster van TWD hebt gegeven, terwijl je - je er eigenlijk dood aan ergert.

    Dat mag niet in de weg staan hé? En ja ik erger me er echt aan :x Gisteren al helemaal, iedereen in de Q-chat praatte erover. Ik kon er 2 à 3 uur niet in, omdat ik dan mensen zou gaan vermoorden / uitschelden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat mag niet in de weg staan hé? En ja ik erger me er echt aan :x Gisteren al helemaal, iedereen in de Q-chat praatte erover. Ik kon er 2 à 3 uur niet in, omdat ik dan mensen zou gaan vermoorden / uitschelden.

    Hmhm, dat mag niet in de weg staan. En ja, dat heb ik gemerkt ja. Toen was ik ook in de chat en volgens mij heeft iedereen jouw berichtjes wel gezien in het lucht-je-hart-topic. Je was lekker bezig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hmhm, dat mag niet in de weg staan. En ja, dat heb ik gemerkt ja. Toen was ik ook in de chat en volgens mij heeft iedereen jouw berichtjes wel gezien in het lucht-je-hart-topic. Je was lekker bezig.

    Jep, maar beter daar dan in de Q-chat zelf :Y) Vind ik dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha vet gemaakt :D

    Ahwies, zo nice dit! :9~ Lieflieflief! Mijn vriend en ik gaan heel romantisch Champions League kijken om Valentijnsdag te vieren. _O_


    ars moriendi

    leuk!


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Apocalyptic schreef:
    Ahwies, zo nice dit! :9~ Lieflieflief! Mijn vriend en ik gaan heel romantisch Champions League kijken om Valentijnsdag te vieren. _O_

    Hahaha, dankjewel. En geen idee hoe romantisch dat is :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, dankjewel. En geen idee hoe romantisch dat is :x

    Ghehe, mijn vriend 'zijn' club Manchester United moet tegen Real Madrid, en dat is best een heavy match. Dus dat wordt ofwel hele goede seks.. ofwel troostseks, lol.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ghehe, mijn vriend 'zijn' club Manchester United moet tegen Real Madrid, en dat is best een heavy match. Dus dat wordt ofwel hele goede seks.. ofwel troostseks, lol.

    Omfg, hahahaha. Jezus, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.