• Hey!

    Ik stop als moderator, 't is goed geweest.=)
    'k heb het al lange tijd aangegeven dat ik op dit moment zou stoppen dusja.
    Ik ga naar Finland mijn stage doen en daar wil ik gewoon ook van genieten. Ik ga sowieso geen tijd hebben voor quizlet als ik in Finland zit, dus dan zou het maar al te belachelijk zijn om moderator te blijven.
    'k vond het heel leuk om moderator te zijn en 'k heb er ook echt van genoten.=)

    Dank jullie wel voor mijn leuke tijd als moderator =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tempesta schreef:
    Jij bedankt om zo lang een goede moderator voor Q te zijn! (: En veel plezier in Finland.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tempesta schreef:
    Jij bedankt om zo lang een goede moderator voor Q te zijn! (: En veel plezier in Finland.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Veel plezier en succes met je stage! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    DarkSavior schreef:
    Heel eerlijk had ik het al verwacht. Ik zag je niet zo vaak meer online en je was ook niet zo actief op het forum.
    Ik wens je echt heel veel plezier in Finland, maar dat zal vast wel lukken, omdat het een awesome land is.

    See you around ^^

    Da's waar )=. Maar er kruipt blijkbaar echt veel tijd in het op orde maken van een stage in het buitenland :'D. Had me daar een beetje aan mispakt, daarom ook dat ik er zo weinig was =).
    En da's niet eerlijk tegenover mijn medemodjes, dus het is maar beter zo =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Da's waar )=. Maar er kruipt blijkbaar echt veel tijd in het op orde maken van een stage in het buitenland :'D. Had me daar een beetje aan mispakt, daarom ook dat ik er zo weinig was =).
    En da's niet eerlijk tegenover mijn medemodjes, dus het is maar beter zo =)

    Hmm, hoezo is dat niet eerlijk? Als je af en toe bent en helpt is dat toch beter dan dat ze een mod helemaal kwijt raken? Of snap ik je nu verkeerd?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Have fun!


    Keep on smiling

    Folklore schreef:
    Veel plezier in Finland! Jij ook bedankt voor al het goede werk dat je gedaan hebt op Q.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Veel plezier in Finland! (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Heel veel plezier in Finland. Ik ben zelf helemaal verliefd op Finland, alhoewel ik er pas een keer ben geweest.
    Jij ook natuurlijk bedankt voor de tijd die je hier op Quizlet hebt door gebracht als moderator. Ik weet gewoon zeker dat iedereen je hier heel dankbaar voor is. Heel veel plezier en geniet van de rendieren!(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Veel plezier in Finland, jammer dat je stopt though. :3

    Dragneel schreef:
    Veel plezier in Finland, jammer dat je stopt though. :3


    † Love? I want to sleep.

    Je bent wel heel lang mod geweest! :)

    Jammer dat je stopt, maar heel veel succes met je stage in Finland! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Begrijpelijk dat je stopt. Veel plezier in Finland!


    Bad decisions make good stories.

    veel plezier !!


    -

    Veel plezier in Finland!
    Ik ken je niet, maar ik denk wel dat je een goede moderator bent geweest.
    Jammer dat je stopt, maar het lijkt me wel begrijpelijk. Have fun, meis. <3


    Some people are art and do art at the same time