• Als je een cactus laat vallen, probeer hem dan niet in een reflex te ninja vangen. Dat doet pijn en daarna mag je één voor één alle naaldjes uit je hand plukken.
    Onhandigheid op zijn mooist (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Au.


    26 - 02 - '16

    Dit is inderdaad wel iets dat handig is om te onthouden...
    Hebben jouw hand en de cactus het allebei overleefd?


    From these ashes, I will rise

    Haha, bedankt voor de tip. :')


    You are beautiful, you are love.

    Pijnlijk...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dat had ik ook een keer gehad. Het was erg pijnlijk (cat)
    En ook als je zelf omvalt is het niet handig om naar een cactus te grijpen die toevallig precies op het plekje staat waaraan je moet beet houden om niet om te vallen D:. Of hem beet te pakken in het donker....

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 21:01 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn hand doet al pijn als ik er alleen aan denk. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Folklore schreef:
    Haha, bedankt voor de tip. :')


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Om dat soort redenen kom ik niet in de buurt van cactussen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb ook een cactus(je) en dat zou ik dus misschien ook doen. Mijn vader gooit hem wel eens om.


    Physics is awesome

    Fijn dat je het zegt, ook al heb ik geen cactus. :')
    Ik heb wel een keer in de Coppelmans een cactus aangeraakt. Zo ben ik erachter gekomen dat ik daar allergisch of zo voor was. (.__. )

    dat doet mijn denken aan mijn oma en haar cactus. Ik en mijn broer waren heel klein en mijn oma had net 3 grote cactussen gekocht. ze wilde ons even uitleggen, dat we niet te dicht in de buurt mochten komen of ze aanraken, want dat deed pijn. Nou we kregen meteen een instructie want ze zwaaide vol met haar hand in de cactus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Folklore schreef:
    Haha, bedankt voor de tip. :')


    Bad decisions make good stories.

    Auwtch,pijnlijk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wat ben je toch weer handig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tempesta schreef:
    Om dat soort redenen kom ik niet in de buurt van cactussen. (:


    Chaos is a ladder.