• Heey,

    Wat vinden jullie ervan dat Tokio Hotel samen een duet op de nieuwe cd heeft met Miley Cyrus?

    xx.


    T O K I O H O T E L < 3

    Leuk voor ze n_n
    Zolang het een goed nummer is, vind ik het best heur n_n


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uhmm i don't care about it? Like; als TH met Miley Cyrus een duet wil opnemen, leuk voor hen toch? Moeten zij lekker weten ;)

    Eeeeh.. leuk?
    Je kunt het niet verbieden hea xD
    Alleen wel idioot dat ze eerst een duet met ACDC wilden, maar nu toch nóg commmercieler gaan om met Miley iets te doenxD


    I want my bloody cheese now!^^

    Ja, zolang het nummer goed is vind ik het wel leuk. Ik las het net in de PopcornxD
    Hopelijk is het een leuk liedje^^


    T O K I O H O T E L < 3

    Aaaaaah, wat cooool.:3 Dat wist ik nog niet.^^
    x


    ok

    Ik vind het kinda gay. o_O


    blame the bully.

    Als zij daar gelukkig van worden... ^^


    "...she made her home in between the pages of books."

    Uuh, ik heb het niet zo op Miley..
    Maar moeten hun weten,, wat ik wel onzin is, Dat h wel wagt met hun nieuwe Cd uit te brengen,, maar onsdertussen wel, een duwet opnemen met Haar!
    (Sorry, mijn Mening)


    Dunno ><

    Uuh, ik heb het niet zo op Miley..

    Maar moeten hun weten,, wat ik wel onzin is, Dat h wel wagt met hun nieuwe Cd uit te brengen,, maar onsdertussen wel, een duwet opnemen met Haar!

    (Sorry, mijn Mening)


    Helemaal mee eens^^ Maar ja, als hun er gelukkig van worden:D


    T O K I O H O T E L < 3

    Moeten zij weten! xD
    Maar ik denk niet dat het het beste nummer ooit gaat worden! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    idd


    T O K I O H O T E L < 3

    Eerst maar eens kijken hoe het nummer word. Ik ga daar geen mening over geven als het nog niet uit is. :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik vind het kinda gay. o_O


    Wat is daar gay aan? Ik zeg niet dat jij dat niet mag vinden hoor maar ik vraag gewoon wát je daa gay aan vindx]

    Euhm, ik vind het niet echt geweldig of zo :')
    en de stemmen van Bill & Miley vind ik nou ook niet echt stemmen die bij elkaar matchen 0.o
    Bij het duet van Amy Lee en Seether passen de stemmen echt onwijs goed bij elkaar =) Dat vind ik van Bill en Miley dus echt niet ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Euhm, ik vind het niet echt geweldig of zo :')
    en de stemmen van Bill & Miley vind ik nou ook niet echt stemmen die bij elkaar matchen 0.o
    Bij het duet van Amy Lee en Seether passen de stemmen echt onwijs goed bij elkaar =) Dat vind ik van Bill en Miley dus echt niet ><


    Kijk,, daar heb je een punt!
    die 2 stemmen, doen het gewoon niet goed bij elkaar, dat weet ik zekker,, en dan wil ik wel is weten, wat voor nummer het gaat worden.. XD


    Dunno ><