• Hee!
    Heb jij echt een verhaal wat ik móét lezen?
    Post hier dan je verhaal en ik bekijk het. Misschien lees ik het ook wel (:

    Wat heeft een grote kans om een abo te krijgen?
    - The Hunger Games
    - Onbekende Personen
    - Fantasy, Horror, Thriller, Actie, Avontuur
    - Goede verhaallijn
    - Goede spelling, goede zinsopbouw
    - Nederlands geschreven en engels gesproken mag
    - Helemaal Engels mag ook

    Wat lees ik misschien?
    - Justin Bieber
    - One Direction
    - Degrassi
    - Harry Potter
    - Romance, Drama, Fanfiction, Waargebeurd

    Wat lees ik sowieso niet?
    - Bromances (Niet dat ik wat heb tegen Lesbiènes, Homo's of Biseksuelen hoor!)
    - Slechte spelling
    - Engels geschreven verhalen waarvan het Engels niet goed is
    - Niet-Originele verhalen (Ik zoek originele verhalen, met originele verhaallijnen. Ik hoef geen afgekauwde cliché verhalen.)

    Nou, zet hier je linkje van je story en misschien heb je er een abo bij! Ik kijk sowieso (dat probeer ik, haha :p) en het liefste geen dingen plaatsen die staan onder het kopje: Wat lees ik sowieso niet?

    xx Impaired

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 22:44 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik heb een fantasy story, misschien vind je 't wat?



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb een onbekende personen verhaal waar fantasy in voor komt (: Kijk maar of je het wat vind.

    KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Deze story is fantasy met onbekende personen

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    In het licht van de schaduw - Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 21:31 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    The hungergames vanuit het perspectief van June Snow, het nichtje van president Snow.

    http://www.quizlet.nl/stories/84062/playing-with-memories--june-snow/


    You were born original, don't die as a copy.



    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    Fantasy+onbekende personen
    Link is plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 17:43 ]


    Chasing goals.

    Ik heb deze:

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    En ik raad je aan even op mijn Schrijvers ID te kijken, daar staan ze per genre!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb momenteel 2 verhalen. Allebei OP.
    Hopelijk zijn ze iets voor jou!

    http://www.quizlet.nl/stories/108580/dreaming-towards-the-end/

    http://www.quizlet.nl/stories/101441/saying-goodbye/

    Geen lange reclame of foto's voor mij: ik plaats hier gewoon mijn berichtje en dan wacht ik wel af of je kijkt of niet ;).

    Ik heb een fanfictie over een jongen die tegelijk leeft met Harry Potter. Op een andere site veel leuke reacties gekregen en ik hoop dat je de moeite wilt nemen het even te lezen. Het is een origineel verhaal en het is in prima Nederlands, dus aan die voorwaarden voldoe ik sowieso! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/109280/de-geboren-dooddoener-harry-potterstory/


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain




    It’s like meeting the man of my dreams, and then meeting his beautiful wife


    Je dacht de man van je dromen te hebben gevonden? Ha, krijgen zal je hem niet! Wie is in staat zijn eigen hart te breken, omdat je zoveel van je droomman houdt? Wie is in staat om met lede ogen aan te moeten zien hoe jouw droomman toebehoort aan de mooiste vrouw op aarde? Jezelf voor de gek houdend, gooiend in het grootste kwaad van de wereld. Valt er uit dit onmogelijke web nog te ontkomen?



    Onbekende personen, geweld, romantiek, waargebeurd.


    Bad decisions make good stories.

    Mijn nieuwe story:[url]http://www.quizlet.nl/stories/102482/my-life-with-you/[/url]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16


    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papiersneetjes-messteken-worden

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    - Telt op dit moment 13 hoofdstukken
    - genre Drama, Historisch, Fantasy (de andere genre's zoals 16+ en romantiek moeten nog komen maar zijn op dit moment nog niets aanwezig)
    - ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - ik probeer zoveel mogelijk schrijf foutjes te verbeteren


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tears of illusion



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    My entire world vanished in the blink of an eye.
    My family, my friends, all gone.
    I woke up in a white, silent room, guided by machines.
    That was the first time I felt something I hadn't felt for a while.
    Fear.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    There's no such thing as Peter Pan
    No such place as Never Never Land
    I wish we all could have
    Those tiny magic wings

    But we live in a world with wars
    It's not like it was before
    We won't find our happy ever after here

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Een meisje ontwaakt in een witte kamer. Ze kan zich niet herinneren dat ze daar is beland en weet niet hoe ze daar is beland. Ze ontsnapt het gebouw uit en komt in een verlaten dorp terecht. Ze dwaalt door dit dorp en kan zich beetje bij beetje herinneren wat er gebeurd is. Na een ontmoeting komt ze tot een gevaarlijke conclusie.
    Niets is wat het lijkt...




    ~ Leuk? Neem een abo want ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Onbekende Personen ~~ Science Fiction ~~ Romantiek ~~ Drama ~~ Young Adult


    Take risks and conquer your fears.