• Hee!
    Heb jij echt een verhaal wat ik móét lezen?
    Post hier dan je verhaal en ik bekijk het. Misschien lees ik het ook wel (:

    Wat heeft een grote kans om een abo te krijgen?
    - The Hunger Games
    - Onbekende Personen
    - Fantasy, Horror, Thriller, Actie, Avontuur
    - Goede verhaallijn
    - Goede spelling, goede zinsopbouw
    - Nederlands geschreven en engels gesproken mag
    - Helemaal Engels mag ook

    Wat lees ik misschien?
    - Justin Bieber
    - One Direction
    - Degrassi
    - Harry Potter
    - Romance, Drama, Fanfiction, Waargebeurd

    Wat lees ik sowieso niet?
    - Bromances (Niet dat ik wat heb tegen Lesbiènes, Homo's of Biseksuelen hoor!)
    - Slechte spelling
    - Engels geschreven verhalen waarvan het Engels niet goed is
    - Niet-Originele verhalen (Ik zoek originele verhalen, met originele verhaallijnen. Ik hoef geen afgekauwde cliché verhalen.)

    Nou, zet hier je linkje van je story en misschien heb je er een abo bij! Ik kijk sowieso (dat probeer ik, haha :p) en het liefste geen dingen plaatsen die staan onder het kopje: Wat lees ik sowieso niet?

    xx Impaired

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 22:44 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Insanity • Draco [HP]



    Het jaar Harry James Potter werd geboren was voor vele tovenaars en heksen een redding. Ze vierde zijn geboortedag alsof het een traditie was. Maar wat niemand wist is dat in datzelfde jaar nog een belangrijke heks was geboren. Ze droeg de naam Regina met zich mee. Een achternaam had ze niet, want ze was als vondeling neergelegd bij het Zweinstein kasteel. Regina werd één van de machtigste heksen ooit. Haar magie gebruikend voor het slechte doeleinde, waarschijnlijk was dat ook de reden waarom niemand van haar bestaan afwist. Niemand wilde het over Regina hebben. Heer Voldemort was met zijn leger niks vergeleken bij de magie waarover Regina beschikte. Want Voldemort mocht zich dan keer op keer terug trekken, Regina was het echte kwaad waarvoor gevreesd moest worden. En echte kwaadheid neemt nooit rust.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 17:46 ]


    Chaos is a ladder.

    http://www.quizlet.nl/stories/109385/green-eyes/

    - Fantasy, Actie, Onbekende Personen
    - Alle Leeftijden
    - Proloog komt er z.s.m. aan!

    Green Eyes



    Green Eyes gaat over Volux die geadopteerd is door een Sterrenelf nadat zijn ouders zijn omgekomen.
    Hij kan er zich allemaal niet veel meer van herinneren en hij heeft ook nog niet het gevoel gehad om achter de waarheid te komen.
    Zijn dagen in het vertrek van de oude Sterrenelf hebben veel voordelen, waaronder de vriendschap met zijn kleindochter Poloma, die erg goed in boogschieten is.
    Als ze op een gewone dag het bos in gaan vinden ze een geheimzinnige kaart, die ze uiteraard meenemen.
    Vanaf die dag zal veel veranderen in het leven van Volux en Poloma.
    En waren ze voorbestemd voor het vinden van de geheimzinnige kaart? Of was het puur toeval?

    Ik heb een fanfiction van Pirates of the Caribbean, en zelf vind ik dat het in goed ABN is geschreven - zou je het willen lezen? Het is heel fantasievol al zeg ik het zelf :3

    http://www.quizlet.nl/stories/109400/potc--back-to-the-future/

    misschien lijkt het je iets.
    Neem een kijkje, ik merk het vanzelf wanneer ik een nieuwe lezer erbij heb.

    mysterieus


    Enjoy the little things in life, because one day you wi




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Start deze week
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Wingened en blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hey Anna :)

    As Light As A Feather • Niall Horan



    "You may not know it, but she's as light as a feather." He grinned.
    The other boy became angry. "What did you do with her?"
    "Nothing. Well, maybe. Are you sure you want to know?"
    "No, I don't. Stay away from her!"
    "Okay, only if you tell her."
    The other boy didn't know this was all a joke.


    # One Direction exists
    # Spoken and written in Dutch
    # Starts 17 March 2013
    # Written by GoingNowhere




    Wanneer Veerle One Direction ontmoet, verandert haar leven. Ze leert wat verliefd zijn nou écht is, maar ook hoe je diep ongelukkig kunt zijn. Haar leven slaat om tot een hel en helaas kan ze haar gevoelens niet met iemand delen. Langzaamaan raakt ze haar vriendinnen kwijt. Misschien had ze One Direction nooit moeten ontmoeten.

    Ab Imo Pectore - Harry E. Styles


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Ik heb een fanfiction voor je! Ik heb er grootste plannen mee en ik denk niet dat dit zo'n cliché verhaal is. Ik probeer hem in ieder geval zo leuk mogelijk te schrijven met zoveel mogelijk spanning! Hij gaat over Justin hihi.
    Believe || Justin Drew Bieber
    xo


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik heb nu tien hoofdstukken, dus is hij makkelijk bij te lezen;)

    -xXx- nachtkat


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Story over One Direction (:

    Fairytailes Full of Shit ~One Direction [16+]

    De tweeling zusjes Noa en Kathlyn komen na een hoop drama in Londen aan, daar ontmoeten ze Niall, Louis, Zayn, Liam en Harry... maar kunnen ze nog wel normaal door gaan met hun leven na alles wat ze te verduren hebben gekregen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro



    De Huichelaar

    Yulio Clavis is een fabriekskind die samen met zijn beste vriend Blake in fabriek 10 woont tot zijn 16e verjaardag. Als fabriekskind zal hij nooit echt deel uitmaken van de maatschappij. Hij heeft vreemde herinneringen aan zijn vader die op het punt stond iets te ontdekken over het geheim van tijd, maar hij kan zich niet herinneren wat het was. De drang om weg te lopen wordt met de dag sterker. En dan krijgt hij de kans om te ontsnappen naar de buitenwereld.....
    Intussen is Andrea Krispijn 100 jaar eerder een geadopteerde scholier die zich niet thuisvoelt in de wereld. Ze heeft vreemde dromen over een jongen die sterk op haar lijkt en de wereld waar hij in leeft.....
    ......Wat hebben Yulio en Andrea met elkaar te maken? En wat was Yulio's vader op het spoor?


    dream on


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint biij 15 abo’s•


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Mijn vriendin schrijft een hele goede Niall story, ze heeft al bijna 200 abo's dus dat zegt wel wat!

    Hier Klikken!

    Het heeft nu al 64 hoofdstukken, maar het worden er heel snel meer want ze activeert er wel ns 3 of 4 in een dag!

    Het is zeker de moeite waard om te lezen, en ik zou het echt super vinden als je haar dat ook laat weten door een abo!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Woman of Westeros ||Game of Thrones||
    Targaryen, Stark, Lannister, Baratheon, Martell, Tully


    ''War was easier than daughters.''
    ''Tears aren't a woman's only weapon. The best one is between your legs.''

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:43 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."