• Maar het is wel een beetje erg ziek (cat)




    Serieus, wie laat z'n zevenjarige dochter nou zo dansen o.o


    i put the fun in funeral

    Soms heb ik hier dan vt4 opstaan en dan passeert de serie Dance mom's inderdaad. Ik sta telkens, opnieuw en opnieuw, zo te kijken O.o want die meisjes zien die pakjes als 'mooi'. Mijn oren stonden echt te klapperen ervan. Echt van wtf, waar zijn je normen en waarden. Maar soit, zo worden ze opgevoed. Als je die serie ook bekijk, die meisjes worden zo hard gepushd door hun moeder en dan die bitch van een coach, dat is helemaal een gestoord ding want die zegt heel simpel van ofwel dansen ze mijn choreografie en dragen die outfits, ofwel vervang ik ze (het is dus ook één van de beste dansscholen in Amerika voor kinderen, als je moet geloven wat ze zeggen in die serie natuurlijk :'D)
    Er zijn inderdaad ouders van die meisjes die het wat te ver vinden gaan, maar toch doen ze het omdat ze het 'beste' willen voor hun kind.
    Hell no dat ik mijn dochter ooit in zo'n pakje laat paraderen, op zo'n choreografie!

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 15:21 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Patholoog schreef:
    Wow, jij bent serioulsy níet bekend met het competitief dansen in Amerika. Tsja, euh, dit is normaal.
    Like, really. Dit is een video van zo'n andere dans.
    Deze en deze zijn betere dansen. En mooiere.
    Maar die meisjes houden gewoon ontzettend van dansen, zij worden niet -weetjewel- verplicht op het podium gezet enzo, zij vinden dit gewoon leuk.

    Ja, natuurlijk, maar ze hebben niet door wat ze daar aan hebben. Ouders zijn toch verplicht hun kinderen daarin te beschermen? Een kind gaat ook niet uit zichzelf slapen, dan moet een ouder ook ingrijpen en het naar bed sturen, waarom doen ze dat hier dan niet?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Seeeeeeeeeeeeeeerieus?
    Oh god why.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    wow wat kunnen die goed dansen! Achja ik denk dat die pakjes er een beetje bij horen, maar zelf zou ik het me kind never nooit aan doen..


    ailoveejoee.

    ik vind dat ze ontzettend veel talent hebben en dat mag gezien worden zeker als ze er zelf heel erg veel plezier aan beleven.
    maar die kleding vind ik ronduit gevaarlijk, wat denk je dat er voor mensen en dan dan bedoel ik mannen in de zaal zitten, bovendien zijn ze vaak een voorbeeld voor andere kleine meisjes die zich ook zo willen kleden.... dus die pakjes nee, ik heb dan het idee dat ik naar een striptease zit te kijken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Patholoog schreef:
    Wow, jij bent serioulsy níet bekend met het competitief dansen in Amerika. Tsja, euh, dit is normaal.
    Like, really. Dit is een video van zo'n andere dans.
    Deze en deze zijn betere dansen. En mooiere.
    Maar die meisjes houden gewoon ontzettend van dansen, zij worden niet -weetjewel- verplicht op het podium gezet enzo, zij vinden dit gewoon leuk.


    Allemaal goed en wel. Dansen kan leuk zijn, maar daarom hoeven ze nog geen zo'n pakjes aan te trekken en zo sensueel te dansen. Je kan op veel andere manieren dansen, die wel gepast zijn voor een zeven jarige


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het nogal zielig. Dit is toch niet voor 7 jarigen!!!


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    ok die kleding is gewoon te ver zeker voor die leeftijd, ik droom al heel lang om goed te kunnen dansen ........en dan komen kinderen van meer dan de helft jonger dan mij die zo gaan dansen?
    serious?
    ik doe het ze niet na, het is een talent.........maar het gaat wel iets te ver op die leeftijd.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Scabbia schreef:
    Dansen kunnen ze inderdaad, maar die kleding:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Jeetje... Het dansen was nog niet eens zo erg geweest als ze gewoon degelijke kleren droegen. (al zijn sommige danspasjes echt wel wat ongepast voor kinderen van deze leeftijd). Maar echt, wie laat z'n kinderen dit nou doen in zo'n hoerenpak. Gadver. Ik vind dat zelfs bij volwassenen walgelijk om naar te kijken.


    You are beautiful, you are love.