• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Ik sta in de krant. Ik loop in een dood steegje met 2 vrienden en ze hebben ons vanachter gefotografeerd. Het gaat erover dat het steegje erg leegloopt. Jezus, ze hebben ons gewoon gefotografeerd en in de krant krant gezet zonder we het zelf wisten dat we überhaupt gefotografeerd waren.


    I still think of the guitar bible.

    Jezus, luister eens naar wat ik zeg. Ik moet ook altijd alles maar horen en erop reageren. Dus dan is het logisch dat ik het ook van jou verlang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom laat ik mijn vriend ook nog om eten gaan. Hij brengt toch altijd het verkeerde mee. ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stop m et zo te doen tegen mij, alsof het allemaal mijn schuld is..


    •*• Lululu •*•

    O mijn god. Ik dacht echt dat ik hem niet meer leuk vond, maar ik heb nu al zo zin in volgende week vrijdag als ik hem eindelijk weer zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I'm crying. Because of you.


    •*• Lululu •*•

    En nu ben ik chagrijnig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mallory schreef:
    I'm crying. Because of you.

    Ahww,


    The odds are néver in our favor.

    Ik weet nu wel dat je het lekker in wilt wrijven. Je beseft alleen niet dat ik me er ontzettend aan irriteer. Ik probeer het de hele tijd te accepteren, maar jij begint de hele tijd er over op je eigen geniepige manier.


    I still think of the guitar bible.

    Als je alleen maar commentaar hebt, doe het dan zelf. Het is ook de laatste keer geweest dat ik iets doorstuur. Je kan je samenvattingen volgende keer zelf maken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil iets hebben om op te hopen. Niet deze sleur en af en toe de spanning van een Sb. Al maakt haar glimlach en zijn humor mijn dag wel goed. Ik hou van hen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Uggh, ik haat verkouden zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Capricious schreef:
    En nu ben ik chagrijnig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    In het vervolg moet ik subtiel een verhaal schrijven tijdens de studie, óf gewoon niet meer.
    Mijn klasgenootje had me toen betrapt. 'Wel Shirley, ben je een boek aan het schrijven?'
    *schaammoment*


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn telefoon is kapot ;____________;