• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Als je elke keer zo hard roept dat ik een vrouw ben, mag je er ook wel rekening mee houden dat ik lichamelijk ook een vrouw ben en dingen gewoon pijn doen.


    Your make-up is terrible

    Ik. Wil. Mijn. Loon.


    I believe in yesterday.

    Gamgee schreef:
    I miss talking to you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Forever trusting in who we are and nothing else matters.


    You are beautiful, you are love.

    AAAAAAAAAAAAARGH

    Ik kan het NIET meer hebben. Nog een keer en het is echt klaar voor mij. Je houdt echt geen rekening met me hoor. Naast me zitten en zeggen dat Tumblr (en dus die faggot, want daarmee staat jou tumblr timeline vol) je dag goed maakt. Doe ik dat dan niet meer of zo? Hoe belangrijk ben ik eigenlijk nog voor je? Ik heb het gevoel dat ik steeds minder belangrijk wordt en op de 2de plek kom.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 1:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het ergste is nog wel dat je er niks op uit doet. Je laat het gewoon zo, je vind het blijkbaar echt niet erg. We zullen eens zien hoe erg je het echt vind als ik er niet meer ben.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 1:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik houd het er maar gewoon op, dat ik hem niet meer leuk vind en gewoon zin heb om met hem naar de bios te gaan, aangezien het een tijd geleden is dat ik hem gezien heb...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DarkSavior schreef:
    Het ergste is nog wel dat je er niks op uit doet. Je laat het gewoon zo, je vind het blijkbaar echt niet erg. We zullen eens zien hoe erg je het echt vind als ik er niet meer ben.


    Ik hoop zo hard dat je dat niet bedoeld op de manier die ik denk. ;x


    everything, in time

    Of dan heb je je uren helemaal verkeerd en ben je veel te vroeg op gestaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Geez, wat ben jij een klotekind. May you burn in hell.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Buh, slecht geslapen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    De reclame heeft een betere resolutie dan Quizlet zelf ._.


    Tijd voor koffie.

    It's too damn early. I envy those who actually have a holiday.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn God, ik heb echt genoeg van je. Even is leuk maar je slurpt al mijn energie. Ik word ondertussen vermoeider wakker dan dat ik in slaap val. Ik weet dat je het leuk vind en ons hebt gemist, maar ik kan het even niet meer aan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik hou van vakantie. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel