• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Ik wil de sims hebben T.T
    Why, laptop, why..


    26 - 02 - '16

    Geen zin meer om te leren. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb hem nu ook, haha. Zo even kijken.

    Hebben jullie met/zonder Engelse subs?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het lukt me gewoon niet om iets nuttigs te gaan doen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Die soloplaat van Francis Rossi is gewoonweg briljant.


    I believe in yesterday.

    Woodbury schreef:
    (...)
    Hebben jullie met/zonder Engelse subs?


    Zonder.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind dat de crew eens nieuwe en betere stellingen moet plaatsen, ipv. de onzin waarmee ze de laatste tijd komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind dat de crew eens nieuwe en betere stellingen moet plaatsen, ipv. de onzin waarmee ze de laatste tijd komen.

    Ik vind dat sommige users niet zoveel moeten zeiken over die stellingen, aangezien zij juist diegenen zijn die de crew van stellingen voorziet en zichzelf dus indirect beschuldigen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    (...)
    Hebben jullie met/zonder Engelse subs?


    Ik heb ze apart gedownload erbij.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb ze apart gedownload erbij.

    Waaaar? Ik kwam op van die dubieuze sites uit D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geniaal cdtje opstaan, lekker schrijven en wat te drinken erbij. Dit is leven.


    I believe in yesterday.

    Woodbury schreef:
    (...)
    Ik vind dat sommige users niet zoveel moeten zeiken over die stellingen, aangezien zij juist diegenen zijn die de crew van stellingen voorziet en zichzelf dus indirect beschuldigen :Y)

    Ik post geen stellingen :Y) Maar misschien moet ik dat eens doen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 12:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Woodbury schreef:
    (...)
    Waaaar? Ik kwam op van die dubieuze sites uit D:

    Download BSPlayer, die download automatisch subtitels voor je als je ze niet hebt. En die zijn 9 van de 10 keer goed. Nikki gebruikt dat programma ook, is een gewone video / muziek speler.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik post geen stellingen :Y)

    Dan beschuldig je de andere users die dat wel doen :Y) Even goed, het is in dit geval onterecht om de crew hierop aan te vallen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Download BSPlayer, die download automatisch subtitels voor je als je ze niet hebt. En die zijn 9 van de 10 keer goed. Nikki gebruikt dat programma ook, is een gewone video / muziek speler.

    Okeu, thanks! O, maar ik wil 't eigenlijk wel gewoon in VLC player kunnen afspelen D:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 12:13 ]


    "I shut my eyes in order to see.'