Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
DarkSavior schreef:
(...)
Download BSPlayer, die download automatisch subtitels voor je als je ze niet hebt. En die zijn 9 van de 10 keer goed. Nikki gebruikt dat programma ook, is een gewone video / muziek speler.
Is dat een groot programma? Loopt daar je laptop van vast? 8D Dan ga ik namelijk ook even checken.
Woodbury schreef:
(...)
Ik heb slechte ervaringen met 't switchen van player :'D Vandaar dat ik heb besloten om bij VLC te blijven.
Aaah okay Ach ja, dat ken ik ook wel. Omdat je gewoon dat andere gewend bent. Met BSplayer kun je met de pijltoetsen door de video heen gaan. Dat probeer ik dan ook in Windows Media Player of andere players en dat werkt niet, dus ga ik meteen weer terug naar BSPlayer ;p
Ik gebruik altijd bs player, maar hij kon de ondertiteling niet vinden dus heb ik ze alsnog apart opgezocht.
Trouwens, het is niet zo'n zwaar programma want ik draaide het ook altijd op mijn oude laptop, die 6 jaar oud was.