• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Soms vraag ik me af waarom ik mezelf jquery probeer te leren. Maar goed: men moet offers maken voor de epische wolkjes!


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Download BSPlayer, die download automatisch subtitels voor je als je ze niet hebt. En die zijn 9 van de 10 keer goed. Nikki gebruikt dat programma ook, is een gewone video / muziek speler.

    Is dat een groot programma? Loopt daar je laptop van vast? 8D Dan ga ik namelijk ook even checken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn god, Seasick Steve is verreweg het meest schattige opaatje dat ik ooit gezien heb.


    I believe in yesterday.

    Woodbury schreef:
    (...)
    Dan beschuldig je de andere users die dat wel doen :Y) Even goed, het is in dit geval onterecht om de crew hierop aan te vallen.

    Hm goed, ik zal het vanaf nu anders zeggen. "Welke idioot heeft deze stelling bedacht?" Zo beter?

    Woodbury schreef:
    (...)
    Okeu, thanks! O, maar ik wil 't eigenlijk wel gewoon in VLC player kunnen afspelen D:

    Tja, VLC is nu eenmaal niet zo goed als BSPlayer (vind ik dan) :Y)
    Je kunt de subtitels ook hier zoeken / downloaden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hashirama schreef:
    Soms vraag ik me af waarom ik mezelf jquery probeer te leren. Maar goed: men moet offers maken voor de epische wolkjes!

    Ik snap daar echt helemaal niks van :x

    Tortura schreef:
    (...)
    Is dat een groot programma? Loopt daar je laptop van vast? 8D Dan ga ik namelijk ook even checken.

    Niet echt en nee. Hoewel het programma zelf wel eens wil vastlopen, vooral als je langere tijd kijkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Tja, VLC is nu eenmaal niet zo goed als BSPlayer (vind ik dan) :Y)
    Je kunt de subtitels ook hier zoeken / downloaden.


    "Welke idioot heeft deze stelling bedacht?" Much better ^^

    Ik zweer bij VLC player! En daar blijf ik bij, hahah.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    (...)

    "Welke idioot heeft deze stelling bedacht?" Much better ^^

    Ik zweer bij VLC player! En daar blijf ik bij, hahah.

    Dacht ik ook :Y)

    Ik gebruikte het vroeger, maar ik vind het onhandiger dan BSPlayer. Maar goed, dat is ook weer persoonlijke voorkeur.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dacht ik ook :Y)

    Ik gebruikte het vroeger, maar ik vind het onhandiger dan BSPlayer. Maar goed, dat is ook weer persoonlijke voorkeur.

    Ik heb slechte ervaringen met 't switchen van player :'D Vandaar dat ik heb besloten om bij VLC te blijven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    (...)
    Ik heb slechte ervaringen met 't switchen van player :'D Vandaar dat ik heb besloten om bij VLC te blijven.

    Aaah okay :Y) Ach ja, dat ken ik ook wel. Omdat je gewoon dat andere gewend bent. Met BSplayer kun je met de pijltoetsen door de video heen gaan. Dat probeer ik dan ook in Windows Media Player of andere players en dat werkt niet, dus ga ik meteen weer terug naar BSPlayer ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik altijd bs player, maar hij kon de ondertiteling niet vinden dus heb ik ze alsnog apart opgezocht.
    Trouwens, het is niet zo'n zwaar programma want ik draaide het ook altijd op mijn oude laptop, die 6 jaar oud was.


    Your make-up is terrible

    Goddamnit. Wat is die 'Governor' toch een ontzettende klootzak D: Ziek!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens gaan uitvogelen hoe die krultang werkt denk ik zo.


    I believe in yesterday.

    Ik voel me zo ziek dat ik niet eens meer weet hoe het voelt om niet ziek te zijn.(cat)


    The odds are néver in our favor.

    Ik word gek van die stof bende :'D


    26 - 02 - '16

    Moet ik straks alleen voor filosofie nog naar school :'l


    Caution first, always.