• (afgekort V, B & VB)


    De vijftienjarige Mark Shuffels had een grote haat aan vrouwen. Jong of oud, Mark vond ze allemaal vervelend. Zelf had hij een oudere zus genaamd Maria Shuffels.
    Mark's vader overleed op Mark's zesde, dus hij wist nauwelijks hoe zijn vader eruitzag. Alles was hij vergeten, want zo'n grote geheugenbol had hij niet in zijn piepkleine kop. Tenminste, dat zei zijn zus Maria altijd tegen hem als Mark iets vergat.
    Maria van bijna eenentwintig wist nog alles van haar vader, die al jaren was overleden.
    Daarom had Mark zo'n grote haat aan meisjes. Zij dachten altijd dat zij beter waren dan de anderen, slimmer en meer wisten. Mark geloofde er bijna niets van.
    Op een zonnige dag vertelde Mark's moeder dat hij boodschappen voor haar moest halen. Mark kreeg een lijstje mee en onderweg kreeg Mark een sms'je. Nadat hij het sms'je had gelezen, geloofde Mark niet wat hem te wachten stond.


    *Nu is alleen de proloog online gezet maar je mag een kijkje nemen.
    *Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    *Klik op het plaatje voor de story.
    *Since 15-2-2013.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 18:51 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik was eventjes in de war, want je titel lijkt echt heel erg op die van een van mijn verhalen. (krul)

    Maar goed, het klinkt wel interessant. Ik zal de proloog eens bekijken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik was eventjes in de war, want je titel lijkt echt heel erg op die van een van mijn verhalen. (krul)

    Maar goed, het klinkt wel interessant. Ik zal de proloog eens bekijken. ^^

    1) Echt waar? Toeval, want deze titel had ik al heel lang in mijn hoofd ;3
    2) Dat is goed, wil je dan ook meteen achterlaten wat je ervan vindt?


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    (...)
    1) Echt waar? Toeval, want deze titel had ik al heel lang in mijn hoofd ;3
    2) Dat is goed, wil je dan ook meteen achterlaten wat je ervan vindt?


    Ja, dat zal dan wel. (: Maar je had mijn verhaal wel al eens gelezen voor vandaag, toch?

    Prima, ik zal even reageren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Vrouwenbeestjes' klinkt nasty (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Nyn: Jep. :'D O, de schaamtelijke streken toch...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat zal dan wel. (: Maar je had mijn verhaal wel al eens gelezen voor vandaag, toch?

    Prima, ik zal even reageren.

    Dat zou kunnen, ja. Maar dat was vast een paar maanden geleden en die titel kwam op me op 's nachts, toen ik op bed lag, en ik dacht die nacht helemaal niet aan jouw verhaal :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    De titel lijkt nogal op Lady, Bugs and Ladybugs van Square..


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    De titel lijkt nogal op Lady, Bugs and Ladybugs van Square..

    Dit dus, maar aan de andere kant is dat wel een van mijn favoriete verhalen :). En aangezien ik bijgelovig ben, ga ik toch maar is naar je story kijken of het wat voor mij is.


    Can't control my second personality

    Devourer schreef:
    De titel lijkt nogal op Lady, Bugs and Ladybugs van Square..
    De vorige posts wordt over het hoofd gezien. ;3


    Some people are art and do art at the same time

    Ik was blijkbaar niet de enige die meteen aan Ladies, Bugs & Ladybugs moest denken, haha. Ik zal eens een kijkje nemen, het klinkt wel leuk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Devourer schreef:
    De titel lijkt nogal op Lady, Bugs and Ladybugs van Square..


    Elly4ever schreef:
    (...)
    Dit dus, maar aan de andere kant is dat wel een van mijn favoriete verhalen :). En aangezien ik bijgelovig ben, ga ik toch maar is naar je story kijken of het wat voor mij is.


    Wiarda schreef:
    Ik was blijkbaar niet de enige die meteen aan Ladies, Bugs & Ladybugs moest denken, haha. Ik zal eens een kijkje nemen, het klinkt wel leuk.



    Hehe, ik vind het stiekem best wel leuk dat jullie allemaal nog meteen aan dat verhaal dachten, terwijl het toch al redelijk lang is afgelopen. Het is goed om te horen dat het nog niet volledig is vergeten. :Y)




    Wat het hele gedoe met de titel op zich betreft, het kan best zijn dat je niet aan mijn verhaal dacht toen dit in je opkwam en ik vind het in principe ook niet erg dat je deze titel gebruikt - zelfs als ik het wel erg zou vinden, zou ik het je tenslotte hoe dan ook niet kunnen verbieden - maar ik moet zeggen dat ik het toch wel erg vreemd vind dat je nogal deed alsof je mijn verhaal nog nooit had gezien voordat ik letterlijk opmerkte dat je het al eens in zijn geheel hebt gelezen. Ik weet dat je het allemaal hebt gelezen omdat je letterlijk bij ieder hoofdstuk in de geschiedenis staat, en het lijkt me ergens nogal sterk dat je je dat totaal niet herinnerde, niet eens toen je het verhaal weer had bekeken. Ik wil je verder nergens van beschuldigen, maar ik kan het niet echt helpen dat ik dat ergens toch wel een beetje raar vind. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik was eventjes in de war, want je titel lijkt echt heel erg op die van een van mijn verhalen.
    (krul)

    Maar goed, het klinkt wel interessant. Ik zal de proloog eens bekijken. ^^


    Lol,ik dacht ook dat jij het was! :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Square schreef:
    (...)


    Hehe, ik vind het stiekem best wel leuk dat jullie allemaal nog meteen aan dat verhaal dachten, terwijl het toch al redelijk lang is afgelopen. Het is goed om te horen dat het nog niet volledig is vergeten. :Y)




    Wat het hele gedoe met de titel op zich betreft, het kan best zijn dat je niet aan mijn verhaal dacht toen dit in je opkwam en ik vind het in principe ook niet erg dat je deze titel gebruikt - zelfs als ik het wel erg zou vinden, zou ik het je tenslotte hoe dan ook niet kunnen verbieden - maar ik moet zeggen dat ik het toch wel erg vreemd vind dat je nogal deed alsof je mijn verhaal nog nooit had gezien voordat ik letterlijk opmerkte dat je het al eens in zijn geheel hebt gelezen. Ik weet dat je het allemaal hebt gelezen omdat je letterlijk bij ieder hoofdstuk in de geschiedenis staat, en het lijkt me ergens nogal sterk dat je je dat totaal niet herinnerde, niet eens toen je het verhaal weer had bekeken. Ik wil je verder nergens van beschuldigen, maar ik kan het niet echt helpen dat ik dat ergens toch wel een beetje raar vind. :')

    Hehe, laten we daar geen drama van maken. In feite is het ook maar een titel. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    (...)
    Hehe, laten we daar geen drama van maken. In feite is het ook maar een titel. :'D


    Een drama zou er anders uit hebben gezien. :') Je hebt gelijk, het is maar een titel. Het gaat me daar eigenlijk ook niet zozeer om; dat je er nu omheen praat en dat je leek te proberen te doen alsof je nog nooit van mijn verhaal had gehoord zit me veel meer dwars. Of je die titel nou hebt overgenomen of niet zal me worst wezen, maar je had er tenminste eerlijk over kunnen zijn, want op dit moment geef je nogal de indruk dat je dat niet bent geweest, om het maar even heel duidelijk te zeggen.
    Maar oké, ik zal verder mijn mond wel houden. De verhalen zijn immers niet hetzelfde, lijkt me, en dat is waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat. Nog veel succes met schrijven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan