• Voor mijn profielwerkstuk heb ik het onderwerp Product ontwerpen. Hierbij heb ik ingezoomd op de stoel. Als enquête wil ik graag weten wat jij het belangrijkst vindt aan een stoel.

    Ik zou het fijn vinden als je mijn polls wilt invullen, zodat ik met de antwoorden staafdiagrammen kan maken.

    Wat vind jij het belangrijkst aan een stoel? en Wat vind jij het belangrijkst aan het materiaal van een stoel?

    Alvast bedankt voor het invullen,
    Kim(memens) aka Kenobi

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 11:40 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Voted (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    RStylinson schreef:
    Gedaan ! :3


    Do what people say you can't.

    @RStylinson, Gipsy en Besar: Dank jullie wel!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gestemd ^^
    Goede vragen btw c:


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Bruises schreef:
    Gestemd ^^
    Goede vragen btw c:

    Thanks. De vragen heb ik trouwens van internet. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kijk je dan wel uit voor plagiaat?
    - Gestemd trouwens -


    I am an idiot, I move.

    Aeifsome schreef:
    Kijk je dan wel uit voor plagiaat?
    - Gestemd trouwens -

    Ja. Op internet stonden er ook antwoorden bij, maar ik heb de antwoorden van deze polls op Q gebruikt. De enquête op internet had ook nog twee vragen over plaatjes van stoelen, die gebruik ik niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."