• Heey Peepz,

    Al sinds ik wakker ben voel ik me misselijk en heb ik het gevoel dat ik ga overgeven....
    Ik heb dit eigenlijk nog nooit echt eerder gehad. Heeft iemand tips hoe ik er het beste van af kan komen ofzo...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zwanger :Y)

    Nee, flauw grapje. Misschien dat je gewoon een pilletje tegen de misselijkheid moet innemen? Of een droge boterham moet eten? Goed water drinken?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Zwanger :Y)

    Nee, flauw grapje. Misschien dat je gewoon een pilletje tegen de misselijkheid moet innemen? Of een droge boterham moet eten? Goed water drinken?

    ahah nu vraag ik me af, hoe kan dat.... aangezien ik maagd ben=) ahah toch mijn wilde dromen denk;P trololol. Veel water dus oki ik ben alleen bang dat als ik een pilletje ineem dat alleser dan uitkomt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pak sowieso even een paracetamol. En dan zou ik even lekker met je rug op de bank gaan liggen en je benen in een soort driehoek neerzetten zodat je middenrif helemaal ontspannen ligt (wat je ook doet als je buikpijn hebt) en dan gewoon even rustig met je ogen dicht gaan liggen tot de misselijkheid wegzakt. :Y)


    ars moriendi

    Als je dan wel door het pilletje overgeeft dan kan soms de misselijkheid over zijn. Maar waterdrinken en evwn rustig gaan zitten?


    I still think of the guitar bible.

    Inderdaad even een paracetamol pakken en rustig gaan liggen. Misschien dat je even kan gaan slapen, en de misselijkheid daarna weg is?


    Bad decisions make good stories.

    Echte cola (dus van het merk coca-cola) drinken helpt tegen misselijkheid.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Echte cola (dus van het merk coca-cola) drinken helpt tegen misselijkheid.


    Dit, al helpt het vaak wel om eerst de prik er uit te roeren.
    Anders slapen en als dat niet werkt, gewoon overgeven, daarmee gaat het vaak ook weg.


    Your make-up is terrible

    Taiteilijan schreef:
    Echte cola (dus van het merk coca-cola) drinken helpt tegen misselijkheid.


    26 - 02 - '16

    oke bedankt allemaal kga zo paracetamol in nemen en even plat op bed... ik kan nooit slapen over dag:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had het vrijdag ook, toen we net met de auto terugkwamen van vakantie. Ik heb geprobeerd in slaap te vallen, wat me ook gelukt is en toen ik wakker werd was de misselijkheid over. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Peper
    Dat helpt tegen zwangerschapsmisselijkheid, en als het daarbij ook help, helpt het ook bij gewoon misselijkheid


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Eet sowieso even wat. Ik weet dat je misselijk bent, maar het wordt alleen maar erger als je niet eet. Mocht je wel daadwerkelijk gaan overgeven, ook blijven eten en vooral ook blijven drinken. Je hoeft niet veel te eten of zware dingen, houdt het bij kale crackers. Daarbij, zoals al gezegd is, een paracetamol en gewoon lekker op bed liggen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Eet sowieso even wat. Ik weet dat je misselijk bent, maar het wordt alleen maar erger als je niet eet. Mocht je wel daadwerkelijk gaan overgeven, ook blijven eten en vooral ook blijven drinken. Je hoeft niet veel te eten of zware dingen, houdt het bij kale crackers. Daarbij, zoals al gezegd is, een paracetamol en gewoon lekker op bed liggen.
    ik had een boterham op en een beker met vifit.... ik ben te eigenwijs voor een paracetamol dusja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij mij werken droge crackers altijd als ik misselijk ben ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”