• Mijn naam, Sevda, betekend in het turks liefde. Best ironisch aangezien mijn liefdesleven altijd al bagger was. Ik heb nauwelijks tot nooit een crush, nou ik had er eindelijk een, kreeg een relatie. Nog steeds bagger, knipperlichtrelatie. Nou, dat nu al een maandje uit, geen verandering, nog steeds zo goed als bagger. Ik vind niemand leuk, een hele goede vriend van me vindt mij leuk en dat laat 'ie merken terwijl ik 'm toch duidelijk heb afgewezen, dus zelfs vanaf de andere kant wordt het er niet beter op :'D

    Maar aangezien ik houd van liefdes verhaaltjes, zelfs al heb ik zelf niets liefs te vertellen, wil ik jullie liefdesleven wel eens weten.
    Vrijwilligers om mij een romantisch (of niet) verhaaltje te vertellen over jullie liefdesleventjes? c:
    Of me te steunen in het kutliefdesleven-leven? :c


    Let it come and let it be

    Ik had mijn ex heel romantisch in de bus ontmoet. Toen kregen we wat, allemaal heel leuk enzo. Toen kregen we steeds meer ruzie. Bemoeide zijn moeder zich ermee wtf. Nog meer ruzie. Toen waren we met vallen en opstaan een halfjaar samen, we zouden uit eten gaan. Toen kreeg ik iets voor die tijd dat we weg zouden gaan een smsje met dat hij geen geld meer had. Goed, toen was het over voor mij.
    Toen was het een tijdje uit en vond ik iemand van mijn werk leuk, hij vond mij leuk, aantal keer afgesproken, toen heeft hij nooit meer wat van zich laten horen. En nu ben ik single. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Combustible schreef:
    (...)
    Kleine 14 jaartjes, haha, waar woont 'ie -wbw-


    Hihi Goirle, naast Tilburg. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hihi Goirle, naast Tilburg. (:

    Ik. Woon. In. Tilburg. Kwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjl. :9~


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik. Woon. In. Tilburg. Kwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjl. :9~


    Meeeeeeeeeeeeeeeeen je dit? Ik woon in Goirle! AAAAAWESOME!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn liefdesleven... ik heb alweer bijna 6 jaar een heel lief aanhangsel dat maar niet wilt trouwen :'D

    Gehe ons begin was niet echt bijzonder ofzo. Onze ouders leerden elkaar kennen en m'n pa deed me weg in de uitverkoop, mocht m'n vriend interesse hebben. Tja, we waren allebei niet echt opzoek naar een vaste relatie en hadden zoiets, bwah een one-night-stand is meer dan genoeg. Een gezellig weekendje vrij blijvend seks en that's it. Tja, zondagochtend, einde weekend, hadden we dan toch maar besloten dat we niet meer met anderen zouden daten mocht er een kans voordoen en zo zijn we dus blijven plakken aan elkaar :'D
    Liefde komt negen van de tien keer wanneer je het 't minste verwacht :3

    We wonen inmiddels samen, hebben een zoontje van 4 en hebben het momenteel toch redelijk goed, na behoorlijk wat rottige tijden gekend te hebben ^_^ Ik kan niet meer dan gelukkig zijn zoals het nu gaat (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 19:41 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nog nooit een echte relatie gehad, laat staan dat ik voor het eerst gekust heb, ik zal maar zwijgen dat ik 17 word deze zomer. Eens als ik een crush op iemand heb, dan verkeert hij ofwel met een ander of ziet hij me niet zitten.
    Mijn volledig liefdesleven uitgelegd in twee zinnen :') dat moet je kunnen hè!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Aanschouw mijn crush;



    En mijn vriend;


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    No worries, je bent 14, je liefdesleven begint net (: !

    Met mij gaat het prima. Heb een lief vriendje die kan dealen met mijn Walking Dead obsessie en waarmee ik helemaal los kan gaan tijdens voetbalwedstrijden. (: Ik ken hem via school maar vooral via een gezamenlijke vriend, zijn kamergenoot. Ik sprak af en toe al met mijn boyfriend-to-be tussen de lessen door, maar meer kwam het er nooit van. We praatten heel veel over games, voetbal en andere shit en hadden het dan soms leuk in de pauze maar meer kwam het er niet van. Tot die gezamenlijke vriend slash kamergenoot een keer voorstelde om bij hem thuis te gamen. Ik stemde in en hoopte stiekem dat mijn nu-vriendje er ook bij zou zijn, maar die was die dag niet thuis en ik zag dat hij nog altijd een foto van zijn knipperlichtrelatievriendinnetje op zijn kamer had staan. Nou, ik dus stiekem al de hoop opgeven.. Tot mijn vriend een tijdje later vroeg of ik nogeens kwam gamen, maar nu met hem erbij. Nou, dat gebeurde dus en het was superleuk. Maarrr die foto van die chick stond nog altijd op zijn kamer, dus ik maakte geen move. Toen ik die dag naar huis ging en op de trein wachtte, namen we afscheid met een knuffel. Later vertelde hij me dat hij me toen eigenlijk al wilde zoenen, maar omdat hij nog met zijn knipperlichtvriendin was met wie hij op dat moment behoorlijk ruzie had, deed hij het niet. Een weekje later spraken we nog eens af bij hem thuis. We hadden het superleuk en hij vertelde dat hij het een paar dagen eerder had uitgemaakt met die vriendin. Die nacht ben ik niet naar huis gegaan, ghehe.. :'D

    Ennn nu zijn we ongeveer vier maanden verder en heb ik het nog steeds hartstikke leuk met hem (: .

    edit: Oh, maar mijn crush right now is Norman Reedus hoor. Maar daar is mijn vriend van op de hoogte en hij vind het allemaal best. (krul) :')

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Mijn liefdesleven is dood.
    Ik ga of voor vrienden waar ik toch niet verliefd op blijk te zijn en hij half wist dat hij homo was, of ik ben alleen maar leuk voor een weekje, aka vakantieliefdes. Dat is me nu al 2 keer overkomen. Oke wel iets anders maar alsnog. En al mijn crushes waren te oud of zo. En mijn crush nu woont op 2 uur rijden van mij vandaan, bij mijn vader...
    Dood dus, zei ik al.


    Food.

    Mijn liefdesleven is zoals hij altijd is geweest. Af en toe komt er een leuke jongen voorbij maar dat is het. En dat terwijl ik dit jaar al 19 word.


    Physics is awesome

    Oh, dat van mij was ook niet gemakkelijk.

    Ik zat in de eerste toen ik 'm begon leuk te vinden. Maar we kenden elkaar alleen via internet en hij woonde toen een uur van mij vandaan. Plus hij was helemaal niet goed in mensen vertrouwen, plus de enige reden waarom ie met een meisje in die tijd was, was wegens seks en dat was er niet één, maar ook wel meerdere.
    En ik was het brave meisje die altijd de regeltjes volgde, nooit iets slechts deed, terwijl hij juist helemaal het tegenovergestelde was. Gewoon criminele activiteiten gewoon. Ik had het niet verwacht, maar we werden vrienden en als je keek naar hoe we waren, was het vreemd dat we bijna nooit ruzie hadden en dat we elkaar eigenlijk meer vertrouwden dan we wilden toegeven. Ook hadden we een keer ruzie en spraken we elkaar een halfjaar niet. Omdat hj in een gang zat en ik kende iemand uit een andere gang en dat was niet zo leuk. Met veel moeite werden we weer vrienden in de winter toen ik in de 2e zat. Hoezee. Maar ondertussen had ik hem al twee keer verteld dat ik 'm leuk vond, maar ik kreeg geen antwoord erop, gewoon geen reactie.
    Maar ik kwam maar niet over hem heen en in de zomer toen ik naar de 4e ging besloot ik geen contact meer te zoeken ondanks we vrienden waren, om me erover heen te zetten. Want ik was toch altijd degene die het gesprek begon. En dat ging een lange tijd goed. Ik kreeg nieuwe vriendinnen toen hier, waar ik me tijd aan kon besteden en ik deed gewoon me dingen voor school.
    Tot Maart.
    Opeens begon hij tegen me te praten op de Zondag avonden, wanneer hij dan in een kroeg zat en had gedronken. Ik kwam er ook achter dat hij ondertussen in Luxemburg woonde. Één keer vroeg hij opeens uit het niets wat ik nou eigenlijk van m dacht. Zoiets had hij me nog nooit gevraagd. Want hij was het stoere type waarvan je niet zo snel kon zien of het hem iets uitmaakte of niet. Dus ik heb een heel lang antwoord gestuurd, want we hadden nou eenmaal een band, altijd gehad ook. Maar ik kreeg geen antwoord, want hij ging KO. Maar het punt was, in al die jaren was ik juist begonnen met naar andere jongens te kijken, want dat deed ik nooit en ik begon over hem heen te raken en zelfs een ander een beetje leuk te vinden.
    Maar eind Maart kwam ik erachter dat ik er nog niet klaar voor was, ik begon me weer aan hem te hechten en toen duurde het niet lang voordat er meer signalen van hem afkwamen en op 13 April, 2012 konden we er niet meer om heen draaien. Opnieuw stuurden we elkaar een verhaal over wat we van elkaar dachten en ik kwam erachter dat ik al die tijd meer voor 'm betekende dan dat ik ooit gedacht had. En toen ik vertelde over mn opkomende crush, maar nu niet precies wist wat ik met mezelf moest omdat ik nog van 'm hield, zei hij dat ik het zo moest houden. Het niet weten. Oftewel: Hij wilde niet dat ik over 'm heen kwam. En dus blablabla na lang gedoe kwamen we 13 April samen en hebben sindsdien een lange afstandsrelatie.

    En dat was het begin van een dramatisch liefdesverhaal waar een roman over geschreven kan worden. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Liefde gaat door de maag. Mijn ex is inmiddels enige jaren mijn darmkanaal uit en ik ben nog steeds niet opgepakt!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Liefde gaat door de maag. Mijn ex is inmiddels enige jaren mijn darmkanaal uit en ik ben nog steeds niet opgepakt!


    Kijk; wij kunnen praten! :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ooo, wil je de beschrijving van mijn eerste zoen weten? :'D
    Nou ja, in ieder geval, ik was destijds zestien en zat in de vierde klas. Een paar vriendinnen hadden me overgehaald om mee te gaan naar een festival, maar ik had er eigenlijk weinig zin in. Ik ben wel mee gegaan en daar trad een best nog wel jonge band op. Via via kwam ik in contact met de gitarist, die heel schattig was, en gingen we kletsen en dansen.
    Daarna zijn we weggelopen en hebben we het er heel zakelijk over gehad over dat we goed bij elkaar pasten, LOL. XD
    En toen, bam, zoenen. :') Daarna schrok ik er heel erg van dat een jongen mij ooit leuk zou kunnen vinden, dus toen ben ik 'm een béétje gaan negeren en hebben we eigenlijk nooit meer gesproken. Nu heeft hij een vriendin en heel soms kom ik hem nog tegen in de trein, waar we heel vluchtig 'hoi' tegen elkaar zeggen. Haha, jezus, wat erg eigenlijk.

    Ik heb trouwens nog een hele tijd kunnen volhouden dat er niets gebeurd was tegenover vriendinnen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    O, mijn tweede zoen was trouwens nog een stukje erger. :'D
    Ik was een beetje aangeschoten op een dorpsfeest en ik zag een leuke jongen achter de bar staan. Ik heb een tijdje staan te flirten met hem en zelfs een zelf geschoten knuffeltje aan hem gegeven. De volgende dag was ik behoorlijk brak en had ik afgesproken met de jongen, alleen ik durfde niet meer op hem af te stappen, dus ging ik steeds de grote tent in en uit. Nou ja, uiteindelijk zat ik de 's avonds op te passen bij mijn tante, komt hij opeens aan de deur! :'D
    Toen ben ik met hem meegegaan naar de grote tent en hebben we op het podium van het kaatsen gezoend. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"