• Mijn naam, Sevda, betekend in het turks liefde. Best ironisch aangezien mijn liefdesleven altijd al bagger was. Ik heb nauwelijks tot nooit een crush, nou ik had er eindelijk een, kreeg een relatie. Nog steeds bagger, knipperlichtrelatie. Nou, dat nu al een maandje uit, geen verandering, nog steeds zo goed als bagger. Ik vind niemand leuk, een hele goede vriend van me vindt mij leuk en dat laat 'ie merken terwijl ik 'm toch duidelijk heb afgewezen, dus zelfs vanaf de andere kant wordt het er niet beter op :'D

    Maar aangezien ik houd van liefdes verhaaltjes, zelfs al heb ik zelf niets liefs te vertellen, wil ik jullie liefdesleven wel eens weten.
    Vrijwilligers om mij een romantisch (of niet) verhaaltje te vertellen over jullie liefdesleventjes? c:
    Of me te steunen in het kutliefdesleven-leven? :c


    Let it come and let it be

    ik ben nu net iets meer als een week samen met mijn vriendje. We kennen elkaar al bijna drie jaar, hij zat altijd een jaar hoger als mij maar is blijven zitten. We vonden elkaar al een tijd lang leuk maar durfden het geen van beiden te bekennen, ben blij dat ik die eerste stap uiteindelijk toch gezet heb.


    Remember to be ridiculous.

    Bestaat niet

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 12:10 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb gister voor het eerst "echt" gezoend :3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mijn liefdesleven bestaat uit fluffy fanfictie, staren naar onbekende jongens in de bus en de trein en soms zoenen met dronken gasten op festivals die ik daarna nooit meer zie :3 Ik heb één keer een relatie gehad, maar dat was meer omdat ik een relatie wilde dan omdat ik die jongen zo leuk vond, dus dat werd niks. Eigenlijk ben ik nog nooit écht verliefd geweest, maar dat komt vast nog wel (: Tot die tijd zijn fanfictie en onbekende jongens ook wel goed, hoewel het soms niet echt leuk is om van die kleffende stelletjes te zien en zelf ben je alleen. (En ik krijg soms verliefde anons op Tumblr, hahaha).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ik heb mijn lief hier op Q leren kennen ^^
    ik klikte op een random profiel in de lijst met mensen die online waren en daar was hij...ik vond hem er eigenlijk meteen al heel lief uit zien, haha.
    eerst waren we gewoon goede vrienden, maar nu hebben we bijna drie maanden een relatie (mijn eerste) en ik ben super gelukkig! (H)


    me: 5% reality, 95% dreams

    Ik heb stiekem een crush op Sevda.
    Mijn liefdesleven, eh ja. Ik heb een vriend. Nu dan. Heel lief. Het is één dag uitgeweest, om een rare, domme reden en die dag daarna was het weer aan toen we ongeveer een uur lang gepraat hadden. Nee, het is geen knipperlichtrelatie. Ik leerde hem sinds dit jaar op school kennen en we werden beste vrienden -hij was de enige die ik op mijn nieuwe school kende- en ik heb al eerder bijna iets met hem gehad, maar dat was volgens hem nog te kort na zijn ex en zo'n drie maanden later kregen we wel wat, wat nu bijna twee maanden geleden is c:

    Nou, met mij en mijn vriendin gaat het goed. Relatie loopt soepel en ik heb niet echt problemen, maar dat komt denk ik nog wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn liefdesleven is geweldig, ook al is Nikki mijn eerste ik heb niet echt het gevoel dat ik iets zou missen als ik me voor altijd bind aan haar. :Y)

    Ik wordt wel helemaal gek dat ze zo vreselijk fangirlt / crusht / whatever op die Norman Faggot. 9 van de 10 keer als ik op haar laptop scherm mee kijk, als ik er dan al een keer ben, staart zijn lelijke gezicht naar me. Irriteer me dood aan hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Panthera schreef:
    Ik heb gister voor het eerst "echt" gezoend :3


    Leuk! Memorabel moment in je leven (Y)


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Is nonexistend


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Sofinite schreef:
    Ik heb stiekem een crush op Sevda.
    Mijn liefdesleven, eh ja. Ik heb een vriend. Nu dan. Heel lief. Het is één dag uitgeweest, om een rare, domme reden en die dag daarna was het weer aan toen we ongeveer een uur lang gepraat hadden. Nee, het is geen knipperlichtrelatie. Ik leerde hem sinds dit jaar op school kennen en we werden beste vrienden -hij was de enige die ik op mijn nieuwe school kende- en ik heb al eerder bijna iets met hem gehad, maar dat was volgens hem nog te kort na zijn ex en zo'n drie maanden later kregen we wel wat, wat nu bijna twee maanden geleden is c:

    Ik ook op jou schat, get over hereeeeee ;$
    Dat verklaard, ik weet ik of ik het ook tegen je heb gezegd volgens mij niet omdat het best lullig kan overkomen, maar ik wist bijna zeker dat het binnen 5 dagen weer goed zou zijn :Y)


    Let it come and let it be

    Panthera schreef:
    Ik heb gister voor het eerst "echt" gezoend :3

    Naaaaaaawh, vlinders? Denkbeeldig vuurwerk? :3


    Let it come and let it be

    Mijn liefdesleven hmm.

    Zo'n 6 jaar geleden had ik een relatie, die heeft 10 maanden geduurd.
    Zo'n 3 weken geleden had ik met mijn werk het nieuwjaarsfeest (ja wij zijn altijd zo laat). Flink wat gedronken en een aantal van mijn collega's gingen nog de stad in zeiden dat ik mee moest gaan dus hop ik mee. Nou onderweg pikte we nog een vriend van hun op die ook mee ging. Vervolgens met z'n allen naar een club(je) (het was vrij klein en propvul pff). Naja na een tijdje dansen ging ik dus met die vriend dansen die al de hele avond de hele tijd zat te vertellen dat ik niet zo alleen moest dansen (hij en ik + nog een collega waren de enigste singles de rest was bezet en had de aanhang ook mee). Maargoed, uiteindelijk danste we dus en het klikte wel en op een gegeven moment vroeg hij, ja hij vroeg het, of hij me mocht zoenen en ik vond hem wel leuk dus tja.. toch maar ja gezegt.

    Die week erna was ik jarig en ik had al gezegt dat ik het ging vieren enzo en dat ik misschien de stad wel in ging, naja, hij wou per se mee dus toen zijn we die week erna dus weer uit gegaan met een collega + aanhang, hem en een vriendin van mij. Weer een leuke avond gehad enzo en mijn vader zou me komen ophalen maar vanwege de hele erge sneeuw die nacht duurde het heel lang en hij wou wachten totdat ie er was, maar zijn bus zou elk moment vertrekken die hij uiteindelijk ook gepakt heeft. (niet veel later was me vader er). Naja die week niet super veel contact gehad vanwege school en werk enzo totdat ie vroeg of we geen gedag meer zeiden en toen vorige week vrijdag wel gekletst. Vervolgens reageerde hij afgelopen week niet meer en toen vroeg ik gister of we niet meer met elkaar praatte en toen zei die ineens dat ie het te druk had voor een relatie enz. Ik had echt zoiets van: had je dat dan niet eerder kunnen bedenken. Eerst de hele week niks zeggen en dan als ik er naar vraag dat ineens zeggen. Ik dus ook nog gezegd dat ik het 'leuk vond dat ie dat niet gewoon eerlijk tegen me heeft gezegd ipv de hele week mij te negeren' zegt ie: ik zeg het nu toch.. grr

    dus ja,, tot zover mijn liefdesleven...

    Mhhh mijn vriendje vindt zijn sport belangrijker dan mij, hij is er dan ook erg goed in maar alsnog is het niet leuk. Hij had het 2 keer uitgemaakt omdat hij zijn sport belangrijker vondt en daardoor weinig aandacht aan mij kon geven. Ik respecteerde dat hij sport belangrijk vondt en dat hij daardoor minder met mij om kon gaan, we zaten dan ook bij elkaar in de klas. (vorig jaar, nu bij sommige lessen). Maar nu gaat weer niet zo goed, we spreken maar 1 keer in de week af en dat is dan na school, dus voor maar 5 uurtjes :(.Alleen ik hou superveel van hem en kan niet zonder hem..De meeste vrienden van mij denken dat het beter voor mij is om het uit te maken. Ik durf dat niet omdat ik dan nog anderhalf jaar met mijn ex op school en in de klas moet zitten terwijl ik waarschijnlijk nog een lange tijd van hem zou houden... HIj steunt me ook niet echt als ik hem nodig heb.. Dat heeft hij ook gezegd en ik ben daarmee akkoord gegaan dus eigenlijk moet ik daar niet over zeuren, maar het valt me allemaal een beetje zwaar, zit dit hele jaar niet echt in een vrolijke periode, helaas.


    Just be yourself

    Mijn liefdesleven is dood... :c


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov