• Mijn naam, Sevda, betekend in het turks liefde. Best ironisch aangezien mijn liefdesleven altijd al bagger was. Ik heb nauwelijks tot nooit een crush, nou ik had er eindelijk een, kreeg een relatie. Nog steeds bagger, knipperlichtrelatie. Nou, dat nu al een maandje uit, geen verandering, nog steeds zo goed als bagger. Ik vind niemand leuk, een hele goede vriend van me vindt mij leuk en dat laat 'ie merken terwijl ik 'm toch duidelijk heb afgewezen, dus zelfs vanaf de andere kant wordt het er niet beter op :'D

    Maar aangezien ik houd van liefdes verhaaltjes, zelfs al heb ik zelf niets liefs te vertellen, wil ik jullie liefdesleven wel eens weten.
    Vrijwilligers om mij een romantisch (of niet) verhaaltje te vertellen over jullie liefdesleventjes? c:
    Of me te steunen in het kutliefdesleven-leven? :c


    Let it come and let it be

    Ik ben verliefd maar weet niet of dat wederzijds is. Het ene moment laat hij me voelen dat het wel het geval is, en het andere weer helemaal niet.

    Mieh (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Combustible schreef:
    (...)
    Voor hem geloofde ik niet in liefde okay, omdat al mijn oude gangstervriendinnetjes om de week een ander hadden en ik vond het onzin. En toen leerde ik hem kennen, en toen kwamen we allebij tot onze sprookjesconclusie en toen was het voor mij bestwel aangrijpend ._.
    Mijn excuses voor mijn leeftijd in deze situatie maar ik vind het ook vrij verklarend (14 overigens) voor dat ik het zo beschouwde. Kinderen zijn naif. Ik ben een kind. Ik ben naif. Oh en volgens mij hè ben jij ook nog een kind? :'D

    Yeah, soms moet je dingen op de harde manier leren. I know that feel too and yes, it ain't pretty.
    Haha yeah what I meant met 'je bent 13/14 ofzo' sloeg op de 'I don't wanna be the next forever alone', waarmee ik bedoelde dat je nog zat jaartjes hebt om een goeie partner te vinden x'D. Tenzij ik 't weer verkeerd begreep.
    Ik ben ook een kind, hoewel de wet vindt van niet :(.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 18:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een zware 'crush' op een collega. Damn, elke keer als hij omhoog kijkt door de bin en lacht naar me smelt ik ;3 We praten wel echt vaak tegen elkaar maar ik denk niet dat het wederzijds is en ik ben denk ik ook te jong voor hem..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Yeah, soms moet je dingen op de harde manier leren. I know that feel too and yes, it ain't pretty.
    Haha yeah what I meant met 'je bent 13/14 ofzo' sloeg op de 'I don't wanna be the next forever alone', waarmee ik bedoelde dat je nog zat jaartjes hebt om een goeie partner te vinden x'D. Tenzij ik 't weer verkeerd begreep.
    Ik ben ook een kind, hoewel de wet vindt van niet :(.

    Sorry dat ik zo onterecht heftig reageerde, vlak voordat ik hier een tijd wegging werd ik door een paar mensen heelerg benadeeld door mijn leeftijd waardoor ik me op dat gebied nogal snel aangevallen voel, sorry daarvoor xd

    Je bent officieel pas echt volwassen op je 21e volgens mij hoor, en anders screw it, genoeg tijd om kind te zijn en de tijd die je extra wil maak je c:


    Let it come and let it be

    Mijn liefdesleven is zo saai, dat mijn vrienden willen dat ik er een krijg, Never had one, and really. I don't need to have one either. Maar mijn vriendinnen zitten van oeh oeh oeh, die is leuk voor je. En het is een gast waar ik een keer mee heb gepraat.


    SLOAN.

    Hetalia schreef:
    Mijn liefdes leven is niet eens begonnen (Nooit vriendje gehad ,nooit gezoend ,amper/ eigenlijk zowat nooit verliefd geworden). Ik hoop stiekem dat aantal anime karakters tot leven komen.


    Stiekem, stiekem hoop ik dat eigenlijk ook :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nog nooit verliefd geweest of iets voor iemand gevoeld. 16 jaar. Meuhh.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik leerde mijn vriend kennen op een profielensite - net zoiets als Hyves etc., maar dan voor mensen die punten willen voor hun uiterlijk en met mensen die enkel uitzijn op meer dan alleen aardigheid. In ieder geval: ik voelde me niet heel erg goed over mezelf en dacht wel een oppeppertje te kunnen gebruiken. Ik maakte een profiel aan, foto's erop en besloot een berichtje in de 'spotlight' te plaatsen.

    Tussen de honderden perverse berichten die ik tegenkwam, stond één heel lief 'Ik zie dat je van muziek houd, net als ik. Alles goed?' van mijn huidige vriend.

    Na veel gesmst / getelefoneer / gemsn en dergelijke, besloten we af te spreken; ik zou naar hem gaan. De reis duurde anderhalf uur met de trein (toen ik nog niet wist dat er een buslijn bestond die 1000000 keer sneller en rechtstreeks was). De treinreis bevatte 3 keer overstappen en een 40 minuten wachttijd. Het was eind herfst en het was koud.

    Het bleek het allemaal waard; meteen die eerste keer was het raak en zat het helemaal goed. Inmiddels zijn we 1 jaar, 3 maanden en 6 dagen verder (snel uitgerekend) en nog steeds happy together. ^^


    I believe in yesterday.

    Toen ik 15 was ontmoette ik mijn huidige (waarna ik al snel 16 werd). We leerden elkaar kennen dankzij mijn vriendin die wat had met een vriend van hem. Ik sprak eerst vooral met hem over msn. En zo gingen we uiteindelijk eerst op een dubbeldate met die vriendin en vriend, wat best awkward was, maar ik was wel meteen verslingerd van hem. Onze eerste date met z'n tweeën was magisch. We begrepen elkaar zo goed en ondanks dat we niet constant wisten waar we het over moesten hebben, áls we spraken ging het echt ergens over.
    Nouja, vanaf dat moment ging alles stapje voor stapje naar een mooie relatie. Handjes vasthouden, eerste kus etc etc. c; We hebben ook besloten onze relatie niet een 'verkering' te noemen, omdat we toch al wisten dat we een relatie hadden en we ook niet zomaar met een ander er van door zouden gaan.
    Inmiddels zijn we een dikke twee jaar samen en ik zou m'n god niet weten wat ik zonder hem zou moeten. En ondanks dat we enige obstakels in onze relatie gehad hebben, weet ik dat het goed zit. (:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 9:51 ]


    You are beautiful, you are love.

    Combustible schreef:
    (...)
    Sorry dat ik zo onterecht heftig reageerde, vlak voordat ik hier een tijd wegging werd ik door een paar mensen heelerg benadeeld door mijn leeftijd waardoor ik me op dat gebied nogal snel aangevallen voel, sorry daarvoor xd

    Je bent officieel pas echt volwassen op je 21e volgens mij hoor, en anders screw it, genoeg tijd om kind te zijn en de tijd die je extra wil maak je c:


    Ja, maar je word eigenlijk al op je achttiende als 'volwassen' beschouwen. Je twintigste ben je geen tiener meer en bovendien ook jong volwassene.
    Alhoewel mijn familie altijd zegt dat we allemaal nog kinderen zijn, zelfs mensen van in de tachtig. Je bent en blijft een kind voor je vader en moeder.


    Essentials schreef:
    (...)


    Ahw, dat is echt een lief verhaal, dude. Hahaha. Ik hoop dat jullie nog veel langer bij elkaar blijven. :Y)

    Frodo schreef:
    Ik ben verliefd maar weet niet of dat wederzijds is. Het ene moment laat hij me voelen dat het wel het geval is, en het andere weer helemaal niet.

    Mieh (no_chears)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 13:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op een avond ging ik naar een 'discotheek' waar mijn ex moest draaien, die is dubstep dj ofzo. :Y) Ik was wel benieuwd hoe dat geworden was dus ik ging heen met een 'vriendin', die liet me al gauw in de steek daar. Dus ik zat daar zielig te doen en toen kwam daar mijn reddende engel. Ik verstond zijn naam niet enkel dat het op im eindigde dus ik vroeg zijn naam nog een keer en toen zei hij dat ie Pim heette. Dus ik schreeuw ''OH ZO HEET MIJN KAT OOK!''. En hij keek echt zo: :|. Liefde op het 1e gezicht haha. Maar we zijn nu bijna 15 maand samen en het gaat perfect tussen ons. ^^


    -

    Genius schreef:
    Op een avond ging ik naar een 'discotheek' waar mijn ex moest draaien, die is dubstep dj ofzo. :Y) Ik was wel benieuwd hoe dat geworden was dus ik ging heen met een 'vriendin', die liet me al gauw in de steek daar. Dus ik zat daar zielig te doen en toen kwam daar mijn reddende engel. Ik verstond zijn naam niet enkel dat het op im eindigde dus ik vroeg zijn naam nog een keer en toen zei hij dat ie Pim heette. Dus ik schreeuw ''OH ZO HEET MIJN KAT OOK!''. En hij keek echt zo: :|. Liefde op het 1e gezicht haha. Maar we zijn nu bijna 15 maand samen en het gaat perfect tussen ons. ^^


    Sorry maar jouw antwoord vind ik wel geniaal. Zo heet mijn kat ook.xD


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Sorry maar jouw antwoord vind ik wel geniaal. Zo heet mijn kat ook.xD

    Op dat moment wist ik niet waarom ik dat zei :'D Maar achteraf vind ik het wel grappig haha


    -

    Ik ben twee jaar geleden aangerand door mijn toenmalige vriendje en sindsdien heb ik geen relaties meer gehad.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Combustible schreef:
    Mijn naam, Sevda, betekend in het turks liefde. Best ironisch aangezien mijn liefdesleven altijd al bagger was.


    Ach joh, je bent 14. Toen ik zo oud was wist ik nauwelijks wat jongens waren en had ik dus totaal geen liefdesleven. Dat komt allemaal nog wel goed.

    Ik ben trouwens nu 18 en heb al bijna twee jaar dezelfde hele lieve vriend. Maar dat was echt een kwestie van heel erg veel toeval.
    Hiervoor was mijn liefdesleven ook niet zo interessant. De jongens die interesse in mij toonden, waren vaak de playàas. En daar hoef ik niets van te hebben.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."