• Mijn naam, Sevda, betekend in het turks liefde. Best ironisch aangezien mijn liefdesleven altijd al bagger was. Ik heb nauwelijks tot nooit een crush, nou ik had er eindelijk een, kreeg een relatie. Nog steeds bagger, knipperlichtrelatie. Nou, dat nu al een maandje uit, geen verandering, nog steeds zo goed als bagger. Ik vind niemand leuk, een hele goede vriend van me vindt mij leuk en dat laat 'ie merken terwijl ik 'm toch duidelijk heb afgewezen, dus zelfs vanaf de andere kant wordt het er niet beter op :'D

    Maar aangezien ik houd van liefdes verhaaltjes, zelfs al heb ik zelf niets liefs te vertellen, wil ik jullie liefdesleven wel eens weten.
    Vrijwilligers om mij een romantisch (of niet) verhaaltje te vertellen over jullie liefdesleventjes? c:
    Of me te steunen in het kutliefdesleven-leven? :c


    Let it come and let it be

    Pam schreef:
    Mhhh mijn vriendje vindt zijn sport belangrijker dan mij, hij is er dan ook erg goed in maar alsnog is het niet leuk. Hij had het 2 keer uitgemaakt omdat hij zijn sport belangrijker vondt en daardoor weinig aandacht aan mij kon geven. Ik respecteerde dat hij sport belangrijk vondt en dat hij daardoor minder met mij om kon gaan, we zaten dan ook bij elkaar in de klas. (vorig jaar, nu bij sommige lessen). Maar nu gaat weer niet zo goed, we spreken maar 1 keer in de week af en dat is dan na school, dus voor maar 5 uurtjes :(.Alleen ik hou superveel van hem en kan niet zonder hem..De meeste vrienden van mij denken dat het beter voor mij is om het uit te maken. Ik durf dat niet omdat ik dan nog anderhalf jaar met mijn ex op school en in de klas moet zitten terwijl ik waarschijnlijk nog een lange tijd van hem zou houden... HIj steunt me ook niet echt als ik hem nodig heb.. Dat heeft hij ook gezegd en ik ben daarmee akkoord gegaan dus eigenlijk moet ik daar niet over zeuren, maar het valt me allemaal een beetje zwaar, zit dit hele jaar niet echt in een vrolijke periode, helaas.

    Maak het uit. Dat is ook een relatie van niks, wat een rot vriend is dat.


    -

    Ik verveel me dus ik ga nu lekker beschrijven hoe het nu allemaal in elkaar zit.
    Ik en de jongen met wie ik nu aan het 'daten' ben, om het zomaar even te zeggen aangezien we nog niks hebben, hebben elkaar vorig jaar april ontmoet. Ik kende hem eigenlijk niet ookal zit hij mij mij op school, maar dan een jaar hoger. Ik was bij één of ander feest bij een vriend van mij waar iedereen bleef slapen onder de sterren en shit, heel leuk, vol met dronken mensen. Nou, daar heb ik hem leren kennen. Hij probeerde me daar gelijk al te versieren maar ik had toen nog een relatie en eerlijk gezegt vond ik hem toen een beetje raar haha. Nouja, daarna zijn we een beetje aan de praat geraakt op school en whatsapp en stuff en langzaam werd hij door de rest van mijn vriendengroep opgenomen (en hij hoort daar nu dus ook bij). Nou, het ging uit met mijn ex en ik zat er toen even door heen en hij wist me altijd op te peppen. Die zomervakantie zijn we zoveel naar elkaar toe gegroeid dat we echt beste vrienden zijn geworden toen, maar ik kreeg al snel in de gaten dat hij mij als meer zag dan een goeie vriendin en hij werd verliefd op mij. Dat heeft hij toen nooit toegegeven, maar iedereen wist ervan en kon het toen zien. Toen durfde ik niet te zeggen dat ik hem niet leuk vond, want ik vond hem ook niet leuk, en nam ik iets meer afstand. Toen kreeg ik een relatie met een andere jongen wat zo'n drie maanden heeft geduurd. Toen ben ik weer naar mijn 'beste vriend' toegegroeid omdat ik altijd tegen hem aan het vertellen was over mijn vriend. Achja, dat ging toen ook weer uit want shit happens. En een paar weken geleden met carnaval BOEM, ik pakte mijn best vriend vol op z'n bek. GEEEEEN idee waarom, maar ik deed het, en het voelde goed. We hebben mekaar toen drie avonden lang heel de avond af staan lebberen ghehe, en daarna zijn we nog naar de bioscoop geweest. We zijn daarna nog een keer uit geweest, en hij heeft me vorige week verteld dat hij verliefd op me is, al bijna een jaar lang, en ik begin ook echt verliefd op hem te worden. Dus nu zijn we nog aan het daten, maar hij wil wachten met het 'vragen' aangezien hij dat als een verrassing wilde doen. Dus waarschijnlijk krijgen we wel iets, maar nu dus nog niet.

    Een waarschijnlijk is dit een dik lul-verhaal wat nieeemand gaat lezen. Maar ik had zin om te schrijven :Y)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Pam schreef:
    Mhhh mijn vriendje vindt zijn sport belangrijker dan mij, hij is er dan ook erg goed in maar alsnog is het niet leuk. Hij had het 2 keer uitgemaakt omdat hij zijn sport belangrijker vondt en daardoor weinig aandacht aan mij kon geven. Ik respecteerde dat hij sport belangrijk vondt en dat hij daardoor minder met mij om kon gaan, we zaten dan ook bij elkaar in de klas. (vorig jaar, nu bij sommige lessen). Maar nu gaat weer niet zo goed, we spreken maar 1 keer in de week af en dat is dan na school, dus voor maar 5 uurtjes :(.Alleen ik hou superveel van hem en kan niet zonder hem..De meeste vrienden van mij denken dat het beter voor mij is om het uit te maken. Ik durf dat niet omdat ik dan nog anderhalf jaar met mijn ex op school en in de klas moet zitten terwijl ik waarschijnlijk nog een lange tijd van hem zou houden... HIj steunt me ook niet echt als ik hem nodig heb.. Dat heeft hij ook gezegd en ik ben daarmee akkoord gegaan dus eigenlijk moet ik daar niet over zeuren, maar het valt me allemaal een beetje zwaar, zit dit hele jaar niet echt in een vrolijke periode, helaas.

    Speelt hij op professioneel niveau? Want ik heb een vriend gehad die professioneel hardliep, maar hij moest gewoon ontiegelijk veel trainen. Waarschijnlijk gaat hij ook meedoen met de volgende Spelen. Als hij echt professioneel sport, kan ik begrijpen dat zijn sport alles voor hem is. Dan moet je daar mee kunnen omgaan.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 17:32 ]


    ars moriendi

    Bolin schreef:
    Ik verveel me dus ik ga nu lekker beschrijven hoe het nu allemaal in elkaar zit.
    Ik en de jongen met wie ik nu aan het 'daten' ben, om het zomaar even te zeggen aangezien we nog niks hebben, hebben elkaar vorig jaar april ontmoet. Ik kende hem eigenlijk niet ookal zit hij mij mij op school, maar dan een jaar hoger. Ik was bij één of ander feest bij een vriend van mij waar iedereen bleef slapen onder de sterren en shit, heel leuk, vol met dronken mensen. Nou, daar heb ik hem leren kennen. Hij probeerde me daar gelijk al te versieren maar ik had toen nog een relatie en eerlijk gezegt vond ik hem toen een beetje raar haha. Nouja, daarna zijn we een beetje aan de praat geraakt op school en whatsapp en stuff en langzaam werd hij door de rest van mijn vriendengroep opgenomen (en hij hoort daar nu dus ook bij). Nou, het ging uit met mijn ex en ik zat er toen even door heen en hij wist me altijd op te peppen. Die zomervakantie zijn we zoveel naar elkaar toe gegroeid dat we echt beste vrienden zijn geworden toen, maar ik kreeg al snel in de gaten dat hij mij als meer zag dan een goeie vriendin en hij werd verliefd op mij. Dat heeft hij toen nooit toegegeven, maar iedereen wist ervan en kon het toen zien. Toen durfde ik niet te zeggen dat ik hem niet leuk vond, want ik vond hem ook niet leuk, en nam ik iets meer afstand. Toen kreeg ik een relatie met een andere jongen wat zo'n drie maanden heeft geduurd. Toen ben ik weer naar mijn 'beste vriend' toegegroeid omdat ik altijd tegen hem aan het vertellen was over mijn vriend. Achja, dat ging toen ook weer uit want shit happens. En een paar weken geleden met carnaval BOEM, ik pakte mijn best vriend vol op z'n bek. GEEEEEN idee waarom, maar ik deed het, en het voelde goed. We hebben mekaar toen drie avonden lang heel de avond af staan lebberen ghehe, en daarna zijn we nog naar de bioscoop geweest. We zijn daarna nog een keer uit geweest, en hij heeft me vorige week verteld dat hij verliefd op me is, al bijna een jaar lang, en ik begin ook echt verliefd op hem te worden. Dus nu zijn we nog aan het daten, maar hij wil wachten met het 'vragen' aangezien hij dat als een verrassing wilde doen. Dus waarschijnlijk krijgen we wel iets, maar nu dus nog niet.

    Een waarschijnlijk is dit een dik lul-verhaal wat nieeemand gaat lezen. Maar ik had zin om te schrijven :Y)


    Ik heb het gelezen maar die jongen heeft wel engelengeduld.


    Physics is awesome

    Update over mijn liefdesleven:


    You can't always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb het gelezen maar die jongen heeft wel engelengeduld.


    Inderdaad, wow.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Speelt hij op professioneel niveau? Want ik heb een vriend gehad die professioneel hardliep, maar hij moest gewoon ontiegelijk veel trainen. Waarschijnlijk gaat hij ook meedoen met de volgende Spelen. Als hij echt professioneel sport, kan ik begrijpen dat zijn sport alles voor hem is. Dan moet je daar mee kunnen omgaan.


    Ja hij speelt op professioneel niveau, daar kan ik ook mee omgaan, alleen vrienden van mij zitten bij hem in het team, en die kunnen wel een relatie hebben en dat meisje goed verzorgen.. Maar ik vindt zelf dat ik niet moet zeuren, moet al blij zijn dat ik een vriend heb waar ik van hou..


    Just be yourself

    Hmm, ik ben een keer echt stapel geweest op een jongen voor zo'n 4 jaar maar het is nooit iets geworden. Voor de rest heb ik soms een kleine crush gehad, maar die waren snel weer weg. Nog steeds heb ik een zwak voor die ene jongen en ja, nog nooit een relatie gehad ofzo.

    Pam schreef:
    (...)

    Ja hij speelt op professioneel niveau, daar kan ik ook mee omgaan, alleen vrienden van mij zitten bij hem in het team, en die kunnen wel een relatie hebben en dat meisje goed verzorgen.. Maar ik vindt zelf dat ik niet moet zeuren, moet al blij zijn dat ik een vriend heb waar ik van hou..

    Ik lees je post nog een keer en ik lees dat hij je niet steunt als hij je nodig heeft. Nou kan hij nog zoveel sporten als hij wil, dit is gewoon een basis-dingetje dat je in een relatie dient te doen. Jij bent er voor hem wanneer hij niet sport en je nodig heeft, maar hij kan nooit op hem bouwen. Kijk, je kunt qua levensstijl rekening met elkaar houden, ook als iemand op professioneel niveau sport. Maar zodra je vriend een stuk minder om jou geeft dan andersom, liggen de verhoudingen helemaal scheef en heeft het niets meer met de sport te maken. Dan is jullie relatie gewoon niet goed.


    ars moriendi

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb het gelezen maar die jongen heeft wel engelengeduld.


    I know! En nu is het aan :Y)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Pam schreef:
    (...)

    Ja hij speelt op professioneel niveau, daar kan ik ook mee omgaan, alleen vrienden van mij zitten bij hem in het team, en die kunnen wel een relatie hebben en dat meisje goed verzorgen.. Maar ik vindt zelf dat ik niet moet zeuren, moet al blij zijn dat ik een vriend heb waar ik van hou..


    Ik vind dat je jezelf teveel wegcijfert. Zeuren? Als ik het zo lees, doe je dat juist te weinig. Ik snap dat je het vervelend vind om nog anderhalf jaar met je ex in de klas te zitten, maar hier wordt je niet beter van, geloof me. Nu heb je hem nog wel bij je, maar voor wat? Hij doet je alleen maar pijn als ik het zo lees. Schrijf voor jezelf op wat je nog leuk vind van je relatie, want zijn al die avonden huilen het waard? (Tenminste, ik weet niet of je dat doet, maar je hebt het over een niet vrolijke periode) Ik wil me voor de rest niet bemoeien met je relatie ofzo, maar ik denk dat het tijd wordt voor een goed gesprek. Leg hem uit dat je hem nodig hebt, gaat hij hier niet op in, dan hou de eer aan jezelf en maak het uit.

    Ik snap dat dat heeeeeel erg moeilijk is (ik weet hoe het is, heb ik zo'n soort situatie gezeten dat ik geen steun kreeg van mijn ex), maar uiteindelijk is het misschien wel beter voor jezelf.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Pam schreef:
    (...)

    Ja hij speelt op professioneel niveau, daar kan ik ook mee omgaan, alleen vrienden van mij zitten bij hem in het team, en die kunnen wel een relatie hebben en dat meisje goed verzorgen.. Maar ik vindt zelf dat ik niet moet zeuren, moet al blij zijn dat ik een vriend heb waar ik van hou..


    Noooo.. Jij zeurt helemaal niet! ;o
    Je cijfert jezelf teveel weg. In een relatie hoort iets als sport niet belangrijker te zijn dan je vriendje of vriendinnetje. Als hij zijn sport belangrijker vindt zou ik hem laten zitten, no offence.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:42 ]


    26 - 02 - '16

    Oh en nu mijn liefdesleven :Y)

    Ik ben happy bezet ^^ Bijna nu twee jaar samen met mijn vriend. (:

    (En de rest van de drama die jaren geleden gebeurde, voor mijn vriend, wil je niet horen)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:45 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Even een update over mijn liefdesleven, want ik gooi het liever op Q dan dat ik mijn vrienden er constant mee lastig loop te vallen. Het gaat super goed, maar ik vind het via Whatsapp altijd zo moeilijk lopen. Niet dat ik een Whatsapp relatie wil, maar we praten nou eenmaal veel via Whatsapp, maar ik moet altijd beginnen met praten en hou ook het gesprek lopende. Opzich is dit geen groot drama, maar het is gewoon leuk om een keer wakker te worden en 'goeiemorgen' te krijgen, ipv. dat ik dat steeds moet doen. Het gaat overigens wel echt super goed als we bij elkaar zijn, dan gaat het gewoon zoals het moet. Niet dat ik er echt mee zit dat het via whatsapp niet zo geweldig gaat, maar afentoe is het wel een beetje balen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    My love-life is non-existent :']


    Caution first, always.