• Mijn naam, Sevda, betekend in het turks liefde. Best ironisch aangezien mijn liefdesleven altijd al bagger was. Ik heb nauwelijks tot nooit een crush, nou ik had er eindelijk een, kreeg een relatie. Nog steeds bagger, knipperlichtrelatie. Nou, dat nu al een maandje uit, geen verandering, nog steeds zo goed als bagger. Ik vind niemand leuk, een hele goede vriend van me vindt mij leuk en dat laat 'ie merken terwijl ik 'm toch duidelijk heb afgewezen, dus zelfs vanaf de andere kant wordt het er niet beter op :'D

    Maar aangezien ik houd van liefdes verhaaltjes, zelfs al heb ik zelf niets liefs te vertellen, wil ik jullie liefdesleven wel eens weten.
    Vrijwilligers om mij een romantisch (of niet) verhaaltje te vertellen over jullie liefdesleventjes? c:
    Of me te steunen in het kutliefdesleven-leven? :c


    Let it come and let it be

    Ehm, afgelopen zomer leerde ik een leuke jongen kennen, we zijn iets minder dan twee maanden 'samen' geweest, maar hij heeft het via sms uitgemaakt omdat hij er niet tegen kon dat we elkaar maar één keer per week zagen.
    Jups.

    Mijn liefdesleven is één regelrechte ramp. Ik trouw met mijn knuffelbeer later. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb sinds 3 weken een vriendje hehe. :-)
    We hebben elkaar leren kennen door gemeenschappelijke vrienden, de avond dat ik hem heb leren kennen was ik redelijk aangeschoten, en viel er echt niets meer met me aan te vangen, en daar was hij dan, hij heeft me echt door die avond heen geholpen. Toen was er oudjaar, dat we ook me die gemeenschappelijke vrienden hebben gevierd, heel de avond gepraat, over vanalles en nog wat.
    Toen was er die vrijdag een verjaardagsfeest, van één van die gemeenschappelijke vrienden. Ik vond 'm toen al leuk en wou hem echt beter leren kennen. Weer waren we de hele avond weer met elkaar aan het praten, en toen hij met me mee naar huis was gewandeld, probeerde hij me te kussen, maar ik wees hem af, omdat we allebei wel wat ophadden, en ik niet wou dat het gewoon zo iets was van één avond. Dit heb ik hem ook toen verteld. :3
    Toen kwamen er een paar dates, en op de derde hebben we eindelijk gekust, en sindsdien zijn we een koppel. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Scabbia schreef:


    Maak van die celeb een personage uit een boek en dit ben ik. (:
    En dat van die vriend die iets voor je voelt en dat laat merken, ook al heb je duidelijk gemaakt dat het niet wederzijds is.. dat heb ik ook een hele lange tijd gehad en nu is hij verliefd op een ander meisje. Niet dat hij me dat met zoveel woorden heeft verteld, maar ik weet dat zíj verliefd is op hem, hij spreekt heel vaak met haar af en bovenal: waar hij vroeger elke avond met me begon te praten, doet hij dat nu nog nauwelijks. En nu mis ik hem, wat ook heel erg verwarrend is. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik dacht 'm al te hebben aangezien we zo'n sprookjes begin hadden, maar toen kwam God tot de realizatie: Sev groei op, je bent te oud om in sprookjes te gevloven ._.

    Sowieso in mijn familie gedoemd, mijn oma, moeder en opa zijn forever alone. Me does not wanna be next ;-;

    Waitwhat, je bent 13/14 ofzo? XD Ga naar Saudi-Arabie daar kun je binnen no time aan de man komen! Inclusief onderdrukkend huwelijk met zweepslagen :o
    En kinderen. Heel. Veel. Kinderen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Waitwhat, je bent 13/14 ofzo? XD Ga naar Saudi-Arabie daar kun je binnen no time aan de man komen! Inclusief onderdrukkend huwelijk met zweepslagen :o
    En kinderen. Heel. Veel. Kinderen.

    Of je kunt altijd nog terecht komen in een harem! Al zou ik liever zelf mijn eigen mannelijke harem willen oprichten. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Of je kunt altijd nog terecht komen in een harem! Al zou ik liever zelf mijn eigen mannelijke harem willen oprichten. :9~
    Of een sekte, wat ongeveer op hetzelfde neerkomt, alleen dan wordt er ook nog geld afgetroggeld


    Life is hard and then we die

    wil je het weten? ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hashirama schreef:
    (...)
    Waitwhat, je bent 13/14 ofzo? XD Ga naar Saudi-Arabie daar kun je binnen no time aan de man komen! Inclusief onderdrukkend huwelijk met zweepslagen :o
    En kinderen. Heel. Veel. Kinderen.

    Voor hem geloofde ik niet in liefde okay, omdat al mijn oude gangstervriendinnetjes om de week een ander hadden en ik vond het onzin. En toen leerde ik hem kennen, en toen kwamen we allebij tot onze sprookjesconclusie en toen was het voor mij bestwel aangrijpend ._.
    Mijn excuses voor mijn leeftijd in deze situatie maar ik vind het ook vrij verklarend (14 overigens) voor dat ik het zo beschouwde. Kinderen zijn naif. Ik ben een kind. Ik ben naif. Oh en volgens mij hè ben jij ook nog een kind? :'D


    Let it come and let it be

    Mijn vriend heb ik niet afgelopen zomer, maar de zomer daarvoor echt leren kennen. Hij was eerst bezig met een vriendin van me, maar ze vond hem niet leuk dus dat werd niets. Een paar maanden later, in de zomer dus, ben ik langzaamaan met hem gaan praten (op hyves nog _O_) en zo kwamen we erachter dat we elkaar leuk vonden. Maar ik was een twijfelkont dus na drie weken of zo wees ik hem af. Helaas trok ik het ook niet zonder hem :'D Hij vond (en vind, hoop ik) me nog leuk en in september kregen we iets. Nu zijn we dus al bijna anderhalf jaar samen. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een jongen en ik vinden elkaar leuk, maar we zijn eigenlijk allebei te verlegen om er wat mee te doen. Nadat we hadden gezoend tijdens carnaval, hebben we vandaag afgesproken en lekker gewandeld en gekletst over van alles en nog wat en het was heel gezellig! Morgen hebben we weer wat afgesproken en wie weet wordt het nog wat, maar eerst maar eens even afwachten. (:


    Not all those who wander are lost.

    Mijn liefdesleven is bagger. Nadat mijn laatste ex me heeft geprobeerd te wurgen en me heeft bedreigd/gestalkt heb ik mannen even afgezworen. Ik ben heel blij met mijn vrijgezelle leven. (:


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb niet veel te vertellen over mijn liefdesleven. Als het al voorkomt dat ik iemand leuk vind, is diegene onbereikbaar. Verder gebeurt het zo heel af en toe dat een sukkel me vertelt dat hij me leuk vindt en dat ben ik al helemaal beu. Ik wil gewoon dat een leuke jongen mij ook eens leuk vindt. :c
    O ja, en dan moet ik ook nog van sommigen aanhoren dat het echt vreemd is als je nog nooit hebt gezoend wanneer je bijna zestien bent. Geweldig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Of je kunt altijd nog terecht komen in een harem! Al zou ik liever zelf mijn eigen mannelijke harem willen oprichten. :9~

    Hmmmm sounds good to me!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, mijn liefdesleven is altijd een beetje rampzalig geweest en dat heeft nogal een invloed gehad op me. Ik had wel altijd een vriendje, maar ze waren nou niet bepaald... het beste wat je kan wensen voor iemand
    Na de laatste keer wilde ik eigenlijk single blijven, maar dat hield ik ook maar een maandje of vier vol. Ik ontmoette namelijk Mitchell hier, hehe. Eerst werden we gewoon echt goede vrienden, maar later werd het ook meer. Het heeft wel gewerkt om eerst een vriendschap op te bouwen in plaats van zo in een relatie te springen, dat merk ik namelijk nu nog. We hebben elkaar eerst een paar keer gezien voor we ons er ook daadwerkelijk aan waagden.

    Daarbij heb ik net als Apocalyptic een crush op Norman Reedus, alleen is mijn vriend het er niet zo mee eens. :'D


    Your make-up is terrible