• Daar stond ik dan. Ik was terug. Maar het was zo anders. Ik ook, ik was meeveranderd met Dinzaria. Hoe kon het ook anders. Maar waren deze ruïnes echt alles wat er van was overgebleven? Ik zag de draken over de afgebrokkelde brokken steen klimmen, vuurspuwend naar elkaar. Ik kneep mijn ogen dicht. Dit kon niet waar zijn. Een traan verliet mijn ooghoek, maar deze veegde ik ruw weg. Zo kon het niet eindigen. Ik moest ze vinden. En tot dan moest ik in leven blijven. Maar waar, in heel Dinzaria, kon ik de vier machten vinden? Alleen met hulp van de elementen kon ik dit herstellen. Maar in mijn eentje zou ik ze niet kunnen vinden. 'Hallo?' riep ik. Het bleef stil, en ik zette voorzichtige stappen. Ik wilde dit later onderzoeken, niet nu. Er thuis onderzoek naar doen. Dus ik drukte op de steen in de armband, en deze lichtte op. Maar dat was alles wat er gebeurde. Ik zat vast.


    Dinzaria was ooit een prachtige mythische wereld, waar verschillende mensen uit de echte wereld heen gingen om hun zorgen te vergeten. Maar nadat de toegang voor een lange tijd geblokkeerd was, konden ze eindelijk terug. En alles was verwoest. En in plaats van dat ze niet meer van de echte wereld naar Dinzaria kunnen, is het nu andersom. Ze kunnen niet meer terug naar hun eigen wereld en zitten vast in Dinzaria. Hier worden ze elfen genoemd, de menselijke wezens met de puntoren en vleugels. Allemaal hebben ze een eigen kracht, en door deze te bundelen zullen ze de machten van Dinzaria kunnen vinden en het herstellen.

    De Elfen van Dinzaria (max 10, 5 jongens en 5 meisjes):
    - Sia Dawn Justice || Sicam
    - Amare Fay Hill || Besar
    - Aurora Elizabeth Brights || DreamWishes
    - Alicia Jade Mountains || xVitae
    - Rosalie Zoey Diamond || Lucerna

    - Sam Michael Sparrow || Libera
    - Cyan Draco Orylis || Nyan
    - Melian Hager || Vegangirl
    - Cesare Nion || WritingGirl
    - Alwyn Jonathan Herondale || Graymark

    Er wonen nu 3 van de 10 mensen vast in Dinzaria. Dit is het maximaal, dus vanaf nu komen ze alleen nog maar uit de echte wereld.
    Alle rollen zijn nu bezet. Er kan geen rol meer bijgemaakt worden.


    Regels
    × Minimaal 5 regels volschrijven.
    × Ik wil graag redelijk ervaren RPGers
    × Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    × Geen One-liners
    × Alleen je eigen personage besturen.
    × OOC tussen [] {} ()
    × Alleen ruzie's IC
    × Ben ik iets vergeten, zeg het dan.


    Het begin:
    - De mensen uit de echte wereld komen er achter dat ze eindelijk weer naar Dinzaria kunnen.
    - De Elfen uit Dinzaria mogen elkaar zoeken en/of mensen tegenkomen die terug in Dinzaria zijn.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sia Dawn Justice || 17 || Materie
    Ik hoorde Cyan's stem in de verte, schallend over de rotsen. 'Cyan?' Mijn stem schoot omhoog van opwinding, hij is veilig. Ik vlieg naar hem toe, en op dat moment hoor ik ook Sam's stem achter me. Ik draai me om en knuffel Sam, waarna ik naar Cyan toe vlieg en hem om de hals vlieg. 'Oh mijn god, jullie zijn veilig.' mompel ik in Cyan's shirt. Ik maakte me niet druk om veel mensen, maar als je Cyan of Sam wat aandeed dan had je kans dat je materie daarna niet helemaal meer spoorde. Ik maakte me los van Cyan en keek om me heen, en merkte dat we niet alleen meer waren. 'Of we zijn omsingelt door Parente en co, of de toegang van de andere wereld is gedeblokkeerd.' zeg ik ademloos. 'In geval 1 is het slecht nieuws. En ik weet nog niet echt wat ik van geval 2 moet vinden. Misschien heb ik zelfs liever dat ik even kan vechten dan dat ik op een stelletje mensen moet passen.' mompel ik duister. Ik beet even op mijn lip, en mijn ogen lichtten op. Mijn kracht stond ingeschakeld, en als je me nu iets zou doen, had je een probleem. En tenzij dat ze hun krachten hadden ontwikkeld, een groot probleem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [is het rollentopic btw het praattopic voor BID?]


    :)

    Libera schreef:
    [is het rollentopic btw het praattopic voor BID?]


    [Ehm, nee. We hebben niet echt een praattopic. In elk geval niet in het Rollentopic, dan wordt het zo onoverzichtelijk. Als je vragen over de RPG hebt mag je mij GB'en.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sicam schreef:
    (...)

    [Ehm, nee. We hebben niet echt een praattopic. In elk geval niet in het Rollentopic, dan wordt het zo onoverzichtelijk. Als je vragen over de RPG hebt mag je mij GB'en.]

    [Okee..]


    :)

    Cyan Draco Orylis
    'Cyan?' hoorde ik nu van dichtbij ,wardoor ik de rotsen afging.
    Toen ik op de behane grond was zag ik Sia en Sam ze haf hem een snelle knuffel en vloog me dan om mijn nek ,waardoor ik even kort schrok ,maar me algauw herpakte.
    'Oh mijn god, jullie zijn veilig.' mompelde ze in mijn shirt. Ik glimlachte zwakjes. Ik was ook erg blij dat mijn beste vrienden nog in leven waren en dat ze nu hier bij me zijn ,maar iets in deze omgeving voelde anders alsof ,wij niet de enige waren die hier in dit rotsachtige gedeelte zaten.
    Volgens mij heeft Sia ook dit gevoel ,want ze maakt zich van me los.'Of we zijn omsingelt door Parente en co, of de toegang van de andere wereld is gedeblokkeerd.' zei ze ademloos. 'In geval 1 is het slecht nieuws. En ik weet nog niet echt wat ik van geval 2 moet vinden. Misschien heb ik zelfs liever dat ik even kan vechten dan dat ik op een stelletje mensen moet passen.' vervolgde ze daarna. Zou het echt ? Zouden de mensen terug in Dinzaria kunnen ,net als onze wereld in oorlog en gevaar zit? Het begon eigenlijk allemaal toen de toegang geblokkeerd van en de mensen hier niet meer naartoe konden.
    Het draakje kruipt weer op mijn schouder. Ik had eigenlijk nog steeds geen naam voor die kleine.
    Nouja ,terug naar de mensen of Parente en co. Ergens vond ik het niet erg dat er mensen zouden komen ,dan zou er weer een beetje leven komen hier ,maar ook ... Deze hel zal nu ook zo voor hun zijn dan. Ik zucht even en kijk Sam en Sia dan aan."Misschien moeten we eerst naar een veiliger gedeelte ,ik heb geen zin om parente enzo tegen te komen."mompel ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @vitae is goed. maar ik kan nu niet echt reageren.
    dus de reactie komt morgen


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Hoe kunnn de mensen eigenlijk in Dinzaria komen? Dan schrijf ik mijn eerste post!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (via een soort steen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [@Lucerna is goed, ben alleen van dag de rest van de dag wel weg^^]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosalie Zoey Diamond || 15 || elf uit de "echte' wereld || tijd
    Ik om me heen kijk in het verwoeste Dinzaria, ik kan me opeens weer herinneren waarom ik niet opgegroeid ben in Dinzaria. Er is ooit een oorlog geweest, toen is er een soort van poort of wat het ook is, gesloten zodat ik en mijn vader, die hier toch niet meer komt, niet meer in Dinzaria kunnen komen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat Dinzaria nu zo verwoest is. Ik loop even door de omgeving als ik een ander meisje zie "poefen" ze komt ook opeens aan. Zij is hier dus ook ooit eens geweest, want anders kun je niet terugkomen. Ik denk even na, ze komt mij wel bekent voor, maar ik weet haar naam even niet meer, volgens mij begon het met een "A", maar in Dinzaria zijn er heel veel meisjesnamen die beginnen met een 'A" dus ik ben een uitzondering. "hoi, hoe heet jij" vraag ik haar dus maar, in de hoop dat mijn stelling juist is.

    (hebben ze de vleugels al?)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Iemand voor Wyn?]


    help

    [Amare kan wel]


    Do what people say you can't.

    { Melian is er ook al, tot je dienst ;) }

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 15:38 ]


    I will keep watch.

    [Wyn is ergens... xd Ik kan nu niet posten. Als je hem wilt meeten, drop hem dan gewoon ergens. :')]


    help

    Sia Dawn Justice || 17 || Materie
    Ik schudde mijn hoofd toen hij voorstelde om naar een veiliger gedeelte te gaan. 'Er is geen veilig gedeelte meer in Dinzaria, Cyan. Het enige wat we kunnen doen is de machten vinden. De elementen.' Mijn ogen kleurden geel. Dit was het enige waaraan je bij mij kon zien of ik mijn kracht gebruikte. Bij sommigen had je ook nog de vleugels die verkleurden. 'Het enige probleem is dat degenen die hen zagen, het niet hebben kunnen navertellen.' Ik keek Sam en Cyan aan. Daarna draaide ik me naar de groep mensen. Langzaam haalde ik mijn boog van mijn rug en hield die in mijn hand. Ik verhief mijn stem. 'Ik ben bewapend. Maak jezelf bekend, of ik schiet.' zei ik koel. Mijn ogen hielden de gehele omgeving in de gaten, en kneep ze tot spleetjes. 'Nou?' Ik spande mijn spieren aan en wachtte af.

    [BAM. Hier kan iedereen op reageren :Y) @Lucerna, ja, die hebben ze al. Ze moeten er nog achter komen dat ze nu ook een kracht ontwikkeld hebben. Die waren er voor de oorlog niet omdat deze toen niet nodig waren. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.