• Daar stond ik dan. Ik was terug. Maar het was zo anders. Ik ook, ik was meeveranderd met Dinzaria. Hoe kon het ook anders. Maar waren deze ruïnes echt alles wat er van was overgebleven? Ik zag de draken over de afgebrokkelde brokken steen klimmen, vuurspuwend naar elkaar. Ik kneep mijn ogen dicht. Dit kon niet waar zijn. Een traan verliet mijn ooghoek, maar deze veegde ik ruw weg. Zo kon het niet eindigen. Ik moest ze vinden. En tot dan moest ik in leven blijven. Maar waar, in heel Dinzaria, kon ik de vier machten vinden? Alleen met hulp van de elementen kon ik dit herstellen. Maar in mijn eentje zou ik ze niet kunnen vinden. 'Hallo?' riep ik. Het bleef stil, en ik zette voorzichtige stappen. Ik wilde dit later onderzoeken, niet nu. Er thuis onderzoek naar doen. Dus ik drukte op de steen in de armband, en deze lichtte op. Maar dat was alles wat er gebeurde. Ik zat vast.


    Dinzaria was ooit een prachtige mythische wereld, waar verschillende mensen uit de echte wereld heen gingen om hun zorgen te vergeten. Maar nadat de toegang voor een lange tijd geblokkeerd was, konden ze eindelijk terug. En alles was verwoest. En in plaats van dat ze niet meer van de echte wereld naar Dinzaria kunnen, is het nu andersom. Ze kunnen niet meer terug naar hun eigen wereld en zitten vast in Dinzaria. Hier worden ze elfen genoemd, de menselijke wezens met de puntoren en vleugels. Allemaal hebben ze een eigen kracht, en door deze te bundelen zullen ze de machten van Dinzaria kunnen vinden en het herstellen.

    De Elfen van Dinzaria (max 10, 5 jongens en 5 meisjes):
    - Sia Dawn Justice || Sicam
    - Amare Fay Hill || Besar
    - Aurora Elizabeth Brights || DreamWishes
    - Alicia Jade Mountains || xVitae
    - Rosalie Zoey Diamond || Lucerna

    - Sam Michael Sparrow || Libera
    - Cyan Draco Orylis || Nyan
    - Melian Hager || Vegangirl
    - Cesare Nion || WritingGirl
    - Alwyn Jonathan Herondale || Graymark

    Er wonen nu 3 van de 10 mensen vast in Dinzaria. Dit is het maximaal, dus vanaf nu komen ze alleen nog maar uit de echte wereld.
    Alle rollen zijn nu bezet. Er kan geen rol meer bijgemaakt worden.


    Regels
    × Minimaal 5 regels volschrijven.
    × Ik wil graag redelijk ervaren RPGers
    × Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    × Geen One-liners
    × Alleen je eigen personage besturen.
    × OOC tussen [] {} ()
    × Alleen ruzie's IC
    × Ben ik iets vergeten, zeg het dan.


    Het begin:
    - De mensen uit de echte wereld komen er achter dat ze eindelijk weer naar Dinzaria kunnen.
    - De Elfen uit Dinzaria mogen elkaar zoeken en/of mensen tegenkomen die terug in Dinzaria zijn.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Iemand voor Aurora??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [@DreamWishes misschien kun je
    haar naar Rosa en Jade sturen]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Alicia Jade Mountains || 15 || Elf uit gewone wereld || Gedachten lezen
    'Inderdaad, we zullen onze vleugels wel niet voor niks hebben.' reageer ik op Rosa's antwoord. Even kijk ik vertwijfeld om mij heen. Hoe moet het? Kun je gewoon met je vleugels gaan wapperen ofzo en je stijgt op? Of moet je eerst op een hoger punt staan? Vragen spoken door mijn hoofd en ondertussen hoor ik de gedachten van Rosa er ook nog eens doorheen. Ik moet echt een manier verzinnen hoe ik de gedachten luider en zachter kan zetten, want anders wordt ik echt gek in een grote groep mensen. 'Zullen we gewoon proberen om te vliegen. er is toch niemand die het ons kan verbieden.' vraagt Rosa. Ik knik en beweeg even met mijn vleugels. 'Misschien hebben we een aanloop nodig.' stel ik voor. Ik neem een aanloopje en spring....


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [iemand voor Amare?]


    Do what people say you can't.

    { Melian staat tot je dienst ;) Hij zit op de grond d: }


    I will keep watch.

    Sia Dawn Justice || 17 || Materie
    Ik keek om me heen. 'De enige manier waarop we dit kunnen herstellen, zijn de machten vinden.' mompel ik. Ik kijk naar de "nieuwelingen" en schud mijn hoofd. Volgens mij zat er niks anders op dan ze mee te nemen. Als we ze hier lieten hadden we grote kans dat ze verslonden werden door draken. Niet dat het mij wat kon schelen, maar hun waarschijnlijk wel. 'Volg mij.' zei ik, en ik sprong omhoog, waar ik bleef hangen dankzij mijn vleugels, die wild heen en weer wapperden. 'Nou, komen jullie nog? Of weten jullie niet eens hoe jullie moeten vliegen? Zeg me niet dat jullie dat niet weten.' zei ik hopeloos. Als ze dat niet eens konden, dan moest ik uitkijken dat mijn hoofd niet ineens van mijn nek werd geblazen dankzij een of andere kracht. Wat als hier krachten tussen zaten die sterker waren dan die van mij?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cyan Draco Orylis| Dinzariaanse elf
    'De enige manier waarop we dit kunnen herstellen, zijn de machten vinden.' mompelde ze en keek daarna naar de mensen.
    We moeten ze meenemen anders houden ze het nog geen dag uit.
    'Volg mij.' zei ze dan waarna ze opvloog ,net als ik ook wilde gaan vliezgen bedacht ik me dat deze mensen hier al meer dan 5 jaar niet meer geweest zijn en dat de kans erg klein zou zijn dat ze nu al zonder problemen kunnen vliegen.
    'Nou, komen jullie nog? Of weten jullie niet eens hoe jullie moeten vliegen? Zeg me niet dat jullie dat niet weten.' vroeg ze hun dan hopeloos.Ik zucht zacht en schud lichtjes mijn hoofd dit ging echt zo lang duren ,ook hadden ze vast een kracht die nog moet ontdekt worden. "Wel, dan zit er geen andere optie op dan wandelen."zeg ik dan mompelend ,of een kudde tamme draken vinden die kunnen vliegen ,maar sind de oorlog is dat ook onmogelijk.
    Ok misschien niet helemaal ,maar er zullen er niet genoeg zijn.
    trouwens als Sia nu wou vertrekken ,dan halen we het vast niet aangezien ,we geen voedsel vooraad hebben nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik doe gewoon even alsof hij dat gezegd had, want dan heb ik een geniaal idee. ;d]
    Sia Dawn Justice || 17 || Materie.
    Ik keek Cyan en Sam glunderend aan. 'Of een kudde draken die niet tam is. En trouwens, als het een grote is, passen we er best met z'n allen op.' Ik was niet voor niets avontuurlijk. Ik steeg nog wat hoger op en spiedde de omgeving af. Ik haalde een stuk touw uit mijn pijlenkoker, die ik altijd bij me had voor het geval mijn boog knapte, en op hetzelfde moment zag ik hem. De griffioen die me daarstraks achterna had gezeten. Ik vloog snel naar hem toe, en sprong op de rug. Na een kort gevecht en een paar flinke krassen op mijn arm van de scherpe nagels zat ik als een ruiter op zijn paard met het touw in de bek van de griffioen. Ik dwong het dier om op te stijgen, en ik vloog -ietwat stunteling, want de griffioen wilde niet- naar de rest terug. 'Alstublieft, 1 griffioen, klaar om te vliegen. Wie wil?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (heheh )
    Cyan Draco Orylis| Dinzariaanse elf
    Glunderend keek ze ons aan. Oh nee ,ik kende die blik maar al te goed... 'Of een kudde draken die niet tam is. En trouwens, als het een grote is, passen we er best met z'n allen op.' zei ze en vloog wat hoger om daarna weer weg te vliegen. Ik facepalmde mezelf ik moest echt meer mijn mond houden."Sia doe voorzichtig!"riep ik haar nog na ,maar tje dat staat niet in haar woordenboek. Niet veel later hoor ik het geluid van een griffioen. Oké ,het is geen draak maar wel een mytisch wezen dat kan vliegen. Haar vliegen zag er nog niet zo goed uit ,maar dat kon beteren. Griffioenen ,waren niet voor niets agresieve en koppige beesten. Maar het beest was niet groot genoeg voor ons allemaal. 'Alstublieft, 1 griffioen, klaar om te vliegen. Wie wil?' zei ze en ik keek haar aan ,haar arm was gewond en bloedde nu. Ze wist dat ik een drakentemmer ben ,dus waarom voeg ze mijn hulp niet? Wilde ze indruk maken op de mensen misschien?
    "Neh ik pas denk ik."zeg ik dan. Liever op een draak dan een griffioen en eigenlijk nog liever met mijn eigen vleugels.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oké een erge OMG, sorry dat ik al enkele dagen niet meer gereageerd heb... was 't helemaal vergeten... :$ Ik ga dit weekend, TEN LAATSTE MAANDAG nog een post plaatsen, I promise.]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 18:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Melian Hagar ~ Shadow Creep || Elf uit de "echte" wereld

    Vliegen...? VLIEGEN? Hoe, in godsnaam, moest ik vliegen?! Ik had al vliegangs - misschien door ervaringen met een draak in Dinzaria gekomen, geen idee - en dan moest ik serieus mezelf nog de lucht in tillen? Forget it. Sia ratelde maar wat en opeens kwam ze terug met een groot, raar dier.
    'Alstublieft, 1 griffioen, klaar om te vliegen. Wie wil?' vroeg ze.
    Beter 1 griffioen in de hand, dan tien in de lucht. Liever een griffioen dan een draak, aangezien ik na flink wat rondkijken had gezien dat de draken minder sympathiek waren dan voorheen. Ik zuchtte en ik stond op.
    'Ik wil wel op de griffioen'


    I will keep watch.

    Lucerna schreef:
    [@DreamWishes misschien kun je
    haar naar Rosa en Jade sturen]


    [Oke is goed, maa ze is ook al rond het roepen,misschien kan je doen dat een van jullie haar hoort of iets??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rosalie Zoey Diamond • 15 • elf uit de "echte" wereld • tijd besturen
    Jade begint opeens een aanloop te nemen, in de hoop om te kunnen vliegen als ik opeens een stem hoor. "hallo!!!" zegt de stem, ik kijk om me heen. ik zie nog steeds niemand. dus ik neem ook een aanloop om te vliegen, maar dat lukt nu niet echt goed omdat ik nog nooit gevlogen heb, dus ik ga maar lopen. "kom je, Jade" vraag ik nog even en loop dan verder in de richting van de stem. achter een halve boom staat een meisje. "hoi" roep ik vrolijk naar haar. "hoe heet jij". "ik heet trouwens Rosalie, maar noem me maar Rosa, dat is veel makkelijker te onthouden. ik wordt blijkbaar steeds vrolijker naarmate ik meer mensen tegenkom.

    (sorry voor de korte post, kan nu niet echt iets bedenken)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Aurora Elizabeth Brights || Negentien || Elf uit de "echte" wereld || Hallucinaties
    Na nog een paar minuten, wat wel een uur lijkt, doelloos hebben rond gelopen zucht ik gefrustreerd. Er was niks/niemand, werkelijk niks. Ik voelde me langzaam eenzaam worden. Ik kon ook nog niet eens terug, ik heb het al enkele keren geprobeerd, maar het steentje leek gewoon niet meer te werken. Rotding!
    Ik roep dan toch nog een keer zo hard als ik kan 'Hallo?!' ,het klonk inmiddels ook al bijna hopeloos. Maar voor ik me weer wil omdraaien zie ik een hoofd in mijn zichtveld verschijnen, een meisje en iets jonger dan mij.
    Voor ik dan nog mijn mond maar kan openen om iets te zeggen begint het meisje volop te praten en stelt zichzelf al meteen voor. Wow, die is wel heel erg vrolijk en druk.. Ik grinnik dan toch even in mezelf en schud mijn hoofd en begin dan uiteindelijk zelf ook te praten. 'Hey, ik ben Aurora.' zeg ik dan en glimlach even en zie dan nog een ander meisje en ik zucht even opgelucht. Ik ben dus gelukkig toch niet alleen.
    'Zijn wij eigenlijk de enige hier, of zijn er nog anderen?' vraag ik dan en kijk de twee meisjes even vragend aan en kijk dan om me heen en dan weer terug naar de meisjes en glimlach even zwakjes.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 18:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sia Dawn Justice || 17 || Materie.
    'Ik wil wel op de griffioen.' de stem doet me grijnzen, en ik kijk naar Melian. 'Mooi.' Ik klim van het dier af en knoop het touw tot een soort teugels, die ik aan Melian overhandig. 'Das 1.' zeg ik opgewekt, voor mijn doen dan. Ik stijg weer op en kijk goed om me heen. In de verte zie ik iets wat me warm van binnen maakt. Letterlijk, bijna. Een enorme, paarse stompsnuit klautert over de rotsen. Het was een van de grootste draken die ik ooit had gezien. De stompsnuit merkte me op, en trok zijn kop schuin. Ik deed hetzelfde. 'Cyan, Sam! Help me even! Hiermee zijn we in een keer klaar!' roep ik naar beneden. Ik nader voorzichtig, maar blijf op veilige afstand tot dat Cyan en Sam me komen helpen. 'En Melian, als je er voor in bent, mag je nu in actie komen.' zeg ik. Op dat zelfde moment zag ik op een paar honderd meter afstand van de draak drie meisjes staan. 'Godverdomme.' mompelde ik. Ik vloog naar ze toe, de stompsnuit in de gaten houdend. 'Jullie moeten hier weg. Ga maar naar die groep, daar.' Ik wijs naar de groep waar ik net vandaan kom. 'Tenzij jullie platgebrand en gewalst willen worden door een draak.' zeg ik sarcastisch.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 9:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.