• Wat houd het in?

    Windows XP zal niet langer (veiligheids)updates ontvangen en wordt niet meer ondersteunt, na 12 jaar. Dit betekent dus dat je niet langer beveiligt bent voor de nieuwste virussen en malware.

    Wat kan je ertegen doen?

    Er zijn verschillende opties, waaronder een nieuwe computer kopen of Windows upgraden. Hulp daarvoor kan je hier vinden. Maar wat als geen van beide een optie is voor jou? Op deze site vind je verschillende opties om je computer met Windows XP veilig te houden.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 19:59 ]


    Your make-up is terrible

    Hmm.. Da's wel jammer, ook al heb ik zelf geen Windows XP meer.


    26 - 02 - '16

    hahaha alle computers bij ons op school hebben xp


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik gebruik nu bijna een jaar alleen nog maar apple, maar ik heb echt wel goede tijden gehad met XP :c
    En inderdaad, mijn school gebruikt alleen maar XP. Hopen nu maar dat ze dan op 7 overstappen, en niet Vista. Want dan wordt ik gek.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Dat zou dus ook gelijk de reden zijn waarom alle computers op school ineens windows 8 hebben :\


    26 - 02 - '16

    Taiga schreef:
    Hmm.. Da's wel jammer, ook al heb ik zelf geen Windows XP meer.


    ©1998

    Taiga schreef:
    Dat zou dus ook gelijk de reden zijn waarom alle computers op school ineens windows 8 hebben :\


    i put the fun in funeral

    Mijn laptop is volgens mij net zo veilig als de computers met XP dadelijk, ik heb al twee jaar geen anti-virusding en het is maar één keer mis gegaan met mijn laptop en dat was toen ik een antivirusprogramma wilde downloaden (cat)

    Mijn computer is ontworpen voor Windows XP maar ik hem geupdated naar Windows 7.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Montrose schreef:
    Mijn laptop is volgens mij net zo veilig als de computers met XP dadelijk, ik heb al twee jaar geen anti-virusding en het is maar één keer mis gegaan met mijn laptop en dat was toen ik een antivirusprogramma wilde downloaden (cat)

    Haha, same.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb nu een aantal jaren Windows 7, maar ik was altijd erg tevreden over Windows XP.

    Taiga schreef:
    Hmm.. Da's wel jammer, ook al heb ik zelf geen Windows XP meer.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Great, mijn laptop heeft XP en ik zal mijn broer ook maar waarschuwen voor zijn computer dan.


    16 - 09 - '17

    Hmm ik gebruik windows 7/8 dus ik heb er geen problemen mee maar mijn opa en oma waren helemaal in paniek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bluh, echt stom, maar volgens mij hebben wij windows 7 en is dat dan veilig o.i.d. Ik ga iig nooit een apple kopen, die dingen vind ik absoluut niet fijn werken en niet alleen omdat ik het niet gewend ben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    had er ook een fijne tijd gehad tsja ik heb nu een nieuwe pc en die heeft windows 8


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.