• Een goed georganiseerde groep rovers uit het wilde westen, wordt al jaren gezocht in verschillende staten voor zowel overvallen als moorden.
    Ze gaan te werk onder de naam Los Ladrones en staan onder de leiding van een broer en zus, wiens ouders werden vermoord door de burgemeester uit het stadje van Counter City.
    Ze ronselen nog steeds mensen die geschikt zijn voor Los Ladrones en gaan elke stad af tot ze weer bij Counter City zijn zodat ze daar hun wraak kunnen nemen en de stad kunnen overnemen.
    Wat ze echter niet weten, is dat tussen hun eigen manschappen, verraders zitten die voor een goed bedrag Los Ladrones willen uitleveren.



    Regels:
    • Max. 2 personages per persoon
    • Minstens 250 woorden in een post, ik controleer dus hou je er aan. Meer mag uiteraard ook.
    • Niemand buitensluiten
    • Alleen Gipsy maakt nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld.
    • Bespeel alleen je eigen personage
    • Let op je spelling en interpunctie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven
    • OOC altijd tussen haakjes
    • Geen eendagsvliegen anders loopt de RPG te snel dood
    • Denk er aan, niemand is perfect
    • Reserveringen blijven 3dagen staan.


    Invullijst:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd: tussen 16 en 40
    Beschrijving uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Foto van het paard:
    Rol in de RPG:
    Status: Verrader of trouwe hond (alleen voor leden van Los Ladrones)
    Extra:



    Rollen:


    Leiding Los Ladrones:

    Zus: Emily Grace Oakley - Gipsy
    Broer: Oliver Alexander Oakley - Graymark

    Leden van Los Ladrones:

    Vrouwen: tijdelijk vol
    Somesley - Amelia Brown - Trouwe hond
    Tortura -Angelina Morgan - Verrader, echte naam Alyssa Campbell
    Arriver - Cyrelle Kaela Newman - Trouwe hond
    Caleo - Lonte-Rosa Joye Wishe - Trouwe hond
    Harlequinn -Rosemary Angelica Morales - Verrader
    Mannen:
    Bonacieux - William Benjamin Hassel - Trouwe hond
    Jolene - Charles Laster - Trouwe hond
    MindBreaker - Jonathan Damian Connor Trouwe hond
    MindBreaker - James Levan Connor - Verrader
    -


    Leiding Counter City:

    Bonacieux - Jean Blake Yates - Burgemeester
    Michonne - Luke Billings - Sheriff
    Gipsy - Christopher King - Hulpsheriff
    Inwoners Counter City:

    Vrouwen:
    Jemima - -Rebecca Cecelia Yates - Dochter burgemeester
    Roww - Lily Harmony Jones
    -
    -
    -

    Mannen:
    Tarsus - Fernandez Manuel Mendéz - Hoefsmid
    Reservatie voor Roww
    -
    -
    -


    Ja ik heb toestemming gekregen van een moderator om 2 rollentopics tegelijkertijd te lopen.


    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 20:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    MindBreaker: zijn jouw personages niet heel kort beschreven? Zeker wanneer je naar de andere kijkt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry daar ben ik niet echt goed in nee.

    In de Rpg hou ik me er anders echt niet meer aan


    Spoiler alert: you will save yourself

    Volledige naam: Lonte-Rosa Joye Wishe.
    Bijnaam: Rosa, zelf vind ze Lonte-Rosa en dan vooral het eerste deel van die naam nogal kinderlijk klinken.
    Geslacht: Vrouwenlijk.
    Leeftijd: 19 jaar.
    Beschrijving uiterlijk mét foto:



    Klik, klik en klik
    Lonte-Rosa heeft lang donkerblond tot lichtbruin haar met een slag erin. Soms reikt die slag zelfs tot krul. Haar ogen zijn hemelsblauw en omringd door lange wimpers. Haar jukbeenderen zijn hoog en haar huid heeft een heel lichtgetinte kleur. Ze is zeker niet klein voor een meisje: 1.78 lang. Ze is zeer slank gebouwd, zelfs een beetje mager. Ze heeft sierlijke en niet slechte vrouwelijke vormen. Vroeger voordat ze vrouwelijke vormen kreeg zag Lonte-Rosa en nogal jongensachtig uit, met jeans, blouses, stevige laarzen en zelfs een kortgeknipt jongenskapsel. Dat is in de loop van de tijd veranderd, haar haar is nu lang. En af en toe gooid ze zelfs haar charmes in de strijd. Op haar huid zitten een aantal wat littekens, maar ze doet niet bepaald haar best om die te verbergen, ze hebben allemaal een reden voor haar. Dus waarom zou ze moeilijk doen? Ze is gespierd, en dat zie je ook heel goed aan haar bouw. Haar gezicht staat vaak strak, maar als ze haar mooi gevormde lippen omhoog laat krullen ontstaat er een ondeugende maarmooie lach, waarbij ze haar witte tanden laat zien. Haar ogen doen hier duidelijk aan mee. Maar het kost veel moeite om deze lach te mogen ontvangen.
    Innerlijk: Lonte-Rosa heeft een beetje aparte maar erg sterke persoonlijkheid. Ze is vurig, koppig, eigenwijs en geduldloos. Ze is dus zowel fysiek als lichamelijk heel sterk en dat weet en gebruikt ze ook. Wat grappig is aan haar naam “Lonte-Rosa” en dan vooral het eerste gedeelte is dat ze een kort lontje heeft . Ook al laat ze dat niet echt merken, je kan haar snel boos maken. Verdriet doen, of bang maken lukt niet tot bijna niet. Het gedeelte Rosa haat ze ook. Lonte omdat het zo lief en kinderlijk klinkt door die “E” er achter, Rosa omdat het “Roos” betekend. Een bloem dus, en ook al heeft ze geen hekel aan bloemen, ze vind het wel ‘beschamend’ om dat in haar naam te hebben. Het kost heel lang eer je haar vertrouwen hebt. Het is gewoon zo goed als een onmogelijke opgave. Ook al is ze heel slim, ze is impulsief en gaat haar eigen gang. Ze luistert niet naar anderen en heeft haar eigen manier van denken, wat haar nog vager maakt. Ze is een vechter die angstloos doorstrijd tot de dood, wat maakt dat ze regelmatig verkeerde beslissingen maakt. Wat voor zowel haar als voor anderen soms niet al te best af kan lopen.
    Foto van het paard: Ze heeft een wilde mustang hengst genaamd: El Toronto.
    Rol in de RPG: Lid Los Ladrones.
    Status: Trouwe hond.
    Extra: Lonte-Rosa haar vader is een aantal jaren geleden omgekomen bij een schietpartij. Hij liet haar altijd haar gang gaan in die tijd dat ze zoveel met jongens omging. Ze was elf toen hij omkwam, en zij was erbij. Het heeft haar niet heel erg geraakt lijkt zo. Haar moeder was verschrikkelijk verdrietig toen ze er achter kwam en Lonte-Rosa vond haar een lafaard. Ze heeft nooit een goede relatie gehad met haar moeder die vond dat ze vrouwelijker moest worden. Ze vind namelijk dat ze totaal niet op elkaar lijken. Haar moeder is namelijk een mooie, slimme en zorgzame vrouw. Lonte-Rosa kwam steeds minder vaak thuis. Ze zag haar moeder bijna nooit meer en als ze haar zag sprak ze geen woord met haar, hoe hard haar moeder dat ook probeerde. Onwillekeurig is ze in die tijd toch steeds vrouwelijker geworden. Uiteindelijk kwam ze dus terecht bij de Los Ladrones. Na een lange tijd als straatkind. Ze lijkt veel meer op haar moeder als ze zou willen toegeven; mooi en slim. Maar die grote zorgzaamheid is nog steeds niet ontdekt. Haar vader hier in tegen is in zekere zin haar held: Hij heeft haar om leren gaan met een revolver en heeft haar ook man op man leren vechten - beiden dingen waarmee ze in de jaren daarna zelf mee door is gegaan, omdat ze het niet af wou leren, beter wou worden en het gewoon leuk vind. Maar ook koestert ze een zekere haat tegen haar vader; hij was er verder nooit voor hen.

    [Sorry dat ik zo laat ben met het invullen, dat is anders nooit zo maar quizlet flipt hem telkens op mijn computer :$]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 18:02 ]


    Reality's overrated.

    Ah, sorry. Laat dat meisje voor mij maar vallen. ><

    Ik heb nu echt geen tijd om haar in te vullen en ik heb het gevoel dat ik haar ga verwaarlozen.


    help

    Ik reserveer een man

    Jolene schreef:
    Ik reserveer een man

    Een man bij?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Los Ladrones
    Sorry was niet duidelijk ;3

    Deze lijkt me leuk (: mag ik een vrouw verrader bij Los Landrones reserveren?


    How can we win, when fools can be kings?

    ( mag ik meedoen voor meisje uit dorp?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Er moeten echt meer mannen komen, voor de meisjes weer allemaal vol gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Er moeten echt meer mannen komen, voor de meisjes weer allemaal vol gaan.

    Inderdaad, maar het speeltopic gaat niet open tot alles gelijk loopt.
    Dus het zal, hoop ik, nog wel goed komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar het speeltopic gaat niet open tot alles gelijk loopt.
    Dus het zal, hoop ik, nog wel goed komen.

    Ik denk eerder dat de users voor vrouwelijke personages blijven kiezen, want de meeste lopen te zeuren [no offense for anyone though] dat ze geen mannen kunnen spelen. Ze weten zich niet in te leven or whatever.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik denk eerder dat de users voor vrouwelijke personages blijven kiezen, want de meeste lopen te zeuren [no offense for anyone though] dat ze geen mannen kunnen spelen. Ze weten zich niet in te leven or whatever.


    Ik vind het heerlijk om af en toe een sexy vent te kunnen spelen. (krul) Als ik er nog geen had, zou ik er wel een hebben aangemaakt.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik vind het heerlijk om af en toe een sexy vent te kunnen spelen. (krul) Als ik er nog geen had, zou ik er wel een hebben aangemaakt.

    Hahaha. Ja, van jou weet ik het Nikki, but you are right. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik denk eerder dat de users voor vrouwelijke personages blijven kiezen, want de meeste lopen te zeuren [no offense for anyone though] dat ze geen mannen kunnen spelen. Ze weten zich niet in te leven or whatever.


    Soms vind ik dat - no offense - echt belachelijk, als ze dat zeggen. Je gaat toch geen verhalen schrijven waar alleen meisjes in voorkomen? :')

    Ik vind het net leuk om eens wat anders te spelen dan hoe je zelf bent, of dan wat je anders speelt, maar dat is voor mij persoonlijk. Al lijken mijn chars de laatste tijd te veel op elkaar...


    help