• Een goed georganiseerde groep rovers uit het wilde westen, wordt al jaren gezocht in verschillende staten voor zowel overvallen als moorden.
    Ze gaan te werk onder de naam Los Ladrones en staan onder de leiding van een broer en zus, wiens ouders werden vermoord door de burgemeester uit het stadje van Counter City.
    Ze ronselen nog steeds mensen die geschikt zijn voor Los Ladrones en gaan elke stad af tot ze weer bij Counter City zijn zodat ze daar hun wraak kunnen nemen en de stad kunnen overnemen.
    Wat ze echter niet weten, is dat tussen hun eigen manschappen, verraders zitten die voor een goed bedrag Los Ladrones willen uitleveren.



    Regels:
    • Max. 2 personages per persoon
    • Minstens 250 woorden in een post, ik controleer dus hou je er aan. Meer mag uiteraard ook.
    • Niemand buitensluiten
    • Alleen Gipsy maakt nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld.
    • Bespeel alleen je eigen personage
    • Let op je spelling en interpunctie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven
    • OOC altijd tussen haakjes
    • Geen eendagsvliegen anders loopt de RPG te snel dood
    • Denk er aan, niemand is perfect
    • Reserveringen blijven 3dagen staan.


    Invullijst:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd: tussen 16 en 40
    Beschrijving uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Foto van het paard:
    Rol in de RPG:
    Status: Verrader of trouwe hond (alleen voor leden van Los Ladrones)
    Extra:



    Rollen:


    Leiding Los Ladrones:

    Zus: Emily Grace Oakley - Gipsy
    Broer: Oliver Alexander Oakley - Graymark

    Leden van Los Ladrones:

    Vrouwen: tijdelijk vol
    Somesley - Amelia Brown - Trouwe hond
    Tortura -Angelina Morgan - Verrader, echte naam Alyssa Campbell
    Arriver - Cyrelle Kaela Newman - Trouwe hond
    Caleo - Lonte-Rosa Joye Wishe - Trouwe hond
    Harlequinn -Rosemary Angelica Morales - Verrader
    Mannen:
    Bonacieux - William Benjamin Hassel - Trouwe hond
    Jolene - Charles Laster - Trouwe hond
    MindBreaker - Jonathan Damian Connor Trouwe hond
    MindBreaker - James Levan Connor - Verrader
    -


    Leiding Counter City:

    Bonacieux - Jean Blake Yates - Burgemeester
    Michonne - Luke Billings - Sheriff
    Gipsy - Christopher King - Hulpsheriff
    Inwoners Counter City:

    Vrouwen:
    Jemima - -Rebecca Cecelia Yates - Dochter burgemeester
    Roww - Lily Harmony Jones
    -
    -
    -

    Mannen:
    Tarsus - Fernandez Manuel Mendéz - Hoefsmid
    Reservatie voor Roww
    -
    -
    -


    Ja ik heb toestemming gekregen van een moderator om 2 rollentopics tegelijkertijd te lopen.


    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 20:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Teambuilding valt uiteindelijk wel mee hoor, het kan zelfs leuk zijn. Het hangt alleen af van met welke mensen je zit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Bonacieux schreef:
    Veel succes en veel plezier. (:


    To love is to destroy.

    Ok, mijn koffer is dicht, EINDELIJK!(cat)
    Moet er wel op gaan zitten and stuff, maar het is niet onmogelijk.
    Dus, nu gaat het volgende gebeuren,
    Ik zet de personages er bij en denk dat ik vandaag nog het topic zal openen.
    Ik ga het jullie niet aan doen om te wachten tot vrijdag (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Speeltopic
    Het praattopic komt er dadelijk aan....
    Ik zal ook even uitleggen waar het begint voor de Leden van Los Ladrones.
    Edit; Praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:37 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb trouwens de leeftijd van Amelia ''Mia'' Brown veranderd van 18 naar 21.


    To love is to destroy.

    Kan ik misschien een personage aanmaken en inspringen in de Rpg?? (:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Kan ik misschien een personage aanmaken en inspringen in de Rpg?? (:

    Tuurlijk gaat dat nog (:
    Wat wilde je maken?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk dat ik een man en/of vrouw uit het dorp ga doen, aangezien daar heel weinig van zijn (:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik denk dat ik een man en/of vrouw uit het dorp ga doen, aangezien daar heel weinig van zijn (:

    Zodra je het zeker weet, zet ik je reservering er bij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oke, doe maar een meisje uit het dorp d:


    Little do you know

    Volledige naam: Lily Harmony Jones
    Bijnaam: Harmony
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 21, geboren op twee Juli.
    Beschrijving uiterlijk mét foto:


    Lily heeft lang rood gekruld haar. Haar ogen hebben een mosgroene kleur, en zijn omringd door lange bruine wimpers.
    Ze is niet heel groot met haar 1 meter 69. Lily is best slank aangezien ze niet zoveel eet door geld tekort, maar mager is ze niet. Ze heeft niet veel ronde vormen. Een kenmerk van Lily is dat ze eigenlijk bijna altijd wel een mantel draagt.
    Innerlijk: Lily is een slim meisje. Ze is aardig tegen mensen die ook aardig tegen haar doen, mensen die niet aardig tegen haar doen zijn dan ook niet bepaald welkom bij haar. Lily is ook een zeer gevoelig meisje. Ze is niet zo heel goed in vrienden maken en is dan ook vaak alleen met haar paard. Lily kan, als ze zich niet bepaald welkom voelt, een enorme bitch zijn. Lily is een goede vriendin, maar ze kan ook goed faken.
    Toen Lily nog een klein meisje was, was ze altijd een vrolijk meisje en maakte ze simpel vrienden en was ze altijd graag bij mensen. Maar sinds haar familie is omgekomen bij de brand, twee jaar geleden, is Lily minder vrolijk. Ze voelt ze zich alleen, zo zonder haar ouders en haar vele broers en derest van haar familie die in de grote boerderij woonde.
    Foto van het Paard:


    Haar paard heet Moon, omdat ze geboren is bij volle maan.
    Moon is een éénkennig paard, ze houdt niet van vreemdelingen en is dan ook bij onbekende mensen erg schrik- en zenuw- achtig. .
    Lily rijdt Moon eigenlijk altijd met enkel een hoofdstel om, haar zadel heeft ze al moeten verkopen om nog een beetje eten te kunnen kopen voor haar en Moon, ze rijdt nu alleen maar zonder zadel.
    Rol: Stadsbewoner
    Extra: Twee jaar geleden is er 's nachts een enorme brand uitgebroken in de oude boerderij waar ze woonde met haar gehele familie.
    Haar familie had een ranch met vele paarden. De paarden die de brand ontkomen zijn, zijn ervandoor gegaan en Lily heeft ze nooit meer teruggevonden.
    Alleen op Lily na heeft haar hele familie het niet gered. Lily was die nacht met Moon aan het rijden. Iets wat ze destijds altijd al deed als het volle maan was.
    De afgelopen twee jaar heeft Lily hard gewerkt om een huisje te kunnen kopen en nu ze die heeft, is dat haar grootste zorg niet meer. Ze zoekt, sinds ze is ontslagen, nogaltijd werk om haar paard, Moon, en haarzelf eten te kunnen verzorgen. Maar tot zover heeft niemand haar nog aangenomen. Waardoor Lily binnenkort genoodzaakt zal zijn om óf het huisje te verkopen óf haar paard Moon te verkopen.. Maar Lily is nog liever dakloos, dan dat ze een dak boven haar hoofd heeft en Moon niet heeft. Lily kan na alles wat er gebeurd is niet meer zonder Moon. Als Moon iets zal overkomen dan weet Lily niet meer wat ze moet, aangezien ze zonder Moon hélemaal alleen is, en Moon is haar alles.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 15:50 ]


    Little do you know

    Het is wel de bedoeling dat het echt beschreven wordt, volgens mij. (cat)


    Your make-up is terrible

    Wat? x'd


    Little do you know

    Alles. Iedereen heeft er een echte rol van gemaakt, maar die van jou is kort beschreven. Het ziet er niet naar uit, in elk geval.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, oke dan ziet het er niet echt naar uit.
    Ik ben dehele tijd al aan het bedenken wat ik er nogmeer bij kan doen..


    Little do you know