• Ik ga ze allemaal lezen
    Misschien neem ik ook een abo

    PS: neem ook een kijkje op mijn verhalen


    wel
    -Zayn malik
    -nederlands geschreven/gesproken
    -afgelopen verhalen
    -manga's
    -Romance
    -onbekend


    NIET
    -engels
    -1D
    -Homo
    -TH
    -JB
    -NIET MEER DAN 200 HOOFDSTUKKEN

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:13 ]


    Live is what you make, so make it beautiful

    nachtkat schreef:
    Ik heb nog wel een onbekende story die nog moet beginnen:)



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    BEGINT BIJ MINIMAAL 5 ABO'S!



    Lost in Dreams[url]


    & deze:






    ~What doesn't kill you makes you stronger
    ~Just me myself and I


    Rose en Nereah kunnen elkaar totaal niet uitstaan, totdat ze op een kamp komen waarbij ze samen zullen moeten overleven. Zal ze dit lukken? En kunnen ze elkaar overleven?



    heel erg bedankt als je een kijkje neemt en een abo:)





    ik heb je 1ste abo gegeven ;)[/url]


    Live is what you make, so make it beautiful




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Start deze week
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Wingened en blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    blackXwhite schreef:




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Start deze week
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Wingened en blackXwhite

    xx







    je hebt een abo ;)


    Live is what you make, so make it beautiful

    Enjoy! ;)


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *minimaal een hoofdstuk per week





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?
    # Wat als je de wraak van een gevreesde tovenaar op je hals haalt?

    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint bij 15 abo’s•


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    http://www.quizlet.nl/stories/102482/my-life-with-you/
    Beschrijving:
    Dit verhaal gaat over Rose die in de derde klas van high school zit. Ze is een Songwritter , een Geweldige zangeres en Speelt geweldig Piano maar ook is ze erg verlegen . Ze is de Kleinste van haar klas maar vind dit juist een niet erg maar juist een gave van haar. De Mensen noemen haar Little Kitten omdat ze zo van Katten houd. Ze is hopeloos verliefd op Joey. De broer van haar beste vriendin Kate maar is zo slim dit niet te laten merken. Verder is ze een echte dromer dit haar aandacht er moeilijk bij kan houden behalve als haar ogen natuurlijk Joey in de gaten krijgen.
    Genre: Drama, Onbekende personen en Romantiek


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Mijn vriendins story
    http://www.quizlet.nl/stories/100149/madoka-academy/
    Korte beschrijving:
    Het gaat over 2 personen Over Isabella en Joppe !
    Isabella is een meisje dat in de dreuzel wereld is op gegroeid en niet weet dat ze een Heks is. Als een brief krijgt van Madoka Academy is natuurlijk verbaast. Is die brief wel echt of halen die jongens weer een grap met haar uit. Isabella is bovendien erg slim en Dapper.
    Joppe is een Half bloed zijn moeder is een Heks en zijn van een Druizel. Zijn vader weet van niks dus hij en zijn moeder gedragen zich als gewone dreuzels in zijn bij zijn. Dat is al erg moeilijk zonder het feit te weten dat Joppe ook nog eens een weerwolf is. Hij is dan ook uit de mate verbaast al hij toch naar vele brieven word toegelaten op Madoka Academy.
    Genre: Drama, Fantasy, Romantiek



    Deze is van mijn vriendin en mij :
    http://www.quizlet.nl/stories/89068/my-life-as-a-new-host-in-the-host-club--ouran-high-school-host-club/
    Korte beschrijving:
    The Ouran high school host club is er in Ouran Academy , Om meisjes Gelukkig te maken en een leuke dag te bezorgen in de club. Ouran Academy is eigenlijk een school voor rijke maar Haruhi Fujioka komt er terecht van wege dat haar moeder er ook op zat maar ze is eigenlijk een gewone burger. Het is dus ook geschreven door de ogen van Haruhi gebaseert op Anime en de Manga maar wel met een iets ander style.
    Genre: Komedie, Fanfiction, Romantiek

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 16:16 ]


    Love You >3<

    Deze story is niet van mij, maar van brittktijger:)

    I am still crying

    I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken,
    and the one that could always brighten your day even if she couldn't brighten up her own.


    Hope u take a look!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nachtkat schreef:
    Deze story is niet van mij, maar van brittktijger:)

    I am still crying

    I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken,
    and the one that could always brighten your day even if she couldn't brighten up her own.


    Hope u take a look!



    Ik neem abo ! ;)


    Live is what you make, so make it beautiful

    Woman of Westeros ||Game of Thrones||
    Targaryen, Stark, Lannister, Baratheon, Martell, Tully


    ''War was easier than daughters.''
    ''Tears aren't a woman's only weapon. The best one is between your legs.''


    In het koninkrijk Westeros zijn er genoeg liederen over dappere ridders. Maar het zijn niet alleen de ridders die dapper en slim kunnen zijn.. De vrouwen zijn degene die moeten overleven in de wereld.


    In het zuiden woont Rhinearys Targaryen, laatste erfgename van het huis Targaryen. Targaryen's zijn het bloed van de draak.
    Alleen wordt Rhinearys erg bedreigd door deze naam. Als ook maar iemand erachter komt, betekent het haar dood.

    In het Noorden, Winterfell, woont de familie Stark. Lyanna Stark is gedwongen om zich te verloven met prins Joffrey Baratheon, tegen haar wil in. Maar een omslag verandert alles.


    Allis Lannister, de zus van de koningin, is het hoofd van de koningsgarde en stadswacht. Ze is verplicht om met haar neefje, prins Joffrey, mee te reizen naar Winterfell om de verloving tussen hem en Lyanna Stark goed te laten verlopen.



    Maar wat gebeurt er als alle 3 hoofdrolspeelsters een tegenslag moeten verwerken? Zullen zij zich staande houden?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 16:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    heey

    ik schrijf 2 verhalen op het moment en ik zal het leuk vinden als je er even naar kijkt en het leest als je het niet goed vind, zal ik het fijn vinden als je me vertelt waarom en als je het leuk of goed vind een abo neemt. Bij het verhaal Am I dreaming or is this real? zijn we nog maar net begonnen ( ik schrijf dit samen met Chriszta) dus er nog geen hoofdstukken maar bij het verhaal van mijzelf All I Wanted ben ik een tijdje geleden al aan begonnen dus er zijn hoofdstukken.sorry als je reclame haat !!

    xx Alvast Bedankt


    YOLO, I'M A DINOSAUR! RAAAWWRR.

    Am i dreaming gaat over een jongen en een meisje, die een speciale kracht hebben. Ze kunnen mensen dood maken zonder dat ze het weten en ze kunnen in de toekomst kijken. De jongen heeft al meer ervaring met het hele gebeuren, maar het meisje helemaal niet ze reist de hele wereld af van weeshuis tot weeshuis, ze heeft geen ouders meer, Niemand weet waarom ze ze waren in een keer dood. Lukt het de jongen om het meisje te helpen ? Is er een speciale band tussen hun? Wat als ze zelf dood gaan omdat de kracht hun lichaam overneemt? ^^

    All i wanted gaat over een na wereld waar je heen gaat als je niet een goed leven hebt gehad op de aarde. Er is een meisje die door haar vader mishandelt wordt ze komt daardoor in deze wereld terecht. Met nog veel meer mensen die het zelfde probleem hebben gehad als haar. Maar is alles wel zo mooi als het daar lijkt? Klopt daar alles wel? En wat hebben Jari en Jelle en Robin er mee te maken ? Waarom raakt zei nou juist haar geheugen kwijt? Zal ze ooit aan haar antwoorden komen? ^^


    YOLO, I'M A DINOSAUR! RAAAWWRR.