• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIER









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Embry = Rani

    Luister allemaal naar dit prachtige lied:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 11:18 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    katl1 schreef:
    (...)

    Dat mag in het gewone topic :Y)
    Maar ik denk van niet, nee. alleen echt in verhaalvorm


    Tja, vergist, kan gebeuren als je ze alletwee open hebt staan ;)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Hallow (: Sinds ik op vakantie ben, heb ik nog geen letter geschreven whaha Slecht eigenlij... Misschien komt het no (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Typisch hier :'D
    Sta ik om kwart na 7 op, zorg ervoor dat ik op tijd gedoucht ben, haren gefohnt, beetje make-up op. De kleine z'n ontbijtje en daarna aankleden om naar school te vertrekken. Kom ik daar aan, schoolpoort op slot en geen ouder te bekennen :'D Ik eerst echt zo, wtf ik ben toch niet te laat? Kijk op m'n klokje en zie dat het 8:52 is, dus gewoon op tijd aangezien je 8.50 het lokaal in kan en je rond 9.00 weer vertrek (de kleine zijn jas uit helpen, slofjes aan, evt babbeltje met de juf).
    Ik maar weer terug naar huis, kijk ik op de site, blijken ze pedagogische studiedag te hebben. Met andere woorden, er is geen school vandaag.
    En ik al twee weken ervan overtuigd dat dat aankomende vrijdag was :'D Toch maar de kalender dubbel checken in het vervolg :'D
    Dus... ik had gewoon een uur langer op m'n bed kunnen blijven stinken als ik iets slimmer was geweest en beter op die kalender had gekeken :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    haha, heel toevallig heb ik deze vrijdag pedagogische studiedag :)
    Ik zal aan je denken als ik 's morgens lekker lig te soezen in mijn bed (A)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik heb volgende week donderdag en vrijdag vrij af + die maandag komt er ook nog bij ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    @Juus: dat heb ik gelukkig nooit voorgehad, vrije dagen staan als eerste in mn agenda! Al heb ik ook wel gelachen vorig jaar, eerste schooldag, hoger onderwijs, nieuwe school... Een kwartier nadat we er moesten zijn, was de lector er nog niet. Vijf minuten later nog niet... Wij, kersverse eerstejaars, heel onwennig. We hebben toch wel juist gekeken hé? Was het een ander lokaal? Maar voor zo'n fout was de groep te groot. Uiteindelijk schrapen er een paar de moed bijeen en gaan aant onthaal vragen hoe dat komt. Lector ziek. Twee uur wachten dus voor de volgende les. Horen we nog eens tien minuten later het gerucht dat die lector ook ziek is. Gaan vragen... Ja hoor! Na een half uur niksen mochten we naar huis, in plaats van 3 uur les die dag. Beste eerste schooldag ooit!

    @Evi: ik heb ook geen les dan ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb over vier weken alweer twee weken vrij.<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oké, aangezien ik niet meer zo actief ben in het schrijven de laatste tijd ga ik hier als vervelend-en-niet-veel-schrijvend-lid met jullie meepraten. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Memoria schreef:
    Ik heb over vier weken alweer twee weken vrij.<3


    Echt? Ik moet nog twee maanden wachten. (no_chears)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zit echt in een dilemma.. ik wil zoooooooooooooo graag de nieuwe aflevering van PLL kijken (die heel erg spannend gaat zijn) maar ik moet ook nog mijn inzending schrijven want ik heb geen uitstel gevraagd..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik zit echt in een dilemma.. ik wil zoooooooooooooo graag de nieuwe aflevering van PLL kijken (die heel erg spannend gaat zijn) maar ik moet ook nog mijn inzending schrijven want ik heb geen uitstel gevraagd..


    Inzending, beloon je werk met een PLL.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Madonna schreef:
    (...)

    Echt? Ik moet nog twee maanden wachten. (no_chears)

    Ja, ik heb paasvakantie voor twee weken.(:
    Awh, als het kon zou ik je een weekje geven.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ja, ik heb paasvakantie voor twee weken.(:
    Awh, als het kon zou ik je een weekje geven.(:


    Oh, ik heb gewoon een paar dagen vrij, maar geen echte vakantie. Haha, dat is lief. (bloos)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mag mijn naam ook op de beginpost staan?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jullie mogen me opvrolijken :'D ik is gefaald met m'n rijexamen xD
    Al bij al viel het nog mee, eigenlijk. Ben echt gezakt op het parkeren. Kleine opmerking gekregen dat ik meer in m'n rechterspiegel moet kijken, maar verder geen enkele opmerking gekregen, dus ik ben nog redelijk tevreden. Was dat parkeren iets beter gegaan, dan was ik gewoon geslaagd geweest. Dus ja, komende tijd er extra hard op oefenen en dan nog maar een keertje op ^_^
    Ik ben alleen een beetje teleurgesteld en voel me dus een beetje down, gewoon omdat ik het graag had gehad (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”