• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIER









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Embry = Rani

    Luister allemaal naar dit prachtige lied:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 11:18 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    Jullie mogen me opvrolijken :'D ik is gefaald met m'n rijexamen xD
    Al bij al viel het nog mee, eigenlijk. Ben echt gezakt op het parkeren. Kleine opmerking gekregen dat ik meer in m'n rechterspiegel moet kijken, maar verder geen enkele opmerking gekregen, dus ik ben nog redelijk tevreden. Was dat parkeren iets beter gegaan, dan was ik gewoon geslaagd geweest. Dus ja, komende tijd er extra hard op oefenen en dan nog maar een keertje op ^_^
    Ik ben alleen een beetje teleurgesteld en voel me dus een beetje down, gewoon omdat ik het graag had gehad (:


    Ach, er zijn er zoveel die dat opnieuw moeten doen, trek het je niet aan ;)
    (zegt degene die er zelf niet aan durft te beginnen)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Embry schreef:
    Mag mijn naam ook op de beginpost staan?

    And mine?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    katl1 schreef:
    (...)

    Ach, er zijn er zoveel die dat opnieuw moeten doen, trek het je niet aan ;)
    (zegt degene die er zelf niet aan durft te beginnen)


    Ja, er was een meisje net voor mij vertrokken en die was ook gezakt. Zat zelfs te wenen en al in de wachtruimte. Ik was dus echt wel blij dat ik dat niet heb gehad (wat dus wel vaak gebeurd, dat ik dus in huilen uitbarst :'D) en dan een jongen net na mij, die ook gezakt was. Nah, al bij al valt het nog wel mee. Het is wel normaal dat ik wat teleurgesteld ben, maar goed, volgende keer beter. Het is gewoon dat ik het graag had gehad ^_^

    M'n vriend was wel echt super extreem lief vandaag :3 Ik kan dus echt niet met die stress omgaan, dus hij had me vanmorgen laten liggen (vrije dag genomen aangezien de kleine anders niet van school gehaald kon worden). Hij dus de kleine in orde gemaakt en naar schoolgebracht. Mij om half 11 wakker gemaakt met een kopje thee. Dan ben ik eruit gegaan en had hij dus het hele huis gestofzuigd en gedweild en zelfs de vaat gedaan, zodat ik daar allemaal al niet om hoefde te stressen. Dus ik vandaag ook echt extra in de watten gelegd door m'n vriend :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    -Even random woordenaantallen; 2996. (:-


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Walker schreef:
    (...)
    And mine?


    Natuurlijk Berna (:


    En Embry.. wat was jouw naam weer?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    Jullie mogen me opvrolijken :'D ik is gefaald met m'n rijexamen xD
    Al bij al viel het nog mee, eigenlijk. Ben echt gezakt op het parkeren. Kleine opmerking gekregen dat ik meer in m'n rechterspiegel moet kijken, maar verder geen enkele opmerking gekregen, dus ik ben nog redelijk tevreden. Was dat parkeren iets beter gegaan, dan was ik gewoon geslaagd geweest. Dus ja, komende tijd er extra hard op oefenen en dan nog maar een keertje op ^_^
    Ik ben alleen een beetje teleurgesteld en voel me dus een beetje down, gewoon omdat ik het graag had gehad (:


    Aww meid, wat jammer! Maar de volgende keer gaat het zeker lukken als dat je enige aanmerkingen waren! Gewoon nog even goed oefenen en dan heb je hem gewoon. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb een nieuw verhaal verzonnen, dankzij de vakantie. Hell yeah! Hahah.

    Aahhwwww.... Ach joh, ik moet nog steed elke dag 45 minuten naar school fietsen, wahahaah. Bovendien van de fiets blijf je fit en slank! Hahaha, bekijk het zo (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Frodo schreef:
    (...)

    Natuurlijk Berna (:


    En Embry.. wat was jouw naam weer?


    Rani


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Wil schrijven, moet leren. ;c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben aan het schrijven, weet alleen niet of het mensen aanspreekt... Haha, ik weet niet of de schrijfstijl goed is, het is totaal nieuw voor mij whaha.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben bezig aan de proloog van een nieuw verhaal, maar ik ben nauwelijks begonnen aan wat ik wil vertellen en zit nu al over de 500 woorden heen. Misschien moet ik het toch anders gaan doen. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Coockies schreef:
    Ik ben aan het schrijven, weet alleen niet of het mensen aanspreekt... Haha, ik weet niet of de schrijfstijl goed is, het is totaal nieuw voor mij whaha.

    Ik wil het wel beoordelen? (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Okeej, zal ik een stukje sturen in Pb?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Madonna schreef:
    Ik ben bezig aan de proloog van een nieuw verhaal, maar ik ben nauwelijks begonnen aan wat ik wil vertellen en zit nu al over de 500 woorden heen. Misschien moet ik het toch anders gaan doen. :W


    Heb ik ook heel vaak. Dan verwijder ik het meestal helemaal en begin opnieuw.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    Heb ik ook heel vaak. Dan verwijder ik het meestal helemaal en begin opnieuw.


    Ja, dat doe ik ook vaak, maar eigenlijk vind ik het dit keer zonde. Ik ben er verder best tevreden over namelijk. Het is is alleen veel te lang voor een proloog.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel