• Right. Ik mag naar een anime con, als 'ie maar in Eindhoven is.
    Weet iemand welke dat is en wanneer? Want volgens mij is er jaarlijks eentje in Eindhoven in het beursgebouw.

    Als iemand dat weet, wil ik ook nog weten waar je goedkoop cosplay koopt (ik kan het niet zelf maken trouwens) en of er nog meer mensen gaan zodat we in een groepje kunnen (al denk ik dat ik daar nu wel heel vroeg mee ben, groepjes regel ik later wel, als ik er naartoe ga).

    Volgens mij was het abunai in Eindhoven, maar ik weet het niet zeker, de prijs ligt er heel erg aan op welke dag je gaat. Ik weet wel dat het in Augustus is.
    Cosplays kan je volgens mij gewoon het beste via Ebay kopen, maar daar heb je wel paypal voor nodig :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Abunai is in Veldhoven, maar dat ligt erg dichtbij Eindhoven volgens mij :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Klopt inderdaad, Abunai is in veldhoven, wat ongeveer 20 minuten (met de auto) van eindhoven af ligt (;
    En wat WaldDisney zegt, het ligt er aan welke dag je gaat, hoeveel dat het kost (;
    Het is in het weekend van 23, 24 en 25 augustus. De prijzen zijn:
    Vrijdag: 19 euro
    Zaterdag: 28 euro
    Zondag: 19 euro
    Twee dagen: 36 euro
    Hele weekend: 43 euro

    Alles is voorverkoop, deurprijs is duurder. Er is ook een hotel, dat is natuurlijk ook duurder als je dat er nog bij wilt (;

    Ik ga trouwens zowiezo, waarschijnlijk samen met een vriendin en haar vriend. We moeten alleen nog beslissen welke dag en kaartjes bestellen (;
    WaldDisney wilt misschien ook, voor zover ik het begrepen heb (;


    Inspiration can hit you any time

    LOL waarom krijg ik notoficaties van berichten als ik ze niet eens aan heb staan? Wat is deze? D:


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    LOL waarom krijg ik notoficaties van berichten als ik ze niet eens aan heb staan? Wat is deze? D:

    Had ik ook, kan je gewoon mij instellingen wegdoen.

    Ik woon in Eindhoven, dus ik denk niet dat een hotel nodig is. :') Veldhoven, daar kan ik wat mee. :3
    eBay, haha. Dat gaat wat worden.