• Iets wat ik heb gemerkt vooral met discussies in het anime forum is de afwezigheid van spoiler taggs. Ik kan nu geen delen van mijn tekst spoilen en moet dus per stuk aangeven wat een spoiler is voor wat. Tevens is het veel makkelijker om grote stukken tekst samen te voegen in makkelijk te openen en sluiten 'kopjes'

    Blijkbaar is dit minder bekend dan aangenomen dus in de wijze woorden van Endure:
    "Spoiler. Tekst die je als spoiler gemarkeerd hebt wordt samengevoegd tot één klein kopje/woordje/link, als je er op klikt komt de hele tekst tevoorschijn."

    de taggs

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:57 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Unvernunft schreef:
    Lijkt mij eerlijk gezegd niet iets voor Quizlet... Je kunt er anders ook gewoon groot spoiler boven typen.


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    (...)

    Nou, voor mij wel.

    Dan ben je de eerste moet ik zeggen. Ik heb nog nooit iemand of welk forum dan ook gezien die kon voorkomen dat hij/zij per ongeluk spoilers las zonder spoiler taggs.

    Je kan niet én door een topic scrollen én de hele post lezen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    Dan ben je de eerste moet ik zeggen. Ik heb nog nooit iemand of welk forum dan ook gezien die kon voorkomen dat hij/zij per ongeluk spoilers las zonder spoiler taggs.

    Je kan niet én door een topic scrollen én de hele post lezen.


    Als iemand in een titel zet: Spoilers, klik ik er sowieso al niet op als ik het nog niet gezien heb. Als het bovenaan een post staat ga ik die post ook niet lezen. Als je het dan toch doet ben je gewoon dom.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Als iemand in een titel zet: Spoilers, klik ik er sowieso al niet op als ik het nog niet gezien heb. Als het bovenaan een post staat ga ik die post ook niet lezen. Als je het dan toch doet ben je gewoon dom.


    Als je door een topic scrollt over weet ik veel, Pretty Little Liars, dan kan het goed dat je verscheidene keren spoilers leest, ondanks dat het er boven staat.
    Ik weet niet hoor, als ik door een topic scroll betekent dat niet dat ik van boven langzaam naar beneden ga.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Michonne schreef:
    (...)

    Als iemand in een titel zet: Spoilers, klik ik er sowieso al niet op als ik het nog niet gezien heb. Als het bovenaan een post staat ga ik die post ook niet lezen. Als je het dan toch doet ben je gewoon dom.

    Maar dan heb je ook meteen al een heel topic gewijd aan één specifiek gedeelte van een anime/film/boek/verhaal. Op het moment dat je eerst iets anders kwijt wilt, of via een andere weg op spoiler gebied terecht komt dan werkt een spoiler tag aanzienlijk beter dan een regel 'spoiler, niet lezen' bovenaan de post.

    Het kan tevens gebruikt worden om afbeeldingen direct te linken zonder de hele pagina over te nemen met een enkele afbeelding.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Een aantal andere sites hebben inderdaad van die tags. Ikzelf zet gewoon [spoilahh] in de post maar een knop is naar mijn inziens geen slecht idee. Niet alleen voor anime and shit, maar ook overige tv-shows/whatever met een royale fanbase hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben voor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben ook zeker voor!!!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik ben ook zeker voor!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hashirama schreef:
    Een aantal andere sites hebben inderdaad van die tags. Ikzelf zet gewoon [spoilahh] in de post maar een knop is naar mijn inziens geen slecht idee. Niet alleen voor anime and shit, maar ook overige tv-shows/whatever met een royale fanbase hier.


    The odds are néver in our favor.

    Het ljikt me wel handig :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Kleine moeite, groot plezier :)


    Dit is mijn signature...

    AWHH YES! HURRAYYYYY! Thanks, thanks alot!

    I'm enjoying this. Really, I am.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 8:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg, geweldig! Nu moet hij alleen nog in de lijst komen, waar ook B, I, U, Quote en al die dingen staan. Dat is wel zo handig.

    Ik ben awesome :Y)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 8:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    And as it was written, so it shall be


    Rutger, ik dank u.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!