• Iets wat ik heb gemerkt vooral met discussies in het anime forum is de afwezigheid van spoiler taggs. Ik kan nu geen delen van mijn tekst spoilen en moet dus per stuk aangeven wat een spoiler is voor wat. Tevens is het veel makkelijker om grote stukken tekst samen te voegen in makkelijk te openen en sluiten 'kopjes'

    Blijkbaar is dit minder bekend dan aangenomen dus in de wijze woorden van Endure:
    "Spoiler. Tekst die je als spoiler gemarkeerd hebt wordt samengevoegd tot één klein kopje/woordje/link, als je er op klikt komt de hele tekst tevoorschijn."

    de taggs

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:57 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Hij is alleen niet zo mooi, maar goed, dat maakt niet uit. Zolang het zijn functie maar vervult :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hij is alleen niet zo mooi, maar goed, dat maakt niet uit. Zolang het zijn functie maar vervult :Y)

    Ik ben het met je eens. Ik zal het morgen nog even fine tunen (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik ben het met je eens. Ik zal het morgen nog even fine tunen (Y)

    Geweldig! Zou je dan ook een Spoiler knop willen toevoegen op de lijst met BB codes? Dat scheelt weer vragen en is sneller. Double win :Y)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 11:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Geweldig! Zou je dan ook een Spoiler knop willen toevoegen op de lijst met BB codes? Dat scheelt weer vragen en is sneller. Double win :Y)

    Done :)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Done :)

    Perfect, dankjewel :Y)

    Fuck yeah!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Trouwens, je kunt geen Enters gebruiken in Spoilers. Dit zou handig zijn als je, bijvoorbeeld complexe dingen wilt uitleggen / lange dingen wilt vertellen, over bijvoorbeeld een anime. Echte spoilers dus.
    Zoals het nu is zou alles 1 lange regel zijn en dat leest nogal irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Handig!

    Ik vind dit zo leuk he, haha. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    dit is een test-spoiler


    met enters


    Gelukt! Ik zal het morgen even beter stylen ;)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 14:19 ]


    Dit is mijn signature...

    O, daar voor was dit knopje :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nu vind ik het geweldig om met dit knopje te spelen. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Awesome, dit is echt heel fijn, super Rutger! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dit is so awesome.
    Voor het eerst een laptop die je kan winnen geliked op FB. Als ik win lost dat meteen mijn processor/RAM probleem op, woeshh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rutger schreef:
    dit is een test-spoiler


    met enters


    Gelukt! Ik zal het morgen even beter stylen ;)

    Nice, alleen de enters in de spoiler staan ook in de normale tekst. Niet helemaal ideaal, maar ik gok dat dat is wat je morgen allemaal gaat fixen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het echt geweldig hoe deze halve pagina bestaat uit spoilerknopjes, haha. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ~ Dit is een spoiler ~


    Life is hard and then we die