• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [auwtsch klinkt auw. Kun je reageren met Gabriël of doet dat teveel pijn??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schrok op en trok Niall omhoog. "Dat zag er pijnlijk uit." Mompelde ik. "Maar, wat vind jij - een dip-dye of highlights? Paars natuurlijk." Grinnikte ik. Ik keek Niall afwachtend aan, want dan ging ik morgen naar de kapper om het te doen. Zeker nu ik niks had te doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    "het deed ook pijn" mopperde ik en wreef met een pijnlijk gezicht over mijn armen. "Maar wat vind jij, een dip-dye of highlights? Paars natuurlijk?" grinnikte ze.
    ' Highlight, highlights for sure" glimlach ik. Het zou mooier staan dan dip-dye ik wist dat nu al


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte kort en knikte. "Dan ga ik morgen naar de kapper om het te laten doen. Ik ga wel iemand meeslepen." Glimlachte ik breed en knuffelde Niall. Snel drukte ik nog een kus op zijn wang om naar beneden te lopen. Ik pakte de huistelefoon en maakte een afspraak bij de dichtsbijzijnde kapper in de buurt. Daarna liep ik weer naar boven en liet me weer vallen op dezelfde bed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ik glilach "gaan we zo de taart eten" hongerig kijk ik naar de taart en glimlach blozend.
    "Jullie kindjes gaan echt mooie kindjes zijn" grinnik ik zacht.

    [eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en voelde dat mijn wangen rood werden. "Dank je." Mompelde ik en glimlachte vriendelijk. Ik friemelde wat nerveus met mijn haar. "Ik heb het mijn ouders nog niet vertelt.." Mompelde ik en haalde mijn schouders op. Dat deed ik later wel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Joran.
    Nerveus friemelt ze met haar haar en bezorgd kijk ik haar aan "Ik heb het mijn ouders nog neit vertelt" zegt ze zacht.
    "Denk je niet dat die het al weten van de camera's. Als ze positief reageerde toen je het zei zullen ze het wel erg leuk vinden, geloof me. En daarbij Niemand kan op jou boos zijn want je bent schattig" grijnzend kijk ik haar aan "we lijken op elkaar, ze kunnen bij mij ook nooit lang boos zijn omdat ik 'schattig ben " grinnikend kijk ik verlangend naar de traart


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik haalde mijn schouders op en zuchtte. "En als je ouders streng katholiek zijn? Ik weet heus wel dat ze het leuk gaan vinden, maar ik weet dat ze het niet leuk vinden dat ik op mijn negentiende zwanger ben." Legde ik uit en begon nu met mijn shirt te spelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    Ik bijt op mijn lip "En als je ouders streng katholiek zijn? Ik weet heus wel dat ze het leuk gaan vinden, maar ik weet dat ze het niet leuk vinden dat ik op mijn negentiende zwanger ben." en medelevend kijk ik haar aan. "Maar op zich is negentien toch geen verkeerde leeftijd, okoe misschien nog wel iets te jong maar beter dan op je zestiende" zeg ik kleintjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik beet even op mijn lip en zuchtte. "Ik ben tenminste blij dat ik niet zwanger ben van een vreemde of een one night stand. Nou, ik kende Liam pas een dag, maar ik wist sowieso dat hij geen vieze gast was of zo." Mompelde ik en pakte weer mijn haar vast om ermee te friemelen. "Negentien, ja. Ik was net negentien een paar weken geleden nog achttien." Glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    "Ik ben tenminste blij dat ik niet zwanger ben van een vreemde of een one night stand. Nou, ik kende Liam pas een dag, maar ik wist sowieso dat hij geen vieze gast was of zo."ik grinnik zacht beide waaren ze daar niet echt de types voor. "Negentien, ja. Ik was net negentien een paar weken geleden nog achttien." Glimlacht ze en ik glimlach terug "als er ooit iets is kom dan naar Ome Niall of praat met Tante Demi" glimlach ik. "Ik ben echt trots op jullie"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Dat vat ik maar op als een compliment' grinnikte ik. Ik drukte een kus op Mackenzie's haren en keek naar Niall. 'En ik ben trots op jou. Je hebt het Demi gevraagd, en kijk naar het resultaat' glimlachte ik. Met een zucht liet ik me achterover vallen. 'Ik verveel me dood' mompelde ik en ik keek omhoog.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Ik glimlach blozend 'En ik ben trots op jou. Je hebt het Demi gevraagd, en kijk naar het resultaat' ik sla even mijn ogen neer "Ik had kaarsjes in het zwembad en bloemblaadjes op de grond, daarom mocht niemand komen omdat ik ahar wou vragen." Ik kijk naar Liam "gaan we de taart eten" hoopvol kijk ik hem aan. "Ik heb helemaal neit van het marsepein op toen ik de baby's maakte"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en draaide mijn hoofd zodat ik een kus op Liam's lippen kon drukken. "Dat moet dan maar, want zo'n iemand ben ik niet." Grinnikte ik en pakte zijn hand vast. "Ik ben ook trots op jou, Niall. Kijk naar je. Ik ken je pas twee maanden, maar je groeit echt." Ik glimlachte breed en knikte instemmend. "Ik verveel me ook." Mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 19:45 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    Ik bloos van de complimentjes. Het gaf mijn zelfvertrouwen een flinke boet. 'we gaan eten zoeken en vanavond ga ik een echt Iers erecjt klaarmaken'bellof ik ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan