• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ben naar Ierse Dans]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach even 'Geen idee wat voor een film vind je leuk?' ik merk dat ik een beetje rood word "Ik vind Grease wel erg leuk" geef ik toe. Ja Grease was echt mijn favoriete film maar horror vond ik ook erg leuk. "Of horror maar kies jij maar"glimlachend geef ik haar de zak skittles "eetse" grijns ik en stop een paar borrelnootjes in mijn mond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik glimlach. 'Ik ga ze niet allemaal op eten suffie.' Ik open de zak en haal er een paar skittles uit die in mijn mond stop. 'We kunnen naar deze film hier, het is een komedie.' Zeg ik en klik op de titel.

    Niall Horan
    'Ik ga ze niet allemaal op eten suffie.' ik kijk haar verbaasd aan "Niet?" verbaasd kijk ik haar weer aan. Hoe kon ze eten bewaren? Het was me nogn ooit gleukt. 'We kunnen naar deze film hier, het is een komedie.' Ik knik glimlachend "waarom ook niet" Ik ga lekker liggen en kijk naar het scherm terwijl ik door snack


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dit is echt de langste RPG die ik heb gespeeld.. Al sinds december O.o ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ook, haha. Wat kan ik met Leeyumm doen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik niet hahaah een rpg van denk minstens 1 jaar. hij is toen gestopt uiteindelijk en nu zijn we het vervolg begonnenXD Ugh ben in rpg bui


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hayden vraagt hoe ze kan reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mackenzie zit loner tegen Alyssa te discussiëren]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even en keek Alyssa aan. ''Ik huilde niet, het waren mijn stemmingswisselingen en hormonen. Als je slim was, had je dat in ieder geval geweten..'' Ik haalde mijn schouders op en zuchtte nogmaals. ''Weet je, mijn stemmingswisselingen plus hormonen plus agressieproblemen gaan ook niet zo goed samen..'' gromde ik. Het liefst wilde ik haar uit elkaar rukken en op haar springen tot ze dood was. Of hoe mijn Engelse leraar het zei ; ''I'll jump on your head until you stop breathing.'' Ik grinnikte even om de gedachte en keek Alyssa dodelijk aan toen ze met een verhaal begon die over tienermoeders ging. ''Je dacht zeker dat ik nog een tiener was? Ja, omdat ik er nog zo jong uitzie.'' zei ik egoïstisch. ''Ik ben inmiddels al negentien en al een vrouw, dat je dat weet. Misschien heeft jou zus de verkeerde keuze gemaakt, maar dat is mij tenminste niet gebeurd. Ik ben nog steeds verliefd op Liam en ik wed voor een miljoen pond dat hij dat nog steeds is. Als jij het niet gelooft moet je het maar aan hem vragen.En ja, ik heb heus wel een miljoen pond..'' Ik rolde mijn ogen en ging rechtop zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [mag ik vragen wie Hayden is(cat):$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    [mag ik vragen wie Hayden is(cat):$


    [Zaynieboo aka Alyssa&Zayn]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [owwww ahahhaah, ik voel me dom mnuXD Ehm naja Niall heeft geschreeuwd naar Zayn en Alyssa en is weg gelopen daarna met Demi. ik zoek het wel ff op]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ze slaat haar armen om me hewn Niall je bent niet dik en je bent ook geen varken. Je bent een lieve schattig ier. 'ik glimlach zwak..zayn kwam boos binnen. één keer mijn geluk . 'Eindelijk! Eindelijk ben ik over Perrie heen, heb ik troost bij iemand voor als ik mijn familie mis, en heb ik iemand die me accepteert hoe ik ben. Dat ik rook, dat ik niet kan zwemmen. En dan moeten jullie haar zo nodig wegjagen' roepr hij woedend en bang kijk ik hem aan. ik. 'Jullie gunnen me niks! En ga nou niet zeggen dat zíj alles doet, om dan lieg je. Ik kén Alyssa, en ze zou nooit iemand ook maar iets expres aandoen'Weet je wat? Jullie kunnen allemaal doodvallen'gekwetst kijk ik hem na en spring op. Als een malloot kren ik hem na. Ik was degene die niet kon liegen 'zayn ze heeft het me verteld ze wilt je voor de roem. Toen je weg was schold ze me uit voor lelijke dikke Ier'mijn pijn klonk duidelijk door mijn stem. 'hij wenste Mackenzie een miskraam toe. Zayn komop man je weet dat ik niet kan liegen,ik wil niet dat ze ke pijn doet ik geef om je dat weet je. Ik wil niet dat je straks weer met een genrokken hart zit geloof me dan. En ja Mackenzie duwde haar daarna in het water. Liam slaat haar beteksnd dat wat ja.:schreeuw ik hopeloos naar hem. 'je weet dat we je iemand gunnen maar niet als het voor de roem gaat. Je weet het verdorie:tranen stromde over mijn wangen

    Hopeloos keek ik naar Zayn. Hij dacht dat we logen "Weet je wat laat ook maar. Maar kom niet bij me huilen als ik gelijk heb " sis ik boos.
    Boos draai ik me om en zie Demi staan, ik bijt op mijn lip om mijn tranen binnen te houden en stamp boos naar de slaapruimte. Ik zucht geïriteerd als ik Alyssa zie "als jij hem pijn doet dan doe ik je wat aan" roep ik boos. Mijn tranen begonnen te druppen, ik kon er niet tegen om mijn beste vriend zo te zien. Straks hadden we gelijk gehad en had hij pijn, niet dat ik hem niet zou helpen maar hij wist dat ik niet goed liegen kon. Gefrustreerd pak ik mijn piano en laat me op bed ploffen terwijl ik zachtj Little Things begin te zingen


    dit was tegen zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alyssa Janice Johnson

    'Tuurlijk, joh. Als je het zelf maar geloofd' grinnikte ik. 'Wat lief! Moorddreigingen! Wat krijg ik nog meer, zelfgebakken koekjes?' glimlachte ik nep. 'Negentien, negentien. Op je vijfentwintigste hoor je pas een kind te krijgen. Wat dacht je wel niet, ik plant me wel even voor voordat m'n vriend met zijn ex er van door gaat?' vroeg ik. Ik pakte mijn telefoon, tikte op het artikel en liet het aan Mackenzie zien. 'Zie je dat?' vroeg ik. 'One Direction bandlid Liam Payne heeft geheime relatie met ex Danielle Peazer. Peazer bevestigd de relatie, en zegt dat Liam haar heeft verteld dat hij geen kind wilt' las ik voor. 'Arm meisje toch' lachte ik. Toen ik voetstappen hoorde, trok ik me terug en ging op het bed zitten. Zayn kwam aan met een dampende kop thee. 'Hier, Alyssa. Misschien kan dit helpen' fluisterde hij, Mackenzie negerend. Hij drukte een kus op mijn hoofd en gaf de kop thee aan mij. 'Kom je mee naar beneden?' vroeg hij. 'Ik pak eerst even verder uit' mompelde ik. Zayn knikte en liep naar beneden. Met een glimlach botste ik "per - ongeluk" tegen Mackenzie aan waardoor de hete thee over haar heen ging. 'Oeps' fluisterde ik, waarna ik naar beneden liep.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5