• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    "alyssa is een stom wijf die het doet voor de roem" Ik frons en pak zijn hand. 'Waar heb je het over? Alyssa is toch Zayn zijn vriendin?' Ik had haar nog niet ontmoet en ik snapte er nu echt werkelijk niets meer van,

    [Met Jolene heb ik afgesproken dat Alyssa ook tegen Demi aardig is, haha. Maar dan echt aardig, niet gespeeld]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    (Dit gaat hilarisch worden :') )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan
    'Waar heb je het over? Alyssa is toch Zayn zijn vriendin?' ik knik "toen zayn er was had ze het erover dat ik een lieve vrolijke Iers was en toen ging hij weg en schood ze me uit voor varken, en dat ik dik ben" met tranen in mijn ogen kijk ik naar mijn handen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "toen zayn er was had ze het erover dat ik een lieve vrolijke Iers was en toen ging hij weg en schood ze me uit voor varken, en dat ik dik ben" Ik sla mijn armen om zijn nek en knuffel hem. 'Niall je bent niet dik en je bent ook geen varken. Je bent een lieve schattig ier.' Glimlach ik.

    Zayn Malik

    Nadat ik alle glasscherven had opgeruimd, liep ik naar de tuin. Alyssa zat drijfnat aan de kant. haar ogen bang, maar er was een rare twinkeling. Een... chagrijnige twinkeling? Nee, dat kon niet. Als een gek rende ik naar haar toe. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik zacht. 'Niall heeft me expres in het zwembad geduwd, en Mackenzie begon me uit te schelden' piepte ze. Godverdomme. Konden ze me mijn geluk niet toewensen? 'Ga maar naar boven en douche maar even, dat helpt. Ik zal er voor zorgen dat ze hun kop houden en dat ze je met geen vinger aanraken. Het spijt me zo erg' fluisterde ik. Ze knikte zachtjes en slofte naar binnen. Ik liep met haar mee en bleef bij de trap staan. Snel drukte ik een kus op haar mond, en liep ze verder naar boven. In mijn ogen was vuur te zien, mijn handen waren tot vuisten gebald en mijn gezicht werd een kwade frons. 'Jullie kunnen me ook geen één keer mijn geluk toewensen, hé?!' schreeuwde ik hard zodat iedereen het hoorde. 'Eindelijk! Eindelijk ben ik over Perrie heen, heb ik troost bij iemand voor als ik mijn familie mis, en heb ik iemand die me accepteert hoe ik ben. Dat ik rook, dat ik niet kan zwemmen. En dan moeten jullie haar zo nodig wegjagen?!' riep ik. Mijn stem was hard, en ijskoud. 'Wat is er mis met jullie?! Weten jullie dan echt niet dat het me pijn doet als jullie Alyssa uitschelden, pijn doen of wat dan ook? Ik houd van haar, ik houd verdomme van haar!' schreeuwde ik. 'Jullie gunnen me niks! En ga nou niet zeggen dat zíj alles doet, om dan lieg je. Ik kén Alyssa, en ze zou nooit iemand ook maar iets expres aandoen!' Mijn stem begon verdrietig te klinken. 'Weet je wat? Jullie kunnen allemaal doodvallen' Met die woorden liep ik hard de trap op, liep naar mijn schrijfkamer waarvan ik de deur met en knal dichttrok.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ik ben het komende uur naar mijn vriendje, Tyler, daarna kom ik denk ik nog]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte vertederd toen ik naar Demi en Niall keek. "Humh, dat is nog niet alles. Ze noemde mij een zwangere slet en Liam een eikel die de eerste en beste verkracht." Mompelde ik. "Toen sloeg ik haar en toen kwam Zayn en was ze weer aardig en ging huilen. Daarna ging Zayn weg en sloeg mij en daarna sloeg Liam haar." Zayn kwam naar binnen met een drijfnatte Alyssa en ik begon te grinniken. Dit was echt hilarisch. Daarna kwam Zayn hierheen en begon kwaad te schreeuwen. Ik hield mijn mond stijf en stil, voordat ik iets uitschreeuwde.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:41 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    n Niall HoraSory foutjes..

    Ze slaat haar armen om me hewn Niall je bent niet dik en je bent ook geen varken. Je bent een lieve schattig ier. 'ik glimlach zwak..zayn kwam boos binnen. één keer mijn geluk . 'Eindelijk! Eindelijk ben ik over Perrie heen, heb ik troost bij iemand voor als ik mijn familie mis, en heb ik iemand die me accepteert hoe ik ben. Dat ik rook, dat ik niet kan zwemmen. En dan moeten jullie haar zo nodig wegjagen' roepr hij woedend en bang kijk ik hem aan. ik. 'Jullie gunnen me niks! En ga nou niet zeggen dat zíj alles doet, om dan lieg je. Ik kén Alyssa, en ze zou nooit iemand ook maar iets expres aandoen'Weet je wat? Jullie kunnen allemaal doodvallen'gekwetst kijk ik hem na en spring op. Als een malloot kren ik hem na. Ik was degene die niet kon liegen 'zayn ze heeft het me verteld ze wilt je voor de roem. Toen je weg was schold ze me uit voor lelijke dikke Ier'mijn pijn klonk duidelijk door mijn stem. 'hij wenste Mackenzie een miskraam toe. Zayn komop man je weet dat ik niet kan liegen,ik wil niet dat ze ke pijn doet ik geef om je dat weet je. Ik wil niet dat je straks weer met een genrokken hart zit geloof me dan. En ja Mackenzie duwde haar daarna in het water. Liam slaat haar beteksnd dat wat ja.:schreeuw ik hopeloos naar hem. 'je weet dat we je iemand gunnen maar niet als het voor de roem gaat. Je weet het verdorie:tranen stromde over mijn wangen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Mijn gezicht vertrok, en mijn hoofd liet ik hangen. Ik had Zayn nog nooit zo kwaad gezien. Weet je wat? Jullie kunnen allemaal doodvallen Het zinnetje bleef door mijn hoofd spoken. Zayn zou nooit iemand de dood toewensen. En nu dus wel. Het erge hieraan was, was dat ik nu mijn beste vriend zo aan moest zien. Een schuldgevoel bekroop me onmiddellijk. Niet een normaal, maar een schuldgevoel dat voor mijn part nooit meer weg ging. Mijn ogen staarden naar de vloer. In plaats van dat ik net zoals Niall erachter aan ging, bleef ik hier zitten. Wetend dat Zayn me de komende dagen niet meer tegen me sprak. Dagen? Weken bedoelde ik. Als het erg was, zelfs maanden. Noem me zielig, maar ik wilde niet dat Zayn kwaad op me was. Ineens veerde mijn hoofd op. En nog altijd stonden mijn ogen kil. 'Wat? Wenste Alyssa Mackenzie een miskraam toe?' vroeg ik ongelovig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik liep naar boven en liet me op mijn eigen bed neervallen. "Die bitch van een Alyssa. Zayn die ons niet gelooft. Geweldig!" Zei ik tegen niemand in het bijzonder. Ietsje gefrustreerd rolde ik mezelf op mijn buik en speelde wat met mijn Rosario ketting. Als een Katholieke had ik die wel altijd om. Er onstond beetje bij beetje drama in deze serie, wat ik persoonlijk niet erg vond, maar Alyssa.. Van mijn part kon ze zo doodvallen of in een ravijn vallen. Ik ging niet hopeloos doen en Zayn smeken dat hij ons moest geloven - zo wanhopig was ik ook weer niet. Ik moest alleen niet stressen anders werd ik gewoon gek. Zomaar barstte ik in huilen uit en veegde ruw mijn tranen weg. Waarom huilde ik eigenlijk? Zuchtend liet ik me neervallen en keek naar de muur recht voor me. Zo vredig, die hoefde tenminste nergens zorgen over te maken.. Nu pas besefte ik me hoe erg ik mijn eigen familie miste, mijn ouders. Zij waren altijd zo streng voor me geweest, maar ik ben nooit gestopt om van ze te houden. Ik pakte mijn telefoon en SMS mijn moeder snel dat het een tweeling wordt, maar dat ik te zwak was om even te praten - dat was geen leugen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:41 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Terug van het strand^.^ Het is heel leuk als je school dichtbij het strand ligt xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Nice, we mochten 20 min. eerder weg. morgen eerste 2 uur vrij wss en laatste uren vallen uit... woensdag alleen intake test en dan shoppen. en donderdag en vrijdag heb ik 4 uur les, toetsen] owja om half 8 moet ik weg naar school voor solicitatie gesprek, geen idee heolang dat durd

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 16:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wow. Meer dan vier uur deed Quizlet het niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    [Wow. Meer dan vier uur deed Quizlet het niet]


    (ja echt vreemd kreeg elke die irritante oopsie in beeld)