• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Koude handen D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh. -.-

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 23:01 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ik probeer mezelf echt te pushen, maar nu gaat het toch weer net iets te ver.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh mijn hemel ik moet vandaag een spreekbeurt in het Engels houden. Ik haat het om voor de klas te staan.


    everything, in time

    Shit, die taak van wiskunde! Nah, hopelijk hebben nog een uurtje studie zodat ik hem nog snel kan maken...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Als ik niet doodga van het hoesten en mijn vreselijke koppijn, dan ga ik wel dood door ademnood. Yeah voor verkouden zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik krijg met de dag minder zin in stage.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Ik krijg met de dag minder zin in stage.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vraag me af of het feit dat m'n laptop moeite heeft met het CS6 pakket ligt aan m'n RAM of m'n processor of wat anders dat ik over het hoofd zie. Ook lijkt m'n processor tegenwoordig sneller warm te worden wanneer ik video's kijk dan voorheen.
    Ik heb een 2.4 Ghz Intel Core 2 Duo en 4 GB Ram DDR3.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb net op de radio gehoord dat de ikea balletjes uit het schap zijn gehaald omdat ze paardenvlees bevatten, dat is echt geen goed begin van de dag..


    Aan niets denken is ook denken.

    Hashirama schreef:
    Ik vraag me af of het feit dat m'n laptop moeite heeft met het CS6 pakket ligt aan m'n RAM of m'n processor of wat anders dat ik over het hoofd zie. Ook lijkt m'n processor tegenwoordig sneller warm te worden wanneer ik video's kijk dan voorheen.
    Ik heb een 2.4 Ghz Intel Core 2 Duo en 4 GB Ram DDR3.

    Het ligt aan je processor, die is een beetje (erg) oud. En als hij sneller warm wordt moet je eens met een stofzuiger je ventilator schoonmaken. Gewoon tegen die gaten houden :Y)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 8:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het ligt aan je processor, die is een beetje (erg) oud. En als hij sneller warm wordt moet je eens met een stofzuiger je ventilator schoonmaken. Gewoon tegen die gaten houden :Y)

    Seriously? Ik heb dat ding in 2010 gekocht en het is nu... 2013. Okay point taken :'].
    Nou, soms zet ik er wel letterlijk de ventilator op om dat ding te laten koelen, want m'n laptop als verwarming gebruiken tijdens koude dagen is niet echt gezond :D.
    Dan maar even de stofzuigertruc proberen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 8:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan wel janken door al die kut opdrachten -.-
    Ik wil niet sociaal worden dus ga weg D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hashirama schreef:
    (...)
    Seriously? Ik heb dat ding in 2010 gekocht en het is nu... 2013. Okay point taken :'].
    Nou, soms zet ik er wel letterlijk de ventilator op om dat ding te laten koelen, want m'n laptop als verwarming gebruiken tijdens koude dagen is niet echt gezond :D.
    Dan maar even de stofzuigertruc proberen.

    Ghehehe, goed dat je het ziet. Tegenwoordig heb je toch wel een I3'tje nodig.
    En dat deed ik ook altijd :x Mijn nieuwe laptop is daar te koud voor (First World Problem)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Well, ik heb even wat onderzoek gedaan naar processoren en een i3 of i5 lijkt me inderdaad de beste optie, aangezien ik ook voor grafische shizzle fadizzle bezig ben. Zieke graphics voor gamen ed is minder belangrijk voor me, maar ik moet op z'n minst een 720p videootje op youtub af kunnen spelen -.-
    Ik zit te denken dat mijn RAM misschien ook geupdate moet worden, ik werk dan wel op 4 GB, maar als ik Illustrator en Photoshop CS6 naast mekaar draai wordt m'n laptop niet zo blij *lolface*.
    Zouden jullie in dat geval 8 GB aanraden? En stel dat ik mijn 4 GB met 8 GB (DDR3) verander, komen de prestaties dan wel tot z'n recht met dezelfde processor? RAM geheugen kopen moet niet zo heel duur zijn, dus dat valt op zich nog wel te doen. I've been googling for a minute en men zegt dat processoren vervangen in Macbooks iets is waar je niet blij van wordt tenzij je er erg handig in ben. Sam + handigheid = fatality. Ik en handigheid zullen nooit met z'n tweeen een kamer kunnen delen D:.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 10:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste