• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hashirama schreef:
    Well, ik heb even wat onderzoek gedaan naar processoren en een i3 of i5 lijkt me inderdaad de beste optie, aangezien ik ook voor grafische shizzle fadizzle bezig ben. Zieke graphics voor gamen ed is minder belangrijk voor me, maar ik moet op z'n minst een 720p videootje op youtub af kunnen spelen -.-
    Ik zit te denken dat mijn RAM misschien ook geupdate moet worden, ik werk dan wel op 4 GB, maar als ik Illustrator en Photoshop CS6 naast mekaar draai wordt m'n laptop niet zo blij *lolface*.
    Zouden jullie in dat geval 8 GB aanraden? En stel dat ik mijn 4 GB met 8 GB (DDR3) verander, komen de prestaties dan wel tot z'n recht met dezelfde processor. I've been googling for a minute en men zegt dat processoren vervangen in Macbooks iets is waar je niet blij van wordt tenzij je er erg handig in ben. Sam + handigheid = fatality. Ik en handigheid zullen nooit met z'n tweeen een kamer kunnen delen D:.

    Hmm, 4GB is voor dat werk inderdaad iets te weinig, zeker als je 64bits windows draait. Een update qua RAM raadt ik dus aan, maar om dat echt goed te kunnen benutten en je laptop echt sneller te krijgen, raad ik je een nieuwe processor aan :Y)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 10:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben een kers(t)elfje dat werkt voor de paashaas..
    Tenminste, dat werd mij verteld..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil de hele dag in bed blijven liggen. Niet leren, niks moeten doen. Gewoon ik, m'n laptop, wat films, m'n bed en eten D:

    After effects, je bent heel lief en zo.. Maar render meer dan 5 lullige secondes !! -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom werkt de pijnstiller niet D:!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil ook een E30. :(


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb gisteren te lang naar Spongebob gekeken.


    I believe in yesterday.

    De draden van mijn beugel prikken alweer in mijn wang! Serieus, ik vermoordt die ortho.


    Reading a good book is like taking a journey.

    WAAROM zijn mijn handen ineens zwart?


    I believe in yesterday.

    Nu weet ik dat het toen goed zat, dat je ook echt van mij hield, maar hoe zit het nu? Nu alles voorbij is... Gaan we elkaar voortaan echt negeren terwijl we *kuch* naast elkaar op de trap lopen *kuch*?! Frustrerend, zulk soort momenten.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Android, y u no love me?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je gaat ooit dood.


    Bored D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woodbury schreef:
    Je gaat ooit dood.
    Bored D:

    Omg, the fuck. Hoe heb je dat gedaan? D: Hoe kan dat? D:
    Wacht... We hebben een nieuwe erbij! That's so epic.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 16:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Omg, the fuck. Hoe heb je dat gedaan? D: Hoe kan dat? D:
    Wacht... We hebben een nieuwe erbij! That's so epic.

    IMAWIZARD.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb zooo geen zin om vanavond te gaan dansen. Die vrouw doet toch niets anders dan ons afblaffen..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien