• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil niet in een dubio zitten of een schuld gevoel/slecht gevoel hebben.. Meeeen, vet vervelend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukDrukdrukdrukdrukdrukdrukdruk.


    You are beautiful, you are love.

    Hoe ga ik dit in hemelsnaam nog vier maanden volhouden?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    How many suicides does it take for people to realize the shit they say actually hurt?


    everything, in time

    Getsie, je bent zo irritant. Ik kan niet tegen mensen die zo enorm opscheppen, waarschijnlijk heb je in werkelijkheid de ervaring van een kip en gewoon teveel 50 shades gelezen.


    Your make-up is terrible

    Alles draait tegenwoordig om mijn broertje. Fucking ALLES. En ik kan er niet meer tegen, ugh, ik kan er toch niets aan doen dat hij die kut hyper mobiele gewrichten heeft, of dat hij overal pijn heeft. WAAROM REAGEREN JULLIE DAT OP MIJ AF. Alles geven jullie hem gelijk, ik word er niet goed van. En nu kan ik ook nog niet eens dvd kijken omdat hij zijn eigen kut scart kabel terug wil, terwijl hij 'm nooit meer gebruikt en dan geven m'n ouders hem natuurlijk weer gelijk. Echt, ik word gek. En me moeder maar zeuren dat ik het moet begrijpen bla bla bla, ze mogen ook wel wat rekening met mij houden!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Folklore schreef:
    DrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukDrukdrukdrukdrukdrukdrukdruk.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Er is weer is ruzie


    Can't control my second personality

    I keep asking myself this.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik voel me elke keer zo rot als ik denk aan de mensen die ik daarop heb ontmoet. Niemand begrijpt dat maar voor mij was het vroeger belangerijk en als ik weer op die site kom denk ik aan vroeger.


    I still think of the guitar bible.

    Er zijn van die momenten dat ik even besef hoeveel geluk ik heb met mijn vriend. Dit is zo'n moment. Ik heb geluk. :Y)


    -

    Dat luchtte eigenlijk best op. (:


    everything, in time

    Hoe de fuck heb ik het voor elkaar gekregen een 10 te halen voor wiskunde o.O
    Nu ben ik bang dat ze het cijfer verkeerd heeft ingevoerd of verkeerd heeft nagekeken D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Holy shit. Ik heb echt het geduld niet voor Q.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    everything, in time